pa1x mi pa800 mü

Korg Klavyeler içinde pa1x mi pa800 mü konusu, bende pa 1x taraftarıyım gerçekten sağlam klavye ve soundları daha doğal...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 4 sayfadan 3. sayfa BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 32 sonuçtan 21 ile 30 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni

Konu: pa1x mi pa800 mü


  1. #21
    akino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    akino isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    Sponsorlu Bağlantılar


    bende pa 1x taraftarıyım gerçekten sağlam klavye ve soundları daha doğal

  2. #22
    orgist35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    orgist35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    Bence Casio SA-76 çünkü The 44 key Casio SA-76 offers children the essentials for playing those first
    tunes. 100 tones, 50 rhythms and 10 integrated songs provide variety. The LSI
    sound source and the 8-note polyphony ensure good sound quality. The LC display
    helps with selecting different music options. The SA-76 also includes a striking
    change-over switch making it easy to switch between piano and organ modes.
    • 44 mini keys
    • 100 Tones
    • 50 Rhythms
    • 10 Built in songs
    • LC Display
    mevcut amatör kullanım için mükemmel ama profesyonel kullanım için PA1X...

  3. #23
    piy_yanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piy_yanist isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    hacıali kardeş bende g600 vardı herkes sat kurtul bu hurdadan kor 80 al 800 al falan diyodu ben x1 merak ediyordum 1 ay önce aldım x1 ve göruntusu falan süper ama o begenmedikleri Rolandın bi çok özelliği bunda yok atakları falan introları hiç hoşuma gitmedi ama kanunlar sazlar baglaması kemençesi tulumu süper bide kullandıgın klavye çok da onemli degil sonuçta hepsi aynı işi yapıyor ben daha yeniyim bu işlerde daha 1 2 senedir g600 gibi profesyonel bi org kullanmaya başladım önce kişi kendine ne tur müzik yapacak bunu belirlemeli ve bu dogrultuda org ritim ve ses yonunden programlamalı ben bir aydır buldugum sesleri yukluyom ama g 600 deki kadar farklı sesler çıkmadı hep aynı standart sesler hani söyle dolu dolu bi sete rastlamadım kendim dolduracam ama bunuda simdilik yapamıyorum zamanla olacak ha bide exb kart var oda700 tl imiş belki o kartı alsam program sorunu çözülür pa 1x iki kusuru var bence biricisi gerçekten agır 100 metre tasısan bi kaç gun omuzun boynun agrıyor 2 ciside set falan yuklerken açıırken çok geç açılıyor ama en güzel yanı bi sanayi devi olan italyanın uretimi çin malı orglardan kesinlikle korkarım ki pa 800 almama nedenim de pim uretimi olmasıdır çinlilerin enbuyuk sorunu yazılım sorunu bu cep telefonundan fotograf makinesine kadar aynıdır bence bi klavyeyi alacaksan kesinlikle satıcısına sorma yanıltır aç sesleri ritimleri karşılaştır ona gore al ben hala x1 için arap setleri falan arastırıyom ama biraz set konusunda zengin çeşit yok buda bi eksi

  4. #24
    gonzalez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gonzalez isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    Bende bu ikilemde kalmıştım ve PA1X aldım. Gerçekten kalite ve duruşu ile PA800'den farkı var. PA800 daha yeni bir alet ve malzemesi PA1X e gre daha çok, neticede hergün set yükleyip değişiklik yapmıyorum. Piyasada Pa1X içinde bir sürü malzeme var. Ayrıca bütçeyede bağlı olarak iki aletten birini seçebilirsin.

  5. #25
    kadir0071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kadir0071 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    kardeşm bende de pa800 var aletten en ufak şikayetim yok belki 1x iyi olabilir ama en kullanışlısı pa800 aradığn ritmi çok rahat bulursun ben o kadar şehir gezdim genellikle düğünlerde pa800 kullanılıyor

  6. #26
    sinayic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sinayic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    pa 800 babası pa1x dir... bunun ötesi yok...bunlar arada çıkarılan klavyelerdir......ya pa1x yada pa2x .800 de vokaller bile berbat...xlerde dinle anla farkı.. tartışmaya gerek yok .remi çokmuş ne olacak bütün ritimleri aynı sıklıkta kullanıyormusunuz ...kullanmıyorsunuz tabi ozaman remin bana göre fazla bir cazibeligi yok...yap kafa rtimler, götür işini...fazlasını kimse aramıyor zaten.meslekdaşlırıma sevgilerimle......ALTINPARMAK....
    Arkadaşlar hakikaten pa 800 le pa1x karşılaştırması yapmak bile hata en basiti herşeyi bir yana bırakın 1x pro dek aletidir ve ağırlığı kalitesinin ispatıdır. şu an piyasanın en iyi aleti olarak kabul edilmiş 2x ve 3x e kafa tutacak tek alettir. saygılar

  7. #27
    idhrofila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    idhrofila isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    Tuşe ve piyano medotu çalanlar hariç kesinlikle tartışmasız pa800. İşlemci farkı,ram farkı,software farkı,üzerinde 22 watt (monitöre gerek kalmaz) farkı,Mikrofon efext farkları,uder dk nın 16 sayfa olması farkı,mp3 transpoze yapabilme farkı,ekolayzer farkı,256 mb a artırılabilme farkı,ses yumuşaklık farkı,programlanabilir tuş farkı,hafiflik farkı, pa1x in ağırlığı kalite değil tamamı ile aliminyum ve metal kasa olması,sample efext farkları....vb... bir sürü artıları var pa800 ün. pa800 profesyonel aranjör cihazı olarak dünyada çok ünlü müzisyenlerin kullandığı alettir.Bizim için nimettir ki böyle profesyonel cihazı düğünlerde kullanabiliyorsunuz. pa1x i taşıyanlar bel fıtığı olur sanırım bir süre sonra.

