Sponsorlu Bağlantılar

transpoze programi indir etiketli Buyrun arkadaşlar md karaoke transpoze proğramı ful şarkıyı bozmuyor ses değişiminde sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

transpoze programi indir


çok küçük ama işlevi o kadar büyük ki anlatamam deneyin görün şifremiz: Ferditayfur...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    edison transpoze veya fl de mp3 transpoze nasıl oluyor? 
    arkadaşlar konuda yazdım nasıl oluyor? ...

    6
    1028
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    29
    8344
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    5621
    Akort Programi 
    PCDEN AKORT CEKMEK İSTERSENİZ SİZE GÜZEL BİR PROGRAM ORGLARDA BULUNAN SAMPLE SESLERE DE AKORT CEKEBİLİRSİNİZ Güncel Konu: http://www.keyfimuzik.net/ vst-vsti-diger-muzik-programlari/ 49205-ap-tuner-gitar-akort-programi.html ...

    21
    15533
    backup programi 
    selam arkadaslar ...pa80 backup programi hazirlamak icin hangi program lazim bilgi icin tessekkurler:m26: ...

    2
    1719
    transpoze 
    arkadaşlar g 600 ü kullanırken performans seslerinin hepsini aynı transposa getirip ayarlıyorum fakat ses değiştirdiğimde tekrar bozuluyo bütün sesleri aynı ölçüye nasıl getiririm aksi takdirde bu orgtan hiç bir zevk almıyorum bana yardımcı olun kütfen ...

    1
    1267

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
İbrahim Tatlıses - Yorgun ( Piyasadaki Altyapılardan En Farklısı ) 
Emeğine sağlık kardeşim teşekkür ederiz Rica ederim ne demek kardeşim ben teşekkür ederim bu güzel yorumlarınız ve teşekkürleriniz beni çok mutlu ediyor çok sağolun hepiniz... :) ...

24
622
Turkish Arabesque Music - Sev Yeter ( Mükemmel Kalitede ve Elektrobağlama Tadıyla ) 
on numara...teşekkürler!!! Rica ederim ne demek güle güle kullanın... :) - - - Güncellendi - - - Ya Duygulu kalem sen ne yapmışsın böyle 10 numara 5 yıldız süper nbir paylaşım emeğine yüreğine sağlık takipteyim dostum :) Beğendiğinize çok sevindim çok teşekkür ediyorum. Güle güle kullanın takipte kalın güzel paylaşımlarla devam edeceğiz... :) ...

7
225
Solistim, İş Arıyorum 
güncel ...

3
249
Ferdi Tayfur-Derdin Ne-Orjinal ALTYAPI 
Yeni Çıktı Fırından!!! ...

0
43
YARDIM LÜTFEN YAMAHA CVP 405 E PIANO midileri 
Selam arkadaslar. Bende Yamaha Cvp 405 E Piano var. Bazi midileri aciyor bazilarini acmiyor.Bu neden kaynaklaniyor acaba? Hangi midileri indirirsem uyum saglar? Yardimci olabilecek bir arkadas varsa cok sevinirim . Simdiden cok tesekkürler. ...

0
37
Rox q-1 bilgisayar orgu çıktı !!! 
kardesınmıyor ...

58
40629