Sponsorlu Bağlantılar

sibel can şarkıları dinlemek istiyorum etiketli Fl Stütyo Sibel Can Eziyet sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

sibel can şarkıları dinlemek istiyorum


Selam arkadaşalr Sibelcan Eziyet Şarkısının Meledich sini Yazabilen arkadaşlar yardım istiyorum Fl Stüdyoda Ve burdan Proje olarak atabilirmisiniz sadece melodisi lazım bana Teşekürler...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    bilgisayarda ritim dinlemek istiyorum 
    slm saygı değer müzisyen arkadaşlar... ben bilgisayrımda 2*4 misket, çiftetteli 9*8 gibi ritimleri dinlemek istiyorum intro ve ataklarını yapmak istiyorum eğer bilgisayrda ritim çalma gibi bir program varsa bunu bana öğretirseniz sevinirim saygılarımla şimdiden tşk ederim herkese ...

    162
    96420
    bilgisayarda ritim dinlemek istiyorum 
    arkadaşlar ben bilgisayarda ritim dinlemek istiyorum sizin paylaştığınız setleri açmıyor oyun havası türkü farketmez mp3 ritim paylaşırsanız sevinirim saygılar ...

    5
    2763
    Ritimleri orga yüklemeden bilgisayarda dinlemek istiyorum 
    Arkadaşlar korg pa3x kullanıyorum ritm setleri orga yüklemeden pcde dinlememi sağlayacak bir program varmı acaba bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim... ...

    7
    2464
    casio at3 mp3 dinlemek 
    Selam arkadaşlar .casio at 3 te sd karta yüklediğim mp3 ler dinlenebiliyormu ,sd card ta no file yazıyor fakat kartta ritim ve şarkılar var.farklı biryerden açılıyor ...

    2
    1984
    Ketron ritimlerini bilgisayarda dinlemek 
    Abiler bu ketronun rtimlerini bilgisayarda çalma şansımız varmı.Dosya uzantıları herhalde yanlış olmasam *.pat tı.Ama aramama rağmen bulamadım. ...

    6
    8023
    Chopin dinlemek için bir vesile 
    Romantik dönemin önde gelen piyanist ve bestecisi Frédéric François Chopin'in bugün ölümünün 162. yıldönümü. Chopin, Beethoven'in öldüğü yıl Joseph Elsner'in öğrencisi olarak Varşova'da dikkatleri üzerine çekmişti. Fransız yazar George Sand ile inişli çıkışlı bir ilişki yaşayan Chopin, 1849 yılında tüberküloza yenik düştü. Cenazesinde kendi bestelediği marşın değil, Mozart'ın Requiem'inin çalınmasını isteyen Chopin, Paris'te Pére-Lachaise mezarlığında gömülüdür. Devamı... ...

    0
    561

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Murat KURŞUN-ÖPMECE(ORJİNALDENDÜZENLEME) 
Hocam rica etsem Ahmet ŞAFAK - Ayyıldız kolye alt yapısını paylaşırmısın yükledim bilgin olsun!!!! ...

4
190
Ahmet ŞAFAK-AYYILDIZ KOLYE 
İsteğe İSTİNADEN!!! ...

0
41
istek amasya simsim 
abi bna orgla yPIM LAZIM buyur!!! ...

3
146
istek amasya simsim 
abi bna orgla yPIM LAZIM ...

3
146
Murat KURŞUN-ÖPMECE(ORJİNALDENDÜZENLEME) 
İsteğe İstinaden!!!!Bir teşekkür kafi!!!!! Hocam rica etsem Ahmet ŞAFAK - Ayyıldız kolye alt yapısını paylaşırmısın ...

4
190
Büyük yalan---emrah 
Arşivden Hocam rica etsem Ahmet Şafak'dan Ayyıldız Kolye paylaşır mısın ...

2
131