Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

Korg Klavyeler içinde Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE konusu, öncelikle konuya ilginizden dolayı teşekkür ederim vahap bey. konuyu güzel açıklamışsınız. bir yere kafam takıldı daha alt kapasitede set yüklersen alete sample yapabilirsin demişsiniz örneğin set 50 mb benim 14 ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 13 sayfadan 4. sayfa BirinciBirinci ... 23456789 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 125 sonuçtan 31 ile 40 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi12Beğeni

Konu: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE


  1. #31
    m_ErEn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    m_ErEn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    Sponsorlu Bağlantılar


    öncelikle konuya ilginizden dolayı teşekkür ederim vahap bey. konuyu güzel açıklamışsınız. bir yere kafam takıldı daha alt kapasitede set yüklersen alete sample yapabilirsin demişsiniz örneğin set 50 mb benim 14 mb boş yerim var peki set 64 mb ise bu sete müdahale edebilirmiyim ses silerek boş yer yaratabilirmiyim.

  2. #32
    m_ErEn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    m_ErEn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    bu arada ben cubase kullanıcısıyım. elimde binlerce sample ses var loop var. pa 800 de bunları kullanabilirim. ama vahap beyin dediği gibi düşük mb lı bir set değilde 64 mb lık bir set yüklersem sete müdahele edebilecekmiyim. beni düşündüren en büyük olay bu artı drum set i yapmam gerekecek yani benim istediğim aletin herşeyine müdahele edebileyim. bu konuda görüşlerinizi bekliyorum

  3. #33
    vahapbesir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    vahapbesir isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    SEVGİLİ DOSTUM TABİKİ BÖYLE BİR İMKANIN VAR. FAKAT BİR SESİ SİLDİĞİMİZDE DRUM KİTLER VE SESLER BİRBİRİNE GİRİYOR YANİ KARIŞIYOR. KAYMALAR OLUYOR. O YÜZDEN SANA BİR LİNK VERECEĞİM. O LİNKTE BİR SAMPLEYİ NASIL SİLECEĞİN AÇIK BİR ŞEKİLDE ANLATILIYOR. DAHA SONRA İSTEDİĞİMİZ SAMPLELERİ ORGUMUZA İMPORT YAPIP SETİMİZİ OLUŞTURABİLİRİZ. KAL SAĞLICAKLA
    Buradan indir

  4. #34
    OnurMüzik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    OnurMüzik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    Vahap abi orgu çalarken cızzzzzzzz diye bir ses geliyor bazen.Açıp kapattığımda bazen düzeliyor bezen düzelmiyor.Bazı arkadaslar setin remindeki eksikliğinden dolayı dediler.Seti değiştirmemi söylediler.Ama senin setinide çok beğeniyorum şu anda değiştirmedim ne yapmam gerekir.3 gün sonra düğün var abi bayramda fuul doluyuz düğünün ortasında cızzzzzzz diye ses çıkartırsa vururlar beni vallah

    Abi Tekrardan dükkanınız hayırlı uğurlu olsun.Pazar günü yanınıza geliyorum çayımı hazırlayın YETKİN ve VAHAP ABİ

  5. #35
    yetkin55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yetkin55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    Sevgili onurcuğum bunun birkaç sebebi olabilir şimdilik aklıma gelen ram bozuk olabilir.Veya seslerden kaynaklanabilir pazar günü geldiğinde bunu daha akpsamlı konuşuruz. ayrıca çay sana feda olsun yeterki sen dediklerimi getir. O zaman yemekte yersin

  6. #36
    ilhanjac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ilhanjac isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    selam saol wahap abi bi denicem bakica nasil dir ??
    eline yureyine saglik

  7. #37
    zeronc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    zeronc isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    bakalım deneyecem ona göre yorum yapacam. paylaşım için tşk ederim. kolay gelsin.

  8. #38
    orhan5515 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    orhan5515 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    güsel paylaşım için saol

  9. #39
    gökşin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gökşin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    hocam ben hala indiremedim.

