Sponsorlu Bağlantılar

uzun sap saz akort programı etiketli Saz ve Bağlama Akort Ayarları sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

uzun sap saz akort programı


AKORT CİHAZI KULLANARAK AKORT YAPMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ TABLODAN YARARLANINIZ. UZUN SAPLI BAĞLAMADA alt tel (boş olarak titreştirildiğinde) " C " orta tel (boş olarak titreştirildiğinde) " F " üst tel (boş olarak titreştirildiğinde) " A diyez " veya " B bemol " olmalıdır. KISA SAPLI BAĞLAMADA ( DO KESİM ) alt tel ( boş olarak titreştirildiğinde) " E " orta tel (boş olarak titreştirildiğinde) " A " üst tel (boş olarak titreştirildiğinde) " B " olmalıdır....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    AP Tuner - Gitar Akort Programı 
    AP Tuner - Gitar Akort Programı indir http://www.aptuner.com/ aptunerMain.jpg AP tuner 3.08 en son sürümü. Gitar veya diğer enstürmanlarınızı akort edebileceğiniz ses düzenleme yazılımı. Bilgisayar mikrofonunuzu enstrümanınızın yanına koyun ve çalın. Size + veya - işaretiyle teli sıkıp gevşetmeniz gerektiğini söylesin. 3.06 sürümü burada ...

    0
    4538
    Bağlama akort programı arıyorum!!! 
    Merhaba arkadaşlar. Bağlamama akort çekebilmemde yardımcı olacak bir akort programı arıyorum.herhangi bir aletten faydalanmadığım için kendi kafama göre çekiyorum.Bana yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler... ...

    1
    8402
    Legend Akort aletiyle akort yapmak 
    Merhaba arkadaşlar, Akort yapmayı öğrenemeyen biri olarak sizden yardım istiyorum. O kadar para verdim akort cihazı aldım ama akort yapmayı hala öğrenemedim. Cihazım aynen bu; http://www.mixmuzik.com/ magaza/ images/ detailed_images/ legend-tunerLG1927.jpg Şimdi merak ettiklerim şunlar (KISA SAP BAĞLAMA İÇİN); Resimde A=440 yazan yeri ne yapmam gerekir..? Hangi tellerde hangi harfin çıkması gerekir? Lazım olur mu bilmiyorum ama bu da kullanma kılavuzu :) http://www.mixmuzik.com/ magaza/ images/ detailed_images/ legend-tuner.jpg Cevabınızı bekliyorum. Bi öğreniyim çok dua ederim size :D ...

    1
    11313
    Çanakkale Yöresi Türküleri - Uzun Uzun Birmanlar Şarkı Sözü 
    Uzun uzun birmanlar (o yarim oy) Onu giyer şişmanlar Ben sevdim eller almış (o yarim oy) Çekemiyor düşmanlar Dere boyu akmaz oldu (o yarim oy) Yar bana bakmaz oldu Yare gönderdiğim güller (o yarim oy) Kurudu kokmaz oldu Dere boyu kestane (o yarim oy) Toplarım tane tane O yar beni almazsa (o yarim oy) Hazır olsun hastane ...

    0
    1050
    djlerin kullandığı konuşma programı:dj kantik diyen ses efekti programı.program istek 
    forumda bana yardım edecek yokmu? ...

    4
    6208
    Akort Programi 
    PCDEN AKORT CEKMEK İSTERSENİZ SİZE GÜZEL BİR PROGRAM ORGLARDA BULUNAN SAMPLE SESLERE DE AKORT CEKEBİLİRSİNİZ Güncel Konu: http://www.keyfimuzik.net/ vst-vsti-diger-muzik-programlari/ 49205-ap-tuner-gitar-akort-programi.html ...

    21
    15132

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
makedon amza setten  uyarladığım...farklı bir ritim ... 
:f61:umarım hoşuna giderr... Teşekkürler hocam - - - Güncellendi - - - Teşekkürler hocamteşekkür ediyorum hocam - - - Güncellendi - - - Hocam Gmail olarak atarmısın sağol. ...

1
951
bayram seyfi yıllardan sonra en yeni ritimlerle karşınızdayım 
sık sorular ve cevaplar için facebook birleşik arama motorun da bayramseyfi bana ulasa bilirsiniz ...

0
7
BENİM KULLANDIĞIM DIRECT WAVE SESLER 
Helal sana kardeş geçerli valla 😌 fl yi sendeçözdüm şimdi üstüme tanımam allah razı olsun senden ...

326
85992
çiftetelli isteyen düğüncüler buyrun 2016 
çiftetelli isteyen düğüncüler buyrun 2016 ...

0
58
OYUN HAVASI 2016 Bahça duvarı.Nar danesi.Gel yanıma 
OYUN HAVASI 2016 Bahça duvarı.Nar danesi.Gel yanıma ...

0
53
DÜĞÜNLÜK OYUN HAVASI misket.tesbih.ank.bağ.kesik çayır 
DÜĞÜNLÜK OYUN HAVASI misket.tesbih.ank.bağ.kesik çayır ...

0
45