Sponsorlu Bağlantılar

transpoze programı indir etiketli Buyrun arkadaşlar md karaoke transpoze proğramı ful şarkıyı bozmuyor ses değişiminde sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

transpoze programı indir


çok küçük ama işlevi o kadar büyük ki anlatamam deneyin görün şifremiz: Ferditayfur...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    md altyapıları transpoze yapma programı 
    sevgili arkadaşlar transpoze proogramı ile md alt yapılarınızın tonlarını sesinize göre değiştirebileceksiniz. hamzadost@hotmail.com 'dan benim ile irtibata geçebilirsiniz ...

    1
    590
    Acil yardım lutfen wavelab transpoze programı 
    sevgılı arkadaşlarım bana bu konuda yardımcı olursanız ınan cok sevınırım benım bundan oncekı bılgısayarımda wındows xp kurulu ıdı onda wavelab programı ıle butun altyapılarımı transpoze edebılıyordum şımdı laptopta wındows 7 var wavelab ıle bı turlu transpoze edemıyorum şarkıyı kayıt edecem save as dıyorum ekran kayboluyor yardımcı olursanız cok sevınırım saygılar ...

    1
    171
    edison transpoze veya fl de mp3 transpoze nasıl oluyor? 
    arkadaşlar konuda yazdım nasıl oluyor? ...

    6
    453
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    26
    5667
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4768
    djlerin kullandığı konuşma programı:dj kantik diyen ses efekti programı.program istek 
    forumda bana yardım edecek yokmu? ...

    4
    4222

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Acil Acil Bana Yardım Edin Lütfen 
Ses kartin kayit icin degil zaten bu tarz ses kartlariyla kayit yapmak yanlistir. Ileride condenser mikrofona terfi ederkende kullanmak icin +48v ozelligi olan bir ses karti alman yararina olur. 180 tl civari m audio fast track 2 alabilirsin en dusuk butce. ...

1
35
Halil Sezai - Duyanlara Duymayanlara (Official Audio) 
https://www.youtube.com/ watch?v=_vGy_ctr4q0 ...

0
36
Halil Sezai - Gaybana Geceler (Official Audio) 
https://www.youtube.com/ watch?v=pybA5zpBzMQ ...

0
28
YouTube Yüklenen İlk Video 
https://www.youtube.com/ watch?v=jNQXAC9IVRw&feature=player_embedded ...

0
28
Düğün tesaisatlarımı satıyorum... Das - biens (sorunsuz) 
merhaba arkdaşlar tesisatlarımı komple takım olarak satıyorum.cihazlarımın hiç bir arızası ve sorunu yoktur acık havada çok sağlam ve kaliteli bir ses alabilirsiniz ben kefilim cihazlarıma bu konuda cam gibi tertemiz sesleri alabilirsiniz cihazlar temizdir gelip görebilirsiniz bütün kabloları ile birlikte herşeyi içinde takım olarak sadece org alacağım için satmaya karar verdim resimleride paylaşacağım son fiyattır... Pazarlık payı vardır. Ciddi alıcılar arasın lütfen kolonların hepsini açtım tektek resimledim sizlerde bakabilirsiniz temiz ve sağlıklı ses almak istiyorsanız .... Cihazlarım satılıktır küp anfi ve 4 adet hoparlör (2adet biens normal) (2 adet das subbas ve tiz agırlıklı) startech falcon usb 2000 wat usb girişli küp anfi das 2 adet 400 wat subbas 2 adet biens ...

0
32
Acil Acil Bana Yardım Edin Lütfen 
Merhaba Arkadaşlar Benim Eskiden Sdütyom Vardı Olaylar Oldu Gitti Şimdi Usb Mik Allacaktım Ama Durum Yok Birinden Kaliteli Dinamik Mik Aldım Onu Kullanacam Durumum Olana Kadar Ses Kartım Kaldırmıyor Miki Beni Mixsele Uğraştırmayın Bana Kaliteli Bir Ses Kartı Söylermisiniz İdarelik Cızırtı Çıkartmıyacak Bişey Lütfen Bende 5+1 6 kanalı usb ses Kartı Var Kayıt Allırken Ses Süper Ama Sesin Arkasında Cızz ping Die Ses Gelliyor Bana Bir Yardım Edin ...

1
35