  10. #40
    gökşin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gökşin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Vahapbesir korg pa 800 set SADECE KEYFİMÜZİKTE

    yıl 2008 bende seti indiriyom.nihayet.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa800 yeni setler, korg pa 800 set, korg pa 800 yeni setler, korg pa800set, pa800 yeni setler, korg pa 800 yeni set, pa800 vahap set, kordi korg pa800 set, korg pa800 en yeni setler, korg pa 800 en yeni set, korg pa800 setleri, pa800set, vahap set, korg pa 800 set yeni, korg pa800 set
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg pa 80 -->> 80 gb hdd orjinal kablosu ile sadece 159 tlKorg pa 80 -->> 80 gb hdd orjinal kablosu ile sadece 159 tl

    Korg pa 80 -->> 80 gb hdd orjinal kablosu ile sadece 159 tl elımde korg pa 80 ıcın 80 gb hdd mevcut orjinal kablosu ile sıfır pıyanıst arkadaslara ucretsız zaman zaman ınternette bulduklarım bazen dıger pıyanıst arkadaslarımın vermıs oldukları set nasıl yuklenır - nasıl sample yapılır gıbı vsss... 323 adet kartsız set
  2. Korg Pa80 Farklı Kişiden Aynı Sorunlu Org Kart girişi arızalı Sadece 1.500 TLKorg Pa80 Farklı Kişiden Aynı Sorunlu Org Kart girişi arızalı Sadece 1.500 TL

    Arkadaşlar soner arkadaşım internetle pek arası olmadığı için ilanı ben koyuyorum benimde sitede ilanım vardı kart girişi arıza korg pa80'im vardı Sattım.Arkadaşında bir adet kart girişi arızalı orgu mevcut o fiyat olarak 1.500 tl istiyor kredi kartı borcu varmış acil satılık almak isteyen arkadaşlar lütfen 0543.806.95.93 nolu telefonu arayın.görüşelim. içinde hdd'si ve usb aparatı vardır arkadaşlar.Kılıfıda mevcut.Kart dışında hiçbir sorunu...
  3. KORG PA 80 SADECE AMA SADECE KART GİRİŞİ ARIZALI SADECE 1.850 TL ACİL NAKİT LAZIM SATILDI - KORG PA 80 SADECE AMA SADECE KART GİRİŞİ ARIZALI SADECE 1.850 TL ACİL NAKİT LAZIM

    KORG PA 80 SADECE AMA SADECE KART GİRİŞİ ARIZALI SADECE 1.850 TL ACİL NAKİT LAZIM -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sayın Müzisyen arkadaşlarım.Elimde korg pa80 mevcut kısaca bahsetmek gerekirse. 1-)İçinde Sıfır Hdd takılı. 2-)Üzerinde Sıfır Disket Sürücü ve Usb Okuyucu Takılı Hemde Aynı anda çalışıyor. Açıklamam gerekirse bilirsinizki bozuk set yüklemelerinde user...
  4. !!! İşte Emo Usb'li Demolar !!! Vahapbesir İmzali...!!! İşte Emo Usb'li Demolar !!! Vahapbesir İmzali...

    Arkadaşlar emo usb 'li ritim ve sesler ve vahapbesir imzalı demolar ilk kez keyfimuzikte yayınlıyoruz. Emo-Usb hakkında bilginiz olması amaçlı kendimce birkaç demo yaptım arkadaşlar. inşallah bir fikir sahibi olursunuz. Hücum kayıt olduğundan hatalarımız hoşgörürsünüz inşallah. Saygılar http://s2.dosya.cc/vahapemo-usbdemo.rar.html
  5. Korg Pa 80 studyoda kulandım sadece piyanosunuKorg Pa 80 studyoda kulandım sadece piyanosunu

    çok temiz sadece studyoda kulandım dışarı görmemiş 1450 euro tlf 0505 947 4817
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi