Sponsorlu Bağlantılar

stüdyo için gerekenler etiketli Ev Stüdyosu Kurmak İstiyorum sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

stüdyo için gerekenler


Rap müzikle uğraşıyorum ve de evime kayıt alabileceğim küçük bişeyler kurmak istiyorum.Stüdyo kurma,kayıt alma vs gibi konularda hiç tecrübem yok.Amatör bi dönem için nasıl bir sistemle başlamalıyım ve de uğraştığım müzikle ilgili neler bana lazım?Düşük veya orta maliyetle biraz da kaliteli bişeyler kurmam mümkün mü?...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    cubase için gerekenler ? 
    arkadaşlar aranıza yeni katıldım ilk kez foruma soru olarak katılımcı oluyorum uzun süredirde siteden olumlu şekilde faydalandım.gelelim soruma. notebook kullanarak cubase destekli midi klavyemle müzik yapmak istiyorum.notebook özellikleri 1gb ram 256 ekran kartı curoduo işlemci.birde masaüstü bilgisayarım var p4 3.0 512 ram 256 ekran kartı sizce notebooklamı başlamlıyım yoksa masaüstü bilgisayarımı upgrade yaparak onumu kullanmalıyım. M-AUDIO AudioPhile 24/ 96 USB ses kartı düşünüyorum midi klavyem var bana kendi çapımda stüdyo kurmak için gerekli olan ekipman eksiklerimi öğrenmek istiyorum sağlıklı işler yapmak için eksiklerim nelerdir şimdiden katılan arkadaşlara teşekkür ederim saygılar.. ...

    3
    3190
    Vokal kaydı için gerekenler... 
    Arkadaşlar... Vokal kaydı alıcaktım o yüzden behringer b1 mikrofon ve itrack solo ses kartı almıştım fakat 3 hafta oldu gelmedi.. ürünü iptal ettirdim.. Sizlerden yardım istedim daha once c1 ve xenyx 502 mixer aldım dip ses den behringerden uzak durmaya karar verdim param gitti pişman oldu behringere ve mixere... o yüzden ses kartı ve kaliteli condenser mikrofon almak istiyorum.. bütçem 650-700 tl saygılar... ...

    13
    2365
    Rap yapmak için gerekenler Yardım 
    HErkese selem arkadaslar . Bu konuyu acma sebebım rap yapmak ıstıyorum fakat bazı konularda eksık bılgım var.En ucuz olacak sekılde ufak bı stdyo gıbı bısey kurmak ıstıyorum.Neler almam gerekıyor kayıt ıcın yardımcı olurmusunuz.?Kayıt ıcın hangı mıklerı onerırsınız?(Bılgısayara dırek baglanan mık olursa daha ıyı olur) Mıxer sartmı? ses kartımın kaclık olması ıyı olur? program olarak ne tavsıye edersınız ?:m26::f48: ...

    16
    10162
    Ses kalitesi yükseltmek için yapılması gerekenler nelerdir? 
    öncelikle herkese merhabalar. Ekipmanlarımı yeni kurdum. Bir kaç kayıt aldım, dinledikten sonra ses kalitesinde problem olduğunu farkettim. Mixer'de ayarlanması gereken fonksiyonları bu konuda bilgi sahibi olan bir arkadasıma ayarlatmıstım.Ama bu sorun hala devam etmekte, Benimle aynı ekipmanlara ( c1 mic, behringer xenyx802 mixer, creative 5.1 ses kartı ) sahip diğer arkadasların kayıtlarının kalitesinde kayıt alamıyorum. Kullandığım program yani Adobe Audition 1.5'tende bazı ayarlamalar yapılması gerektiğini duydum ( parametrik ekolaizer ) Bu konu hakkında gerekli bilgiye sahip değilim. Sizlerden gelen en ufak bir bilgi beni mutlu edecektir.. herkese şimdiden çok teşekkürler.. ...

    4
    13297
    Bilgili arkadaşlar buraya amatörce küçük bir ev studyosu için gerekenler? 
    merhaba arkadaşlar uzatmadan konuya geçeyim müziği hobi amaclı kayıtlar alacagım (rap) bunun için ben gittim dandik bir mikrofon aldım doppler d606 diye şimdilik arada hevesimi gideriyorum ancak mixer almam gerektiğini söylediler aslında hiçbirşey bilmiyorum küçük bir ev studyosu için (yalıtımsız) neler gerek bütcem şöyle söyliyim en fazla 200-250(200 gecmese iyi olr şimdilik yani ilerde eklerim) tl diyim zaten öle aham şaham bişe istemiyorum dedim ya hobi ,heves amatörce kafamda şöyle bir liste yaptım sizce uygunmudur: behringer x802 mixer behringer c1 condenser mic ve şurdaki ses kartı Creative Sound Blaster Live SB Eax 5.1 5.1 VX Ses Kartı - Bilgisayar - Hepsiburada.com sizce bu liste iyimidir ve mikrofon mixerla ses kartı yani cihazlar birbiriyle uyumlumudur yardımlarınız bekliyorum b ...

    14
    2867
    Stüdyo için masa 
    Comp., eq., preamp, efect prosör, mixer,ses kartı, referans monitörleri, midi klavye (61 tuş), ve bilgisayarımı koyabileceğim masa, yani stüdyo için masayı satan yerler nereler ? Benim için sağlamlık ön planda. Bir masa kırıldı her şey heba oldu. Yine içim yansın istemiyorum. Buyrunuz öneriler.. ...

    11
    4725

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Yüksel Müzikevinden Satılık Orglar 
Satılık Çok Temiz Korg Pa800 Nokta Hata Leke Yok 64 Mg Remli V2 İrtbt ( Fiyat: 4150 Tl )389093891038911389123891338914389153891638917389183891938920389213892238923389243892538926 Tel: 0545 979 57 73 ...

269
27877
KORG PA4X için USBFLASH (( şifreleme koruma )) 
korg pa4x için çok özel ritimler yazıldı. usb şifrelemeyi yapamadığımız için maalesef çıkartamıyoruz. Usb şifreleme hakkında bilgisi olan varmı ?? :confused::confused: ...

0
26
Gel Hayalim - Vokal Şemsi Özçiçek ft. Ney 
Ney icrasını kendimin yaptığı güzel bir parça beğenilerinize..Saygılar selamlar keyfimüzik ailesi..:f61: Youtube Bağlantısı > https://www.youtube.com/ watch?v=-NHBqVPHTyM ...

0
44
FL Studio 2017 Efe Set @ BOMBA GİBİ (TEK FLP 1000 RİTİM) 
link ölmüş yeniler misin kardeş ...

38
3481
musty eski 256 mb lık  set...musty 
Aman zaten kimse yeni bişey paylasmasın. hep eski setim ...

13
7688
işte elimdeki tüm ritimler 
elinize,emeginize saglik ...

683
149912