pa55 yardım ltf

Korg Klavyeler içinde pa55 yardım ltf konusu, slm arkadaşlar bana pa55 zılgıt (tey tey tillli ) bu tür sesler lazım bide zurna loop güzel bir elektro bide keman sesi lazım bana yardımcı olursanız çok seviniri m saygılar...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 7 sonuçtan 1 ile 7 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: pa55 yardım ltf


  1. #1
    addata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    addata isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart pa55 yardım ltf

    Sponsorlu Bağlantılar


    slm arkadaşlar bana pa55 zılgıt (tey tey tillli ) bu tür sesler lazım bide zurna loop güzel bir elektro bide keman sesi lazım bana yardımcı olursanız çok seviniri m saygılar

  2. #2
    merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    merdo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: pa55 yardım ltf

    yani gerçekten çok garib konular çıkıyor bazen.bu saydığın seslerin hepsi zaten pa55 tr de var.

  3. #3
    Leonidans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Leonidans isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa55 yardım ltf

    ett evet hepsı var bu saydıkların abı bence bu kafa buluyo

  4. #4
    kadr1996 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kadr1996 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: pa55 yardım ltf

    yani biraz saçma olmuş hepsi var bende 55 aldım yeniyim

  5. #5
    hamzakeyiğli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hamzakeyiğli isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa55 yardım ltf

    slm alkm arkadaşlar sizden bi yardım istiyom benim pa 55 orgum var orgdaki bi ritmi orgun hafızasına nasıl kayıt yapabilirim mesala yk halay ritminde ki zurna sesini orgun hafızasına kayıt yapabilirmiyim cil yardım şimdiden teşekkür ederim üstadlarım ii akşamlar

  6. #6
    hamzakeyiğli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hamzakeyiğli isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa55 yardım ltf

    burayı gören oldumu arkadaşlar lütfen yardım üstatlarım.......

  7. #7
    hamzakeyiğli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hamzakeyiğli isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa55 yardım ltf

    slm alkm üstatlarım bende org amatör olarak çalıyom fakat bikaç şeye takıldım ben bütün eserleri re üzerine çalmaya çalışıyorum ama bazı eserlerde çok zorlanıyorum acaba neden olabilir ilk başlarda la üzerine çalıyodum bi etkisi varmıdır birde ÜSTATLARIM RE ÜZERİNE ÇALARKEN EN ÇOK HANGİ AKORLAR KULLANILIYOR BURDAN YAZABİLİRMİSİNİZ ARKADAŞLAR

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa 55 yardım, pa 55 yardim, pa 55 tuşları, korg pa55tr insan zılgıt sesleri, pa55 yardım, korg pa55tr zurna, korg pa55tr loop, korg tey tey sesi, korg pa 55tr zurna sesi, org ritimi tey tey, tey tey loop, korg pa 55 tr zurna, korg pa 55 hakkında bilgiler, pa 55 soru cevap, pa55tr sağlam mı
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg pa55 tr  set yükleme yardım lütfen :(Korg pa55 tr set yükleme yardım lütfen :(

    SeLamun ALeykum Arkadaşlar bende Korg pa55tr var yeni aldım sizlere sorum olcak Orgun üzerindeki rtimleri nasıl silerim ? (yenı set yuklmek ıcın sılcem) Orga bilgisayara indirdigim setleri nasıl yüklerim ? İndirdigim setin içindeki userleri diskete yeni dosya açıpmı yüklicem yoksa useri direk disketemi atıcam
  2. PA55 KAVAL HAVASI RİTMİ yardımPA55 KAVAL HAVASI RİTMİ yardım

    acil kaval havası ritmi seti ne varsa elinde olan bi zahmet versin.birde ankaranın bağları olursa sevinirim.
  3. lütven pa55 kasası için yardım.lütven pa55 kasası için yardım.

    selam arkadaşlar pa55 orgum elimden kaydı yere düşünce vida yatakları kırıldı bana pa55 boş yeni veya çıkma bulabileceğim bir yer bilen varsa allah için söylesin.saygılar.
  4. korg pa55 yardım lütfenkorg pa55 yardım lütfen

    slm arkadaşlarözellikle degerli üstadlardan yardım bekliyorum yeni korg pa 55 aldım yanlız alet hakkında bilgim yok mesela ben buna ritim yüklersem içindekiker gidermi yeni set yüklesem eskisini kaybedermiyim birde kullanım olarakta bilgim yok bana bu konuda yardımlarınız ve cevaplarınız olursa tesekkür ederim hepinize hayırlı calışmalar
  5. pa55  acil yardımpa55 acil yardım

    soru1- arkadaşlar pa55 te bir sesin volumünü efektini kısaca ses üzerinde değişiklikleri nerden ve nasıl yapıyoruz.. soru 2-pa55 te orgun melodi tuşlarına yani kalavyeyeyi pianodaki gibi tuşlara hassasiyeti nasıl vericez.yani kalavyenin melodi tuşlarrına bastıgımızda bir kaç sn o sesi duyabiliyoruz ama pa55 te bunu yapamadım.örneğin do notasına basıp elimizi çektigimde ses piyanodaki gibi 1 kaç sn yankı yapmıyor.umarım anlatabilmişimdir.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi