Sponsorlu Bağlantılar

tüm halaylar etiketli pa800 TEKno Halaylar. sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

tüm halaylar


Arkadaslar bi cok 800 setine baktim ama dogru duzgun halay ritmi goremedim... bilen arkadaslar icin soruyorum:bugune kadar denediginiz hic bi sette YK tarzi bi halay ritmi gordunuz mu? ritimler ya tam anlamiyla dogu yada alt yapisi eksik basit bati yapili... fikirlerinizi bekliyorum.......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Halaylar 
    http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 64893-11-tane-halay.html konusunda yeni linkler verilmiştir. ...

    14
    12181
    halaylar Karışık 
    halaylar Karışık sitede bağzıları var ...

    4
    329
    Karısık halaylar 
    KARISIK HALAYLAR Alıntı ...

    2
    1092
    Halaylar 2008 
    http://www.resimekle.gen.tr/ files/ ou5d9270wlgnq6v2sm23.jpg RapidShare: 1-Click Webhosting ...

    53
    9786
    Kürtçe halaylar ve sözleri 
    Arkadaşlar belki aramızda fanatik arkadaşlarımız vardır bilemiyorum ama baştan şunu belirteyim ben kürt değilim ancak çalıştığım ortam gereği hemen hemen tüm kürtçe parçaları çalıp söylerim sizlerdede eğer böyle bir durum varsa ilgilenenler için buyrun kürtçe şarkı sözleri ve parçaları dinleyebileceğiniz linkler Eğer mod arkadaşlar konuyu uygun bulmazlarsa silebilirler her gün ikişer üçer eklemeye çalışacağım ilginenenler konuyu buradan takip edebilirler. Ayriyeten istediğiniz parçalar varsa belirtin onlarında sözünü yollayayım Saygı ve hürmetlerimle . . . Parçalar sürekli eklenecektir. Çaryar - Yar gicilov - Helin Çarî yar Porsorê xizim zerê Çarî yar yar yar yar, çarî yar yar Porsorê xizim zerê Çarî yar yar yar yar kemberê Xwezgînî hatine berê Çarî yar yar yar yar, çarî yar yar ...

    20
    119860
    Halaylar (Yeni Linkte) 
    Değerli Adminim, Halaylar başlıklı önceki mesajı (BURADA) düzenleyemedim. O nedenle yeni başlıkla ayrıntılı olarak, daha fazla sayıda, tazeliyorum halayları. Güle güle kullanın. Davul zurna altyapılı... ARDAHANIN YOLLARINDA (DÜMME) ÇEPKİ DİK HALAY DEHLENK DÖNE HANÇER BARI HASİKO-AĞRI DAĞINDAN UÇTUM KELEK (VAN) LORKE MALATYA MALATYA ŞAHLAN ÜÇ AYAK http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 64893-11-tane-halay.html ...

    54
    11366

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Pa.800 . Setini fl studio ya uyarlamak ? 
başka bir program varmi yoksa fl studio dami ...

4
1454
Ekipmanlar Sizce Uygunmu 
Merhaba arkadaşlar 2 senemi verdim okulumu bitirdim paramı biriktirdim. 5.000 lira kenarda param var Köşeye 2.000 lira koyup 1 yıl kadar evden çıkmayı düşünmüyorum. Birtane bilgisayar aldım kabin vesaire yaptım eve 1 -- 2 -- 3 Hangi paketi almalıyım ek olarak bu paketlerin hangisi daha kullanışlı ek kablo fw vs sorunu çıkartmaz bana aldığım kayıtlı bağırtılı kayıtlar değil şiir ve birazdan ritmik kayıtlar olduğu için yüksek kalite gerektiriyor ama mix açısından çok fazla bir şey gerektirmiyor yorumlarınızı bekliyorum :) ...

0
38
450 Adet Md Altyapı Arşivi!!! 
arkadaşım emeğine yüreğine aline sağlık çook teşekkür ediyorum ...

644
240580
orjinal stutyo kaydı altyapıları 
ellerine saglik üstad ...

111
22385
Md İstek 
mümkünse çavuşlu diye diye türküsünün alt yapısı lazım.yardımcı olursanız sevinirim... ...

3363
416857
KARAOKE İSTEKLERİ BURAYA By Kj Slender 
Slm bana yasemin yildiz aklina gelecegim altyapsi lazimbulamiyorum lutfen yardim edin - - - Güncellendi - - - Slm bana yasemin yildizdan aklina gelecegim altyapisi lazim lutfen yardim edin yaa ...

185
26200