PA 80 bir kac soru!? !!! ACEMi !!!

Korg Klavyeler içinde PA 80 bir kac soru!? !!! ACEMi !!! konusu, Selam arkadaslar, acemiligimden dolayi beni mazur görün! 6 ay kadar önce bir PA 80 aldim ve 8 MB Flash Card'i var. Fakat Card ve setten fazla memnun degilim. Simdi 16 ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: PA 80 bir kac soru!? !!! ACEMi !!!


  1. #1
    cankar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cankar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart PA 80 bir kac soru!? !!! ACEMi !!!

    Sponsorlu Bağlantılar


    Selam arkadaslar, acemiligimden dolayi beni mazur görün!

    6 ay kadar önce bir PA 80 aldim ve 8 MB Flash Card'i var. Fakat Card ve setten fazla memnun degilim.

    Simdi 16 MB lik bir FlashCard aldim ve Backup yapmak istiyorum!
    Siteden az cok konuyla ilgili bilgilenme sansim oldu.
    Emekleri gecenlere tesekkürler!

    Ama yine de bir kac soru kafama takildi ve cevap ariyorum

    Soru 1-
    Eger 16 MB lik karta Backup yaparsam ve uyumlu seti yüklersem, eski kullandigim 8 MB lik karti kullanabilirmiyim?
    Yani iki karti dönüsümlü olarak kullanma sansim var mi? (Varsa belli bir islem yapmak gerekiyor mu?)

    Soru 2-
    8 MB lik kart -ve uyumlu Setinin Backup dosyalarini PA 80den nasil alabilirim - yapabilirim?

    Soru 3-
    Yeni bir 16 MB lik FlashCarda Backup yapip PA 80e Set yüklersem, klavyede bir degisiklik olur mu. Olursa kendime göre ayarlari nasil yapabilirim?

    Arkadaslar belki sorularim sacma gelebilir ama dedigim gibi acemiyim ve yardim edebilecek kimse de yok cevremde!

    Soru 4-

    8 MB Flash Cardimdaki davul, zurna ve mey seslerini ve de bir kac oyun havasi ve halay ritmini yeni yükleyecegim 16 MB karta ekstradan alma sansim var mi?


    Ilginiz icin simdiden tesekkürler!

  2. #2
    tilki42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tilki42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart

    yav a101 alcaksın

    son sitem a-101 tavsiye ederim istediğin her özellik var

  3. #3
    gaffur67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gaffur67 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 80 bir kac soru!? !!! ACEMi !!!

    SLAMIN ALEYKÜM CÜMLEDEN , BENDE PA80 (16MB DOĞDU D5 ) Flash KARTI VAR , BEN BUNA NASIL BACKUP YAPABİLİRİM BİLMİYORUM. RİCA ETSEM BU KONUYA BİR AÇIKLIK GETİREBİLECEK BİR ABİMİZ YAZARSA ÇOK MEMNUN KALICAM.. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDER VE MERAKLA BEKLİYORUM.....

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa80 notaları, pa 80 soruar, korg pa80 notaların yerlerini bilmiyorum, korg pa80 acemi, korg pa80 uzerindeki notalar, korg pa80 mikrofon ayarları, korg pa80 mikrofon ayarı, korg pa 80 16 lık setler videosu, pa80 korg notaların yerleri, korg pa 50 flash cartsız rıtım setının yüklemesı, acemi düzey bağlama notaları, korg pa 80 kac mb, pa80 backup alma, korg pa80 klavyedeki notaların yeri, pa80 üzerindeki seslerde ayar veya değişiklik yapabilirmiyim
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Nalan acemi balık orj kalitesindeNalan acemi balık orj kalitesinde

    İYİ SAHNELER GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19:
  2. acemi kayıt sorunuacemi kayıt sorunu

    yıllar önce acıd ıle kayıtlar yaaprdım, heveslendım bugun bısıler calayım dıye mıkrofon ötüyor. Aynı zamanda kanalda ses hareketıde yok. Akşam akşam enerjımı bıtırdı, yardımı dokunanacak arkadaslara sımdıden tsk.
  3. rptnklm-acemirptnklm-acemi

    14670 Dosya.tc - cretsiz, Hzl ve Kolay Dosya Paylam
  4. by acemiby acemi

    abi şimdi ben rapçiyim ewde kayıt için maddi sıkıntılardan dolayı mixser alamam bilgisayara ses kartı alıp bide mikrofon alsam kayıt yapabilirmiyim bu şekilde amatör olsun fark etmez olur yapa bilirsin dersenizde hangi((ses kartını ve ve hangi mikrofonu önerirsiniz vede bana şu conderser denen mikrofonun fiyatını yazarsanız sevinirim)) BeKLiYom Abiler:f61::ka19:
  5. sıkılan bi soru ama netlik kazanıcak bi soru pa 80mi & a 1000 trmisıkılan bi soru ama netlik kazanıcak bi soru pa 80mi & a 1000 trmi

    birde sizin fikrinizi alayım istedim a 1000 tr kullanıcıları pa 80 i veya a 1000 tr yi altyapı için alcağım tabiikide sesleri ritmleride iyi olması lazım pa2x pro' daki veya tyros taki gibi değil ama idare etsin dolgun olsun .Yani hem 80 in hem a1000trnin ikisininde - lerini +larını anlatabilcek bide kartsız pa 80 ile a 1000 tr yi karşılaştıracak bi usta klavyeci lazım
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi