ihsan card backup

Korg Kart Backup içinde ihsan card backup konusu, arkadaşlar elinde ihsan kart backup olan varmı varsa bizimle paylaşabilirmi teşekkürler saygılar.....

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 6 sonuçtan 1 ile 6 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: ihsan card backup


  1. #1
    Casper_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Casper_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart ihsan card backup

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar elinde ihsan kart backup olan varmı varsa bizimle paylaşabilirmi teşekkürler saygılar..

  2. #2
    AHMATJAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    AHMATJAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Cevap: ihsan card backup


  3. #3
    haydar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    haydar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ihsan card backup

    tESEKKURLER

  4. #4
    korgpa80hasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    korgpa80hasan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ihsan card backup

    arkadaslar emege saygi acaba bu set iyi mi ?

  5. #5
    tr55ci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tr55ci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: ihsan card backup

    mr3emo diye bır backup var sanıyorum egeli ihsan yapmış olabilir.

  6. #6
    rezabeirag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rezabeirag isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ihsan card backup

    bu linmk nerde download ederiz

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ihsan kart
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Cino 8 MB Card BackupCino 8 MB Card Backup

    Cino 8 MB Card Backup. Dosya Ektedir.
  2. pa80 8MB card backup hakinda..?pa80 8MB card backup hakinda..?

    slm arkadaslar korg pa80 8mb flash card backupu ariyorum, sitede denedigim her 8mb backup malesev 1ci yada 2ci diskten sonra hata veriyor,benim size sorum!varsa birinde iyi calisan ve özeliklen bol vahteli olani varsa bana bir yardimci olursa sevinirim..simdiden tesekurler..
  3. Sessiz Card, Kilitli, Kilitsiz Card Yardım...Sessiz Card, Kilitli, Kilitsiz Card Yardım...

    sevgili üstadlar affınıza sığınarak böyle bir konu açtım çok çok özür diliyorum; ama eminim benim gibi bilmeyenler için çok aydınlatıcı bir soru olacaktır bu.. benim sormak istediğim soru şu, bu sitede yer alan backuplarda SESSİZ backup, KİLİTSİZ backup gibi terimler var. burda anlatılan sessiz, ve kilitsiz ne anlama geliyor? eğer karta ses yükleme ile ilgili ise sesleri nerden temin edebiliriz? (set lerle mi,kmp olarak falan mı?) ilgi alaka...
  4. pa 80 card backuppa 80 card backup

    arkadaslar ben burdan backup indirdim hepisini teker teker 11 tane diskete yükledim 1den 11 kadar numaralarini yazdim tabi disketlere. Neyse birinci disketi orga taktim card restoreye girdim enterya bastim bisey olmadi sonra f1 e bastim klasörü gördü sonra f3 e bastim card ekranda görünüyor ama bi türlü yüklenmiyor enterya f2 ye bastim olmuyor f1 e basinca tekrar klasöre geciyor ne yapmaliyim ya lütfen yardim edin
  5. Flash Card - Backup !?Flash Card - Backup !?

    arkadaslar, bi kac güne sonunda benimde bir flash kartim olcak. artik pa80 nin tam gücünü görcem, o güzel sesleriyle... simdi sizden ricam, en uyumlu set sizce hangisi ? onun backup`unu buraya eklerseniz memnun olurum ve setini. insallah kolayliklar herseyi yükliyebilirim. 10tane disket de hazirda bekliyo. bakup yükleme nasil oldugunu bu sitede görmüstüm, ona güvenerek denicem. bana biraz yardimci olursaniz cok memnun olurum. !!! bide...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi