pa80 sample ses yukleme

Korg Kart Backup içinde pa80 sample ses yukleme konusu, slm arkadaslar pa 80 ne kmp yukleniyor,yapmaniz gereken,sesi unce kmpye cevirmek pa800 de yaptiginiz gibi ve sonra kayit edip psm ve kmpyi diskette atin bos flash kartinizi pa80 takiniz sonra ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 17 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: pa80 sample ses yukleme


  1. #1
    mecho_2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mecho_2007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    pa80 sample ses yukleme

    Sponsorlu Bağlantılar


    slm arkadaslar pa 80 ne kmp yukleniyor,yapmaniz gereken,sesi unce kmpye cevirmek pa800 de yaptiginiz gibi ve sonra kayit edip psm ve kmpyi diskette atin bos flash kartinizi pa80 takiniz sonra diketi takin ve programma girin,record tusuna basin karsiniza inpoort kmp cikacak,sonra oraya basin ve diskette koydugunuz kmpyi yukleyin,biraz bekleyin sonra recorda geri basin abort deyin,programlardan tek bir ses secip,menu tusuna basin sonra sampe basin oradan karisik olan sesleri sadece 1re koyun,sonra page tusuylen bir sayfa ileri basin,carda girin sonra orada yuklediginiz sample sesini gureceksiniz, anlamadiginiz birsey varsa bana yazarsiniz iyi calismalar
    Kcho bunu beğendi.

  2. #2
    elsanım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    elsanım isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    abi senin anlatığın ğibi yaptııkkkkk ama olmadıı vorking diye yazı çıktııııııı 5 dakika bekledi k vorkinğ ğitmedi rekorta bastım tonn led sess diye bir ğöründü ğeldi bilemedik ben size adresimi vereyim msn den tarif edip yardımcı olursanız çok sevinirim sayğılar enkısa zamanda sizi n yardımınızı bekliyorum sayğılar ben piyanist yıllmazzz msn adresim yardımcı olmak isterseniz beni bir zaamet eklerseniz çok sevinirim **** adresim sizi bekliyorum ben yılmazzz simdi den teşşk lerr

  3. #3
    sakal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sakal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    arkadaşlar pa 80 e 16lık kartı ve setleri yükleyip cihaz kartsız çalışıyormuş doğrumu bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  4. #4
    mecho_2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mecho_2007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    slm arkadasim bence sen cok uzun bir kmp yuklemeye baslamisin o yuzden olmamistir,bana mail adrezini gönder anlatirim sana..hadi kendine iyi bak ayrica loop falanda oluyor,cok eylenceli bir sey

  5. #5
    kunupa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kunupa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    yada kartın kilitli olabilir. kilitli olup olmadığını anlaman için,disk tuşuna bas format seç aşağı doğru in card vardır orda eğer soluksa kilitlidir. Değilse tıklayıp da yes deme çünkü kartı silersin..Sadece soluk olup olmadığını görerek kilitli olup olmadığı belli olur.

  6. #6
    neco-1976 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    neco-1976 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    selam meco p80 icin bulgarca set gönderecektin beklirum gönderisen sevinirim

  7. #7
    poyraz10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    poyraz10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    kardesim iki ricam var kısa kmp dowload etmeni ve kartımda boş yer yokmuş nasıl boş ver açacam kartı komplemi silecem ki sildik diyelim eksikmi yüklicem bi zahmet anlatırmısın teşekürler

  8. #8
    mecho_2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mecho_2007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    abicim iste pa80 de ki en kotu sey bir sesi silemiyorsun sadece,hepsini silmen gerek,eski seslerini export yap flopiye yada dhh ke,ondan sonra kartini sil ve ve yeni seslerini yikle sonra hdden sadece ihtiyacin oldugu sesleri yukle,sonra flopine setini at yeniden yukle,ondan sonra yeni aldigin sesleri duzenle bitti ..cok karisik gozukuyor ama aslinda cok basit mantini cozersen her orgta istedigini yaparsin..iyi calismalar

