Sponsorlu Bağlantılar

sol klarnet şarkı notaları etiketli Klarnette notadan parça çalmak istiyorum. sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

sol klarnet şarkı notaları


Serkan çağrı'nın kitabını bitirdim, pes sesleri biliyorum hem kağıtta hem de klarnet üzerinde. Artık parça çalmaya başlayacağım. İnternetteki notaları denedim 4-5 şarkı ama hepsi alakasız şeyler oldu. Notadan nasıl çalıcam klarnet parçası yardım edin. Kulaktan çalmak zor oluyor şuan için.. Notadan çalmak istiyorum. nasıl olacak bu?...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Sol klarnet notaları arıyorum... 
    Evet porte üzerinden yazabilecek varmı? ...

    1
    484
    Si-Bemol Klarnet notaları arıyorum 
    Si-Bemol klarnet notaları arıyorum.Lütfen yardımcı olurmusunuz ...

    20
    24332
    Klarnet İçin Taksim Notaları Ve Çalış Şekiller (Video) 
    Klarnet için taksim notaları ve video üstünden gösterimini yapan bi paylaşım.Notalar neyle çalınmış ama klarnettede icra edilebiliyor. http://turbobit.net/ 13693rixt403.html ...

    0
    6258
    Klarnet Dersi,Klarnet Dersleri,Klarnet Kursu - Ankara 
    Klarnet Dersi - Ankara Deneyimli ve profesyonel eğitmenlerimizden klarnet dersleri verilmektedir. Enstrüman ve teori derslerimiz, aylık kurlar şeklinde haftada bir saat dersten oluşmaktadır. Stüdyomuzda eğitimi verilen tüm enstrümanlarda dersler birebir işlenmektedir. Çalışma saatleri ve günleri, siz ve eğitmenlere uygun zamanlar belirlenerek programlanmaktadır. İstekleriniz doğrultusunda bu program yoğunlaştırılabilir. İrtibat ve ayrıntılı bilgi için web sitemiz http://www.ankanom.com/ email/ msn: studio_ankanom@hotmail.com Libya Cad. 10/ D Kolej-Kızılay +90 312 432 13 08 +90 555 630 03 02 ...

    0
    2060
    Klarnet Dersi,Klarnet Dersleri,Klarnet Kursu - Ankara 
    Deneyimli ve profesyonel eğitmenlerimizden klarnet dersleri verilmektedir. Enstrüman ve teori derslerimiz, aylık kurlar şeklinde haftada bir saat dersten oluşmaktadır. Stüdyomuzda eğitimi verilen tüm enstrümanlarda dersler birebir işlenmektedir. Çalışma saatleri ve günleri, siz ve eğitmenlere uygun zamanlar belirlenerek programlanmaktadır. İstekleriniz doğrultusunda bu program yoğunlaştırılabilir. İrtibat ve ayrıntılı bilgi için web sitemiz http://www.ankanom.com/ email/ msn: studio_ankanom@hotmail.com Libya Cad. 10/ D Kolej-Kızılay +90 312 432 13 08 +90 555 630 03 02 ...

    0
    2244
    38 makamda şarkı notaları !!! 
    acem-acemkürdi-beyati-beyati araban-bestenigar-buselik-evic-ferahfeza-ferahnak-gerdaniye-gülizar-hicaz- hicazkar-hisar-hisarbuselik-hüseyni-hüzzam-ırak-ısfahan-karcığar-kürdi- kürdilihicazkar-mahur-muhayyer-muhayyerkürdi-neva-neveser-nihavend- nikriz-rast-saba-segah-sehnaz-sevkefza-sultaniyegah-suzidil-suzinak-uşşak notaları açabilmeniz için öncelikle AdobeReader_70_tur_full : http://rapidshare.com/ files/ 67034054/ AdobeReader_70_tur_full.rar.html ve notalar : http://rapidshare.com/ files/ 67047205/ nota.rar.html Yedek Link: https://rapidshare.com/ files/ 858851604/ nota.rar hayırlı uğurlu olsun arkadaslar..:) ...

    29
    37425

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Focusrite 2i2 mi steinberg ur22 ses kartımı tavsiye edersiniz 
home studiom için 500-600tl civarında bir ses kartı almayı düşünüyorum. Vokal ve gitar kayıtları alıyorum.focusrite 2i2 düşünüyorum aslında ama steinberg ur22 ses kartınında iyi olduğunu duydum.sizce hangisiyle daha kaliteli ve profesyonel bir ses alabilirim.mikrofon preampları hangisinin daha iyidir ...

0
0
casio AT-5 hakkında merak ettiklerim 
Arkadaşlar merhabalar, orgu midi klavye olarak kullanmak istiyorum, nasıl yaparım? Kablo falan lazımmış herhalde. Org (Casio at-5) ...

5
886
Casio AT3-5 Türkçe Kullanım Kılavuzu PDF ve Data Manager 61 Türkçe Kullanım Kılavuzu 
Arkadaşlar merhabalar, orgu midi klavye olarak kullanmak istiyorum, nasıl yaparım? Kablo falan lazımmış herhalde. Org (Casio at-5) ...

1
385
Müzik yapmak için Midi Klavye mi yoksa Org mu ? 
Arkadaşlar merhabalar, orgu midi klavye olarak kullanmak istiyorum, nasıl yaparım? Kablo falan lazımmış herhalde. Org (Casio at-5) ...

8
4422
fl studio icin darbuka def davul falan 
forumda biraz araştırma yapsaydın bulurdun kardeşim ve bu sayede gereksiz yere konu açmamış olurdun aradığın konular>>müzik programları & klavyeler için sample sesler - keyfi müzik def sesi yok ben aradım bulamadım eger warsa lın atarmısın yardımcı olursan sevinirim ...

4
9263
16.913 Adet Türkçe MIDI (MIDI Arşivi v2) 18.12.2012 
teşekkür ederm ...

61
33263