Medeli MC120 Hakkında Yardım

Korg Klavyeler içinde Medeli MC120 Hakkında Yardım konusu, Beyler bende medeli mc 120 usb kablosuda var ancak pc taktıgımda görüyor aygıt yüklendi diyor ama bilgisayarıma girdimde bir sürüce yok yani ben bu orga nasıl midi atıcam.birde sürücü yüklendi ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 5 sonuçtan 1 ile 5 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Medeli MC120 Hakkında Yardım


  1. #1
    anzaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    anzaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Medeli MC120 Hakkında Yardım

    Sponsorlu Bağlantılar


    Beyler bende medeli mc 120 usb kablosuda var ancak pc taktıgımda görüyor aygıt yüklendi diyor ama bilgisayarıma girdimde bir sürüce yok yani ben bu orga nasıl midi atıcam.birde sürücü yüklendi derken medeli e-drum diyor ama bişe atamıyorum programı felan var mı yardım cı olun lütfen arkadaşlar...

  2. #2
    hakankutluay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakankutluay isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: LÜTFEN BİR BAKIN ACİL.

    sanırım medeli amatör gruba girdiği için pek fazla bilgisi olan arkadaşımız yok gibi.umarım anlayan birileri çıkar ve size yardımcı olur.

  3. #3
    23korg23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    23korg23 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: LÜTFEN BİR BAKIN ACİL.

    orga midi atmanız için kendi hafızası olmalı diye düşünüyorum ancak klavyede usb bağlantısı var ise usb belleği midi atın ve onu orga takıp çaldırın.. medeli hakkında bilgim yok sadece mantık yürütmeye çalışıyorum yanlış bilgi vermiş olmayayım
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    23ELAZIĞ23

  4. #4
    roi1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    roi1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: LÜTFEN BİR BAKIN ACİL.

    Sanirim bu orgun USB bagglantisi MIDI host yani bilgisayarla orgun arasinda midi baglanti kurmaya yariyor bunu anlamak icin orgu bilgisayara tak ve bilgisayarin kontrol paneline git ve Sound and Audio devices"se tikla acilan pencerenin Audio bolumunebolumune gel ve en altaki Midi music playback seceneklerinde USB midi die yada senin orgun adiyla falan bi secenek varsa onu sec.
    eger oyleyse artik bilgisayarda her hangi bi midi playerle mesela VANBASKO"s Karaoke player"le orgun seslerini kulanarak bilgisayarindan midilere oynata bilirsin.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    http://orhanorkestra.dir.bg/

  5. #5
    kurtini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kurtini isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Medeli MC120 Hakkında Yardım

    bu orga ritim ses yüklenebilirmi usb yardımıyla yüklenir diye düşünüyorum bilgisi olan varmı

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

medeli mc 120 ritim yükleme, medeli mc 780 pc driveri, medeli usb driver, medeli ritim yükleme, medeli mc 120 tr midi, medeli mc 120 midi, medelı mc 120 tr ritim yükleme, medeli mc 120 usb, medeli mc 120 usb bağlantısı, medeli mc 120 yorum, medeli mc 120 driver, medeli mc 780 ritimleri, medeli mc780 için midi ses indir, medeli mc 120 drivers, medeli mc 120 tr ritim yükleme
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Medeli A800 Marka Org Aldım Acil YardımMedeli A800 Marka Org Aldım Acil Yardım

    Arkadaşlar Medeli A800 Marka Org Aldım Flash Bellekten Midileri Oynatabiliyorum Org 10 ses Yazlımına 5 ritime izin veriyor Bu ritim ve sesleri nasıl yükleyebilirim STY uzantılı dosyalar Lütfen Yardım Edin http://www.youtube.com/watch?v=GVkGDHIeKp4 Yardımlarınızı Bekliyorum Saygılarımla...
  2. Medeli MC120 türk ritimli. uygun fiyatMedeli MC120 türk ritimli. uygun fiyat

    Arkadaşlar medeli mc 120 türk ritimli klavyem var. Geçen yıl grubumla birlikte çalmak için aldım. Bu yıl sınav senem olduğu için hem gruptan ayrıldım hemde bu enstrümandan soğudum. Enstrüman çalan arkadaşlar bilirler bi enstrümandan soğuyuncada bir daha görmek istemezsiniz. Kısacası satıyorum. 4 konserim haricinde evin dışına hiç çıkmadı. Ve 0 dan farksızdır. Yarı profesyonel kulvarında bulunabilecek iyi klavyelerdendir. Touch özellikleri...
  3. medeli md 700 org hakkında bilgisi olan var mı?medeli md 700 org hakkında bilgisi olan var mı?

    merhaba medeli md 700 org hakkında bilgisi olan var mı?
  4. Medeli mc 120 PC Usb bağlantısı hakkındaMedeli mc 120 PC Usb bağlantısı hakkında

    Arkadaş lütfen yardım edin.bende medeli mc 120 var usb ile pc ye bagladımda ,pc usb aygıtı başarıyla yüklendi diyor ancak bilgisayarıma girdim de bir sürücü felan gözükmüyor ben bu orga nasıl midi atıcam bir programı var mı?yardımcı olursanız sevinirim.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi