Sponsorlu Bağlantılar

sazda cızırtı etiketli Bagalamada Cirlama Sorunu sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

sazda cızırtı


Merhaba Arkadaslar, ben Kisa Sap Baglama Calarken 3 Perdede cirlama meydana geldi, sadece orta tellerde sapin orta kisminda, digerlerinde sorun yok, üst ve alt tellerdede sorun yok, yinede Telleri degistirdim ama sorun cözülmedi, bilgisi veya tavsiyesi olan varsa cevaplarina simdiden Tesekkür ederim, ayrica bu site cok Harika emegi gecen Arkadaslarada basarilar diliyorum....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Arabeks parçalarda sazda ritim kaçırıyorum ritimlerin nası gideceğini bilmiyorum.. 
    arkadaşlar oyun havalarında halaylarda ritimlerim iyi arabeks parçlarda ritim kaçırıyorum darbukacı arkadasım ritim kaçırıyorsun diyor bunun için ne yapmam gerekir nasıl bir yol izlemeliyim.. ...

    1
    1092
    Arkadaşlar sazda arabeks parçalarda ritim kaçırıyorum bunu nasıl önlerim acaba? 
    ÖNCELİKLE YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ----- Arkadaşlar örneğin türkülerden Yeşil Başlı gövel ördek sözlerini filan tamamıyla biliyorum sazda çalıyorum ama darbukayla arkadaşlarla çaldığımız zaman ritim kaçırıyorum bunu nasıl engelliye bilirim önerileriniz ne olur? Metronom filanda denedim ama birtürlü düzeltemiyorum...Yardımcı olursanız sevinirim ...

    1
    1284
    Cızırtı 
    Merhaba arkadaşlar behringer c1 ve behringer 302 mixer kullanmaya başladım ama adobe audition 1.5 de kayıt alırken inanılmaz bi cızırtı geliyo ne yapabilirim teşekkürler ...

    0
    245
    C01 Mic de cızırtı . 
    Arkadaşlar Samson c01 ile Fast track pro2 ses kartı aldım iki üründe 0 yani 2.el değil Fakat kayıtlarımda cızırtı oluşuyor bu normal midir yoksa bir sorun mu var ? Bende 3 tane pc var biri win7 hepsinde denedim gene cızırtı var adobe 1.5 de cubase 5 de ve windows un kendi ses kayıt programında denedim aynı sonuç Boş olarak alınmış kayıt : ...

    3
    1585
    Behringer Cızırtı... 
    Arkadaşlar behringer xeynx502(mixer) ve behringer c1 (mikrofon) kullanıyorum kayıtta ssss ses geliyor neden ? ?? yardım edermisiniz? ...

    5
    1876
    Cızırtı sorunu 
    Merhaba arkadaşlar, konunun yeri burasımı bilemiyorum o yüzden kusura bakmayın, acayip halde moralimi bozan bir durum var durup dururken (mixerden kaynaklı olduğunu düşünüyorum) bir cızırtı var, mikrofonun sesini mixerden sonuna kadar kıstığımda da o cızırtı azalmadan aynı şekilde devam ediyor (baya yüksek bir sesle) out çıkışının sesini açtığımda cızırtıda yükseliyor kıstığımda azalıyor, acaba neyle alakalıdır bu durum kabloylamı yoksa başka birşeylemi, bir kablo durduk yere bozulurmu? bu durumla karşılaşan oldumu? ve mikrofon hala çalışır halde yani sesimi alıyor normal bir biçimde (cızırtılı halde) mikrofonun sesini tamamen kapatıyorum tekrar record tuşuna basıyorum sadece cızırtı sesi kayıt ediliyor yardımınızı bekliyorum ...

    3
    1020

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
YENİ PA2X.SET 
teşekkür bro:ka19::f24: ...

7
4642
FL studio  halay yeni .flp olarak ..introlu.(: 
muro sdfghjklş ...

10
6634
Elimdeki tüm dwp sesler 
biraz geç yazdım ama hell olsun .d ellerine sağlık .d ;) ...

204
34831
FL studio  halay yeni .flp olarak ..introlu.(: 
yapacığın ritmi ***** ...

10
6634
koray avci aysana benzer alyapi 
biliyom siz söylerken zamani tuturur saniz ses gömülür yani fark edilmez kayit yapar ken ...

2
183
Fikrimden Geceler Yatabilmirem (Ayrılık) Azeri Türküsü yorumladım 
teşekkürler ...

2
423