  8. #28
    gökhan pa800 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gökhan pa800 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    merhaba arkadaşlar..ben Roland va-7 ilk çıktığında almıştım ve 10 senedirde hiç klavyeye dokunmadım.yarın bu kadar yıl üzerine pa 800 alacağım. sizce aleti kolay çözebilirmiyim? problem yaşarmıyım? uzun zamandırda org çalmıyorum!!

  9. #29
    idhrofila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    idhrofila isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    Hiç sanmıyorum,baya bir kolay alet pa800.Görsel modlar çok iyi tasarlanmış.

  10. #30
    osman_kys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    osman_kys isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa1x mi pa800 mü

    pa1x Pro su var Hoparlörlü düzü var. Hangisini Alalım. Üstelik 1x'in pro suda düzü de 800 den ucuz ? Peki Kaliteli Bir Alette Neden 800 den ucuz 100 200 lira olsa fark neyse 1x 2.300 pa800 3.300 :S

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa1x mi pa800 mü, pa1x mi pa800 mü, pa800 mü pa1x mi, korg pa 1x, korg pa800 mü pa1x mi, pa 800 mü pa 1x mi, korg pa1x pro mu pa800, pax1 mi pa800 mü, pax1 dinle, korg pa1x mi pa 80 mi, korg pa 500 mü yada pa1x pro mu, korg pa x1, pa1x mi pa 800 mü, korg pa1x pro mu pa 800 mü, pa1x mi pa80 mi
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. KORG PA1X VE PA800 ARASINDAKİ FARK NEDİR ??KORG PA1X VE PA800 ARASINDAKİ FARK NEDİR ??

    DEĞERLİ MÜZİSYEN ARKADAŞLARIM PA1X PA800 DEN DAHA UCUZ FİYATA SATILMAKTA RABET FAZLA DEĞİL BİLİYORUM FAKAT NEDEN PEKİ DAHA UCUZA SATILIYOR SOUND OLARAK DAHA İYİ PA1X SADECE RAM OLARAK DÜŞÜK. RAM DÜŞÜKLÜĞÜNDEN DOLAYIMI BU KADAR UCUZA SATILIYOR ÇOK MERAK EDİYORUM YORUM YAPMANIZI BEKLİYORUM.TEŞEKKÜRLER..
  2. Pa1x Oriental Dreams EXB3 - USB dosyasi PA800 veya PA3X içinPa1x Oriental Dreams EXB3 - USB dosyasi PA800 veya PA3X için

    Degerli arkadaslar, Bir zamanlar XPRODATA sirketi Pa1x için Oriental Dreams EXB3 expansion board çikarmisti. Senelerce Pa1x'de kullandim. Simdi PA3X'e geçince USB sistemi lazim. Ancak bir türlü yapanlara ulasamiyorum ve kimse yardimci olmuyor. Elinde bu Oriental Dreams EXB3'ün USB'si mevcut ise burdan upload yaparsa memnun olurum. Benimle email araciligiyla irtibata da geçebilir. Tesekkürler.
  3. arkadaslar suan elimde pa1x var ama aleti sattım acaba pa800 mü yoksa pa2xmi alıyımarkadaslar suan elimde pa1x var ama aleti sattım acaba pa800 mü yoksa pa2xmi alıyım

    arkadaslar elimde pa1x vardı sattım suan için pa800mü yoksa pa2xmi arasında kaldım yardımcı olursanız sevinirim herkese tşkler şimdiden
  4. 128 mb ram li Pa800 e Pa1X ritmleri olur mu?128 mb ram li Pa800 e Pa1X ritmleri olur mu?

    Arkadaşlar benim Pa 800 ram yaktı. Ben de upgrade edip 128 mb ram taktırıyorum. DTL Korg servisinde 128 mb ram takıldığında Pa1X ritmlerini kullanabileceğim söylendi. Tabi 128 mb aşmayan setleri... Bunun gerçeklik payı nedir? Eğer gerçekse pa800 için 128 mb Pa1x ritmlerini nereden bulabilirim?
  5. 2 Adet md-sözlü pa1x-pa800-pa2x2 Adet md-sözlü pa1x-pa800-pa2x

    2tane cok sevdiğim parca arkadaşlar sizde okursunuz, sözleride cıkıyo mp3 board olan klavyelerde... unuturum diye yorma kendini ve yıldızların altında.... zSHARE - UNUTURUMDYORMA KENDINI.rar zSHARE - YILDIZLARIN ALTINDA.mp3 __________________
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi