Sponsorlu Bağlantılar

satılık ikinci el sahibinden orglar etiketli or700 tr,pa55tr veya pa80 arıyorum sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

satılık ikinci el sahibinden orglar


s.a arkaslar bu 3 orgdan birini arıyorum. or700 tr 2.el 1600 1750 arası pa55tr 1500 1600 arası pa80 2000 ytl arası fiyatları tercigimdir. or700 tr için lütfen 2000 ytl fiyat vermeyin sıfırı zaten 2350 ytl 350 ytl verip sıfırını almak daha mantıklı ne kadar temiz olursa olsn yinede 2.el'dir.iyi günler....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    satılık orglar 
    KORG İ 30 ELİMDE 2 ADETTİ ARKADASLAR 1 İ SATILDI SUANDA BİR ADETDAHA MEVCUT 650 TL SON FİYATI PAZARLIK TAKAS YOK ORGUN HİÇ BİR SORUNU YOK ROLAND EXR40-550 TL PAZARLIK YOK GEM WK1 - 700TL PAZARLIK YOK ROLAND E40 -450 TL PAZRLIK YOK. ANKARADAYIM İSTEYEN GELİP GÖRÜP DENEYİP ALABİLİR İSTENİLEN YERE KARGO İLE YOLLAYABİLİR A.E.O. ARKADASLAR 05544750958 + OLARAK KOLON ANFİ MİXER VS CİHAZ ALACAK ARKADASLAR BENDEN FİYAT ALMADAN CİHAZ ALMAYIN ELİMDE FAZLA SAYIDA KOLON MEVCUTTUR SAYGILAR ...

    1
    868
    Satılık Orglar 
    Korg pa2xpro Korg pa1x full Korg pa80 Korg i3 Korg i4 Korg i5 Korg ix300 Gem wk8 full Gem wk6 Gem ws1 Roland g600 Her Türlü Müzik Aletleri Alınır Satılır Takas Yapılır Açık Havada Ve Kapalı Yerlere Ses Sistemleri Işıklandırma Yapılır < Yüksel Müzikevi Samsun / Çarşamba . Samsun / Salıpazarı Piyanist:Yüksel Kara 0545 979 57 73 / 0535 657 17 73 > ...

    17
    2714
    Satılık ve takaslık orglar 
    Arkadaşlar elimde 3 adet org var bu orgları rahatsızlık nedeniyle satıyorum roland exr46 or yanında 1000 e yakın nevale veriyorum ve 3 adet kendi yazdığım upr ile garantisi 1 yıl daha var bor müzikten alınmıştır casio ctk 710 garantisi henüz bitmiştir oda yeni bir org 2-3 ay kulandım bu org içinde yine kendi yaptığım midiler var yanında vericem yamaha psr 300 bu org bi hayli eskidir psr a300tr değildir display ekranlıdır çanta ve adaptörü vardır midi in-out vs özelliklere sahiptir fiyatları EXR46-OR 1000TL CASİO CTK-710 250TL YAMAHA PSR 300 100TL İRTİBAT: 0544 457 44 93 İZMİRDE OTURAN ARKADAŞLAR GELİP GÖREBİLİR VE DİNLEYE BİLİRLER ...

    3
    998
    Satılık  takaslık  orglar 
    1: Arkadaşlar kendi orgum olan korg pa800 ü satılığa çıkarıyorum ciddi ilgilenenler lütfen Alet sıfırdan farksız + garanti kağıtları faturaları + usb si + özel kılıfıyla (case) + 15 20 aadet set + müzik programları + yüzlerce md + sample sesler + yanında verilecektir 3350 ytl 2: Korg pa80 16 lık kartıyla beraber yanında becaplar setler hediye 2400 ytl ilgilenenler 3: korg is40 org satılıktır problemı yok ciddi düşünenler için 900 ytl 4: yamaha a1000 pitchbender arap yapılmış ( sağ sol pitchbender) bulunmakta ciddi alıcılar bekliyoruz fiyatı : 1000 ytl 0542 305 40 50 oktay Roman_3939@h otmail.com ...

    33
    9601
    Yüksel Müzikevinden Satılık Orglar 
    Aletlerin Hepsi Temiz Vede Sorunsuzdur Elimizde Bulunan Orglarımız Korg: Pa80 Pa60 Pa55 İ30 Ketron: Xd9 Roland:G600 Em50 İrtibat Telefonlarımız: İş Tel:0362 833 17 12 Gsm:0535 657 17 73 / 0545 979 57 73 Adres: Yeni Mah. Vatan Cad.Yüksel Müzikevi Samsun / Salıpazarı ...

    138
    8434
    Sahibinden satılık dynacord d 15-3 
    Ilk sahibiyim aldığımdan beri bende sıfırından farksızdır .cihazların sıfır fiyatlarını hepiniz biliyorsunuz .ama yinede hatırlatayım çifti 8,000 tl ile 8,500 tl arasında ne olursa olsun ben cihazlarıma titizlikle bakarım.temiz kullanırım.boşu boşuna 4000 veya 5000 fazladan neden veresiniz .ayrıca bu fiyatın içinne koruyucu keysler dahildir.ilgililenen arkadaşlara tavsiye ederim.saygılar 0535 972 60 18 cengiz ...

    0
    147

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Korg Kronos Müthiş TÜRK samplerler 
yeniden yüklerseniz seviniriz... ...

8
2581
Arkadaşlar ilk çalışmalarım dinleyin lütfen 
Çok güzel Olmuş. Okumuş olduğunuz Kış Masalı nın alt yapısını gönderirseniz sevinirim. Saygılar sunarım ...

18
532
Kış Masalı Korg Pa 600Qt ile yapıldı lütfen bi teşekkürü boş görmeyin... 
teşekkürler ...

7
130
Kış Masalı Korg Pa 600Qt ile yapıldı lütfen bi teşekkürü boş görmeyin... 
Teşekkürler değerli kardeşim.. ...

7
130
Zülfü livaneli memleket kokulu yarim orj altyapı 
teşekkürler ...

5
309
Reason 6 hakkında 
cubase 8 çıkınca ancak biliyorsunuzki 1 tane geriden geliyoruz keşke güncel takip etsek :) ...

7
889