Sponsorlu Bağlantılar

yozgat sürmelisi nota etiketli Leylimley (do re mi + usül + nota ) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

yozgat sürmelisi nota


:f24::f24::m26::m26::f24::f24::m26::m26: http://img134.imageshack.us/ img134/ 842/ leylimley1zn9.jpg http://img104.imageshack.us/ img104/ 27/ leylimley2gf1.jpg :f24::f24::m26::m26::f24::f24::m26::m26:...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Yozgat sürmelisi orj altyapı thm 
    İYİ OKUMALAR GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: ...

    1
    541
    Yozgat Halayı Ağırlama 
    Yozgat Halayı Ağırlama alıntı ...

    0
    144
    pa55 tr yozgat 2-4 lazım Yardımcı Olabılecek arkadaş varmı acıl 
    Direk buraya lınk atın taratıp ındırcem acıl lazım dugune cıkacam. :( ...

    1
    339
    Kaç Tane Nota Var Yardım(İNCE DO DAN SONRA HANGİ NOTA GELİYOR) 
    BEN BU NOTALARI BİLİYORUM BİRDE İNCE DO VAR ''Sİ''DEN SONRA AMA FORUMDAKİ NOTALARA BAKIYORUM ŞARKILARIN MESELA Sİ 3.ÇİZGİDE AMA OYLE NOTALAR VARKİ 5.ÇİZGİDE OLANI HATTA DAHA ÜSTÜNDE ÇİZGİLERİN ÜSTÜNDE OLANLAR VAR O NOTALARIN ADI NE YA ORG ALDIM MÜZİK ÇALMAK İÇİN BUNUN İÇİN YAVAŞ YAVAŞ ÖĞRENMEYE ÇALIŞIYORUM YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER http://img1.blogcu.com/ images/ g/ i/ t/ gitardersleri/ notalar.jpg İnce DO DAN SONRAKİ NOTALARI NASIL ÇALICAM ORG DA ...

    2
    14453
    TSM Nota Arşivi + 20.000 Nota Şarkısının Akoru 
    http://www.allianz.com.tr/ DB/ Image/ etkinlik/ 2002_05_1.jpg TSM Nota Arşivi + 20.000 Nota Şarkısının Akoru TRT ve Özel arşivlerden derlenmiş saz eserleri dahil 20.000 eserin nota ve şarkı sözleri. İNDİRME LİNKİ http://www.keyfimuzik.net/ notalar/ 662-19-000-adet-trt-nota-arsivi.html SAZ SEMAİLER PEŞREVLER SİRTOLAR LONGALAR GİBİ HER TÜR SAZ ESERLERİNİN BULUNDUĞU NOTALAR. YUKARIDAKİ SAZ ESERLERİNDEN FARKLIDIR http://www.keyfimuzik.net/ notalar/ 662-19-000-adet-trt-nota-arsivi.html ...

    10
    14054
    nota 
    slm arkadas bana karaca oglanın kaldır nikabını görem yüzünü türküsünün toası lazım.diger arsivi indiricem bi aksilik olmasa ama su an o türküyü bir an önce ögrenmek istiyorum . varsa gönderirsen sevinirim.emegine yüregine saglık.tsk ...

    0
    4010

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Ketron X1 Or Song Error... 
Selamın Aleyküm Ketron X1 Oriental Orgum Var, Midi Dosyalarını Sorunsuz Çalıyor Bazılarını Tizli,Düdüklü Felan Çalıyor Bazılarınada Song Error Diyor. Bunu Nasıl Düzeltebilirim Song Error Yazanları Nasıl Okutabilirim Veya Düzeltebilirim? Düdükler Felan Normalmi? Bildiğiniz Ketronlara Midi Çevirme Programları Var Mı? Saygılar Iyi Forumlar... ...

0
21
Çözüldü!! 3x setini pa800,x2,pa900.... 
Kusura bakma hocam durumu pek anlatamadım dıyorum kı pa3x rıtım lerı ve aynı seslerı pa 800 ze oluyormu yanı hazır set pa3x kı pa 800 ıcın var mı.tsk ...

5
167
focusrite 2i2 rode nta 2 sorunu 
Arkadaslar selamun aleykum . Ben ekipmanlarimin hepsini sifir aldim. Focusrite 2i2 ses kartim var 1 ay once aldim 2 gun oncede rode nta 2 aldim . Simdi arkadaslar sorunum mikrofonu bagliyorum ses kartina kayit aliyorum ses kartindan sesi ortalara getiriyorum kayit almiyor cokkkkķkk az ses veriyor ama ses kartindan sesi fulleyince kayit aliyor ama bu sefer dip des ler cizirtilsr felen meydana cikiyor acaba ses kartiki desteklemiyor diycem ama kalitrli diyorlar arkadaslar bi yardimci olun lutfen. ...

0
0
rode nt2a ve focusrite scarler 2i2 desteklermi ve cizirti sorunu 
Arkadaslar selamun aleykum allah icin yardimci olun. Benim focusrite 2i2 ses kartim var yeni aldim 2 gun oncede rode nta 2 aldim ses kartina bagladim kayit alirken mesela ses kartindan sesi ortaya getiriyorum kayit almiyor ses kartindan sesi en sona getirmem gerekiyor bu seferde dev dalgalar cikiyor sonra cizirti felen oluyor dip ses cok aliyo acil yardim tesekkurler ...

4
362
Çözüldü!! 3x setini pa800,x2,pa900.... 
Nasıl hazır set hocam anlayamadım ? ...

5
167
At-3 hakkında istediğinizi sorun 
Ben araniza yeni kadildim 1hafta önce at 3 aldim acemiyim kendi basima ögreniyorum ...

40
2013