ufak bi yardım!

Korg Kart Backup içinde ufak bi yardım! konusu, arkadaslar ne yaptıysam hiç biri yuklenmedı ne zaman 2 disketi taksam file not found yazıyo...her diskete aynı isimde .CRD uzantılı klasör acıyorum,sırasınıda karıstırmıyorum,hatta disket bozuktur diye baska disket kullanıyorum yınede ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: ufak bi yardım!


  1. #1
    sustalimaymun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sustalimaymun isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    ufak bi yardım!

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaslar ne yaptıysam hiç biri yuklenmedı ne zaman 2 disketi taksam file not found yazıyo...her diskete aynı isimde .CRD uzantılı klasör acıyorum,sırasınıda karıstırmıyorum,hatta disket bozuktur diye baska disket kullanıyorum yınede olmuyo yardım edebilirmisiniz?saygılar tesekkurler....

  2. #2
    sustalimaymun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sustalimaymun isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ufak bi yardım!

    directory not found ne demek yahu gecenin bi saati cıldırcam...en az 5-6 backup denedim olmuyo inat etti alet...1.disketi kabul ediyo 2.de tık yok

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ufak bi yardım!
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Ufak çapta bir radyo programı yapıcam, pek bi bilgim yok lütfen yardım edinUfak çapta bir radyo programı yapıcam, pek bi bilgim yok lütfen yardım edin

    Ufak çapta bi internet radyosu yapmak istiyorum.. Philips SBC MD110 mikrofon aldım ve istediğim performansı vermedi, hatta hiç ses çıkmadı.. Bu yüzden tam techizat ucuz ama güzel bişey yapmak istiyorum.. Aynı anda iki kişi konuşabilmeli bir mikrofondan mesela.. ASHTON MM4 Mini Mixer + Behringer C1 gibi bir karma yapsam size yeterli olur mu? Yani mikrofon mikseri, mikserde mikrofonu destekler mi?
  2. Arkadaşlar ufak bir yardım.Arkadaşlar ufak bir yardım.

    Arkadaşlar elimde E-mu tracker pre usb ses kartı var. +48 phantomum var yani. Ben mikrofon konusunda mxl 990 ve m audio nova arasında çok gidip geldim. Mxl i de novayı da kötüleyenler var. Benim için kalite çokta aşırı raddede önemli değil. Neticede Rap vokal kaydı alacağım arada da nağme ağırlıklı vokaller de kaydedeyeceğiz. İkisinde de akıcılık sağlaması önemli. Hangisi beni tutar. ? Teknik özelliklere yabancı birisiyim. Samson C01 alsam arada...
  3. Ufak Bir Soru ?Ufak Bir Soru ?

    Arkadaşlar Ben Mix Masteringimi Adobe Audition 3 ile yapıyorum kendi taktiklerim ile . Kayıtı Cubase İle alıyorum cubasede mix yapamadıgımdan dolayı adobede yapıyorum miximi . ben miximi reasonda yapma gibi bi lüksüm varmı acaba bana yardımcı olmak isteyen cıkarmı reasonculardan aranızda (: BEnde oLan RasOn 4 orginal . . şimdiden teşekkürler . .
  4. Ufak bir yardım arkadaşlar....Ufak bir yardım arkadaşlar....

    korg pa 80 kullanıcısıyım menu den pad lara gereken ayarı verıyorum ama org kapanıp açıldığında ayarlar sıfırlanıyor tekrardan ayar yapmam gerekıyor nasıl kayıt ederim?
  5. Ufak Çıtırtı ..Ufak Çıtırtı ..

    Arkadaşlar ßen . ESS1969 Ses Kartı 4+1 C1 Mikrofon ßehringer Xenyx 1202 Mixer ßehringer Hp 100 ßehringer Kulaklık Kullanıyorum Ve Kayıtlarımı Adobe 1.5 İle Alıyorum Fakat Mikrofonum Kapalı Olsa ßile Kayıt ßaşlattığımda Ufak Ufak Çıtırtılar Kaydediyor Mikrofonuma ßırakın Konuşmayı Kapalı Olduğu Halde Ve 3 Kanallı Kayıt Aldığımda ßunlar Üst Üste ßinince Cidden Sinir ßozucu Çıt Çıt Ufak Çıtırtılar Oluşuyor .. Mixaj'dada Gitmiyor Acaba...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi