Sponsorlu Bağlantılar

satılık 2. el korg trinity rack etiketli Acil Satılık ROLAND FANTOM XR (RACK) Takas Olur sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

satılık 2. el korg trinity rack


ROLAND FANTOM XR Hiç kullanılmamış derken herkes bi tuaf oluyor nasıl ya diye... Evet bu cihaz studyoda durduğu mühdetçe birkez dahi kullanılmadı. Yaklaşık 9 ay önce alındı ve sigarasız, yiyeceksiz, içeceksiz bir ortamda tabiri yerindeyse "kuzu kuzu" yattı. Teklilf usllü satmak veya takas yapmak istiyorum. En düşük fiyatım 1200 USD. Şuan Kıbrıstayım fakat Kargo bana ait!!!! :f24: Orjinal Kutusu Hariç : Elektrik Kablo, USb Kablo, ve Orjinal kullanma kılavuzu yanında geliyor. Takas düşünen arkadaşlar için enaz benimki kadar temiz çiziği söküğü olmayan bir Analog synth yada digital bir keyboard (YAMAHA, KORG) takas olabilir. theprodoctor@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Lütfen ciddi arkadaşlar kontakt kursun... Sevgi ve Saygılar. ...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Satılık Korg Trinity Plus ve Cort Curbow Bass 
    Her ikisi de temiz, bakımlı. Teknik bir problemden dolayı şimdilik fotoğraf koyamıyorum. Aslında ne Trinity ne de Cort kullanılmadılar diyebilirim. Ankara da ikamet ediyorum. Dileyen arkadaşlar enstrümanları gelip görebilirler.. Cort Curbow inci beyazı. Ankara dışında kargoyu alıcı öder. isteyen olursa bir şekilde fotoğraf ulaştırırım. Ama tekrar belirteyim enstrümanlar toplam 1 ay bile kullanılmadılar bu yüzden pazarlık söz konusu değildir. Trinity Plus 1000 $ Cort Curbow + Ritter kılıf 550 TL. mrgonen@hotmail.com ...

    1
    700
    Korg Trinity plus 
    Sadecee tizdeki mi bemol tusu bazen takiliyor (mekanik) olarakbaska hicbir sorunu yoktur..Acil oldugu icin 1000 tl pazarliksiz fiyatidir.. 16897168981689916900169011690216903 ...

    1
    363
    Korg trinity Plus 
    Satiliktir.Ilk sahibiyim.Cihazda hicbir problem yoktur.Sadece en ust oktavdaki mi perdesi bazen fa perdesine surtuyor okadar.1000$ ...

    2
    512
    korg trinity plus sample 
    selam arkadaşlar elimde korg trinity plus var alete sample yükleyeceğim nasıl yüklenir bu aletin güzel user sesleri guzel arap sesleri mevcutmudur elinizde birde bu orgun remini yükseltmek istiyorum sanırım pa80 pa800 seslerini okuyor format aynı kmp ksf formatlarıyla alakalı elinde güzel arap bulgar türk sesleri olan irtibata geçsin benimle 05367405111 ...

    0
    2065
    Korg Triton - Trinity Sample Sesler 
    Korg Triton - Trinity Sample Sesler 4 Telli ve Elektro Bağlama. (Kmp - Ksf) ...

    65
    14257
    Korg Trinity Plus ve Cort Curbow (imzalı orijinal) 
    Korg Trinity Plus ve Cort Curbow (imzalı orijinal) ihtiyaçtan acilen satılıktır. Cort Curbow inci beyazıdır.. Enstrümanlar temiz ve az kullanılmıştır. Hatta Trinity'e tam 6 yıldır hiç kimse dokunmadı ve tertemiz.. Ankara'da bulunan arkadaşlara duyurulur... ...

    4
    1801

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Satılık Samson C01 Mikrofon 
Selam Arkadaşlar henüz 15 gün önce aldığım mikrofonumu beklentimi karşılamadığı için satmaktayım. Sadece 1 kayıt alınmıştır. İlgilenen arkadaşlar p.m ile ulaşabilir. Ürünün faturası yoktur bilginize. ...

0
0
Altyapıya ihtiyacı olan arkadaşlar 
canım abim varsa emrahın candan sevmeli alt yapını cok rica ederim saygılar bu sayfada http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 80893-candan-sevmeli-altyapi-emrah.html ...

77
8647
BAYRAM SEYFİDEN BİR İLK BOMBAGİBİ RİTİMLER KAÇIRMA 
allah razı olsun kardeşim ...

414
46246
vokal kayıt sorunu yaşıyorum !! 
Yok mu yardımcı olan ?? ...

1
60
Altyapıya ihtiyacı olan arkadaşlar 
canım abim varsa emrahın candan sevmeli alt yapını cok rica ederim saygılar ...

77
8647
Emrah - Unutabilsem Altyapı ( Emrah 
abicigim varsa emrah dan yeni veya eski alt yapı candan sevmeli nolur cok ricam yaparsanız sevinirim orj - - - Güncellendi - - - abicigim varsa emrah dan yeni veya eski alt yapı candan sevmeli nolur cok ricam yaparsanız sevinirim orj ...

26
7044