Sponsorlu Bağlantılar

şimdi uzaklardasın nota etiketli Çağdaş - Şimdi Uzaklardan Şarkı sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

şimdi uzaklardasın nota


Şimdi uzaklardasın gönül hicranla doldu Hiç ayrılamam derken kavuşmak hayal oldu Sevda bahçelerinin çiçekleri hep soldu Hiç ayrılamam derken kavuşmak hayal oldu Söz - Müzik: Zeki Müren...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Şimdi Uzaklardasın MD Altyapı 
    Şimdi Uzaklardasın MD Altyapı http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 64894-turk-sanat-muzigi-md-simdi-uzaklardasin-altyapi.html ...

    1
    2616
    şimdi uzaklardasın orj altyapı tsm 
    İYİ SAHNELER GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: ...

    1
    466
    Şimdi uzaklardasın tsm yeni 
    İYİ SAHNELER GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: TŞKR VE BEĞENİLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN LÜTFEN :f48: ...

    15
    892
    Cemali - Şimdi Uzaklardasın 
    Cemali - Şimdi Uzaklardasın Parçasının altyapısı paylaşırmısınız şimdiden teşekkür ederim ...

    0
    309
    cemali şimdi uzaklardasın 
    alıntıdır orj. ...

    4
    454
    Şimdi uzaklardasın Altyapı MD İndir 
    Şimdi uzaklardasın Altyapı MD İndir Hotfile.com: One click file hosting: şimdi uzaklardasın.rar ...

    2
    1258

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
işte elimdeki tüm ritimler 
slm usta usta öncellikle herşey için tşkler ama ben indirdiğim tüm ritimler dosyasını indirdim winrarlı dosyayı açmak istediğimde hata veriyor hatalı şifre diyor lütfen bu konuda bana yardım edermisiniz ...

470
76972
Kaliteli bir ses kaydı alamıyorum nasıl alabilirim yardım edin ? 
bende videoyu görmüştüm almayıda düşünüyorum galiba usb mikrofon eğer alırsam böyle kaliteli olurmu ? bilen varsa yardımcı olur mu? şimdiden sağolun ...

0
225
Rap 
Konu açılalı epey olmuş ama yazmadan edemeyeceğim. Arkadaşım öncelikle parçanda kulağa gelen bariz birkaç eksiklik var -ki bunları da arkadaşlar yazmış anlatmış sen de dikkate alırsın mutlaka. Diğer yandan şu bahsi geçen platform, parçanın yayınlanması için belli bir ücret ödemediğin sürece belli bir kitlen yoksa ve tanınmak amaçlı paylaşımlar istiyorsan o platformda parçalarının yayınlanması imkansız. Bu dediğim tecrübe ile sabit, ben mükemmel olduğumu iddia etmiyorum fakat o platformda yayınlanan öyle parçalar öyle kayıtlar öyle mc'ler duydu ki kulaklarım, çıldırmamak işten değil. Ayrıca evet gerçekten takip edilen bir yer ve underground piyasasını (kii artık underground falan kalmadı hepsi oldu overground) baya bildiğin yönlendiriyor adamlar. O sebeple belli bir ücret ödemediğin sü ...

17
549
HILEBAZIN TEKISIN-Muslum Gurses  altyapı 
HILEBAZIN TEKISIN-Muslum Gürses eski bir sarkısının altyapısı canım kardeşim arkadasım seni takip ediyorum paylaşımların guzel öncelikkle tesekkür ederim sana yanlızz bu alt yapı dediğin benim acemi dönemimde caldığım bir sarkı idi buna altyapı deme bir bide kaldırırsan sevinirim ayıp olur arkadaşlara erzurumdan slm saygı not: sana yeniden yazarım bu sarkıyı ...

1
79
Rode NT1-A Tavsiye 
Madem cevap bekliyorsun, bu ikiliye benden de +1 gelsin. Yeni seri NT1'leri daha çok beğendim, dümdüz bi frekans cevabı grafiği var, adamlar 30bin liralık u47 ile kıyaslamaya bile çekinmemişler :) https://www.youtube.com/ watch?v=VnrXFC5Pyhs ...

6
198
Hangi mikrofonu alayım 
Onu beğenmediysen önerebileceğimiz mikrofonlar muhtemelen bütçeni aşacaktır. G-Track'i araştırabilirsin. Kendim de kullandım, gayet sağlamdır Avid Vocal Studio'dan da iyidir fakat, normal şartlarda Avid de senin deyişinle "cızırtı" çıkarmaz. Yani aynı problemi başka bir mikrofonla yaşamayacağının garantisi yok. ...

1
44