Sponsorlu Bağlantılar

saçlarını yol getir notaları etiketli Saçlarını Yol Getir Md Altyapı sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

saçlarını yol getir notaları


Saçlarını Yol Getir Md Altyapı İndirmek için tıkla......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    İbrahim TATLISES - Bul getir ( Saçlarını yol getir ) ORJİNAL MD HİÇBİRYERDE YOK.. 
    İbrahim tatlıses bul getir hiçbir yerde yok ..GÜLE GÜLE KULLANIN.. Buradan indirin - > http://s2.dosya.tc/ server25/ tUYMsE/ _BO-SACLARINIYOLGETIR.mp3.html ...

    2
    762
    saclarını taramıssın 
    saclarını taramıssın alt yapısını arıyorum arkadaslar ...

    4
    1485
    saçlarını taramışsın 
    çok aradım arayan arkadaşlarda çoktu sizlerle paylaşmak istedim buyrun güle güle kullanın ...

    42
    7405
    Saçlarını YolGetir (orjınal) 
    Buyrun arkadaşlar saçlarını yol getir...(Full orjınaldir) Link kırık Konu kilitlenmiştir.....! ...

    9
    4355
    Saçlarını taramışsın  orj altyapı thm 
    İYİ OKUMALAR GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: ...

    2
    667
    Nem kaldı ve Saçlarını Taramışsın Alt yapıları 
    Nem kaldı ve Saçlarını taramışsın MD Altyapıları tek linkte Hotfile.com: One click file hosting: saclarini taramissin.rar ...

    1
    1195

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Motif xs7 seslerin isimlendirmesini nasıl yaparım? 
selam sesleri nasıl idnriebilrim ...

1
91
Pa55tr Ritime kitlerden ses yapistirmak 
Ben kendim hallettim... nasıl yaptın banada anlatırmısın bırde bı padları nasıl yuklyoruz actıgımızda sabıt kalacak sekılde.. ...

2
185
BAYRAM SEYFİDEN BİR İLK BOMBAGİBİ RİTİMLER KAÇIRMA 
abiler ben fl studioya atamiyorum ritimleri şifre istiyor bilenler bana bu mail adresinden lütfen ulaşsın gkhn_bufe21@hotmail.com ...

414
46332
KARIŞIK MEDYA YAPIM ARKANIZDA | Kendine Güvenen Müzisyenler Buraya | 
Karışık Medya Yapım Etikite Altında Kendine Güvenen Ve Sosyal Medya Aracılığı İle Albüm Satışı Yapıcak Arkadaşlar Lütfen Ulaşsın. Yaşım 18 Ama Çok Büyük Deneyimlerim Var Şuanda Kuzenimin Albüm İşleri İle Uğraşıyorum Ama Sizlerede Yardımcı Olabilirim Konuşalım Anlaşırsak Çalışmalara Başlarız. Prodüktörlük Kanımda Olan Bişey Sadece Destekçi Arıyosanız Ulaşın Hertürlü Sosyal Medya İşlerinizi Ben Yapıcam Siz Sadece Müziğinizi Yapın... Sosyal Medya'yı Çok Kullandığım İçin Facebooktan Ulaşabilirsiniz İletişim:www.facebook.com/ mehmetkrsk Kuzenimin Albüm Satışı : https://itunes.apple.com/ tr/ artist/ s...ma/ id627981066 Karışık Medya Yapım Youtube Kanalı ve Kuzenime Yapılmış Klip : http://www.youtube.com/ watch?v=qoZtriZHs-g ...

0
4
Kayıt Esnasında Ritim Kaçma Sorunu 
Herkese merhaba, samson c01 mikrofon ve behringer xenyx 502 mixer kullandığımız stüdyomuzda vokal kayıt sırasında ritim kaçması problemi yaşıyoruz. Ekipmanlarda önceden bir sorun yoktu ancak birkaç gündür bu problemle karşı karşıyayız. Neden kaynaklandığı konusunda bilgisi olan var mı? ...

0
0
benim dünya  demo +ritim  flp +kit 
pardon kardeşim isimleri karıştırdım elektro bağlama varsa bi zahmet ...

3
238