  9. #9
    poyraz10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    poyraz10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    kardeşim sen yaptıgın kartın yanı klarnet taksimli kartın setini ve backup ını paylasırmısın bizimle ben ile öyle yükleyeyim bakalım paylaşırsan memnun olurum................ benim sorunum işeme yaramayan sesi nasıl bulupta silecem bakup klasorunun içini okuyamıyom ki indiriyom backup ları acıyom klasoru içine bakamıyom mesela CARDBK lardan hangsini silecem yada içinde ne var onu nasıl bilip silecem tek derdim sorunum o kaldı bir sorunum daha var aslında backup atacam diye kartımın biri kitlendi heralde card silik cizgili gözüküyo ve acamıyom cevabını bekliyorum kardeşim senin sayende baya bir bişey ögrendim daha başaramasamda TEŞEKÜR EDERİM SANA VE SENİN GİBİ PAYLAŞIMCI ARKADAŞLARA
    Konu poyraz10 tarafından (28 Nisan 2010 Saat 19:51 ) değiştirilmiştir.

  10. #10
    grup75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    grup75 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 sample ses yukleme

    merhaba ben olgun pa 80 için yeni sade zurna arıyorum acaba yardımcı olabilirmisiniz ...ama disketle çalıştırmak istiyorum çünkü kartım kilitli onunla uğraşmak istemiyorum saygılar

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa80 sample yükleme, korg pa80 sample sesler, pa80 ses yükleme, korg pa80 ses yükleme, pa 80 ritim yükleme, pa 80 ses yazma, pa 80 ses yükleme, pa80 disketten ritim yükleme, pa 80 ses, pa80 sample sesler, korg pa 80 ses yazma, pa80 sample, korg pa 80 sample sesler, pa80 disketten ses yükleme, ses yükleme
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. O.S .2.0.1 YUKLEMEO.S .2.0.1 YUKLEME

    1.O.S versiyon 2.0.1 indir 2.Versiyon Backupları Restore Data.indir 3. versiyon ve restore datayı rardan çıkartın...
  2. pa 800 sample ses silme ve yuklemepa 800 sample ses silme ve yukleme

    sayin ustadlar, buradan aldigim bilgilre gore sample ses silmesini gerceklestiriyorum, sonra ses yukleme isine gelince load yapasiya kadar tamam ama load yaparken not enoufh space yani yeterli yer yok kelimesi karsima cikiyor,daha genis bilgi icin: kullandigim set emo-usb ama ramlan onun alakasi olmamasi lazim cunku ramdan birkac ses silme isini gerceklestirdim 6 tane ses sildim, simdi yer yok olmamasini mantigim almiyor, birde dikkatimi ceken...
  3. pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatimpa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    slm arkadaslar size söz verdigim gibi pa80 de kmp ksf ve loop nasil yüklenir diye bir ufak video hazirladim..umarim herkezin isine yarar..ayni sekilde sesler ve drumlarda yuklene bilir..her hangi bir sorunuz varsa bu konuda,size en yakin zamanda cvp yazmaya calisacagim..herkeze iyi calismalar.. sanirim bu video 10 defa indirildikten sonra silinecek..sayin admin bir el atarsa sevinirim,simdiden tesekurler.. İndir: RapidShare: Easy Filehosting
  4. Pa80 Flash Card Sample Ses Silme [ Acil Yardım ]Pa80 Flash Card Sample Ses Silme [ Acil Yardım ]

    Arkadaşlar pa80 e sample ses yükledim ama silmem gerek çok acil nasıl silebilirim :S . acil yardım ederseniz adım adım anlatırsanız sevinirim ...
  5. sample ses nasıl yüklenir pa80sample ses nasıl yüklenir pa80

    bilen arkadaşlara sesleniyorum.. bu sample sesleri pa 80in neresine nasıl yükleyeceez
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi