pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

Korg Klavyeler içinde pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim? konusu, arkadaşlar pa 800 ün ritiimlerini bilgisayarda açıp görebilirmiyim elinde bu tarz bi program olan varsa yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler......

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni
  • 1 Yazan : sibernetik

Konu: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?


  1. #1
    mutof2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mutof2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar pa 800 ün ritiimlerini bilgisayarda açıp görebilirmiyim elinde bu tarz bi program olan varsa yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler...

  2. #2
    ÇELEBİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ÇELEBİ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    BENDE DEDİĞİN PROGRAMDAN VAR İSTEDİN GİBİ BİLGİSAYARINDA RİTİMLERİ GÖRÜYORSUN AMA NASIL ULAŞTIRACAM SİZE ONU BİLMİYORUM 0535 408 05 84 CEBİM

  3. #3
    bayramseyfi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bayramseyfi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    arkadaş programı yazda bizde bilelim

  4. #4
    exalted35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    exalted35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    arkadaşlar programın adı PAL WİEVER zaten bu sitedede var bu program indirin setin içeriğini bu program sayesinde görürsünüz hadi kolay gelsin..
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları

  5. #5
    sibernetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sibernetik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    Style works 2000 diye bir program var.Ücretli ama k ı r ı l m ı ş ı n ı bulabilirseniz iş görür.


    Yine

    Wave Xtractor - Style Manager diye bir program var. Korg sample seslerini okutmak için bir ara çok aradım,tırmaladım interneti.Ücretli bir program.Bulabilirsen haber ver bize de kardeşim


    ve yine

    midisoftPA+ (midisoftPAplus) diye bir yazılım daha var bunları bir incele araştır derim

    Selamlar.Kolay gelsin
    pianist ugur bunu beğendi.

  6. #6
    osman81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    osman81 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    Korgpa-arrenger diye bi program var ritimlerin icerigini gosteriyor toplama set yaparken cok iyi is goruyor bende vardi yanlislikla antivirusumu kapaymadan programi actim antivirus programin acinden bisey silmis program calismiyor ayni programi arama icersindeyimiki gundur hala bulamadim sitede vardi bulamuyorum...siz bulursaniz haber verin kardeslerim...mstcmgl kuyruklu a.hotmailden ulasin

  7. #7
    ÇELEBİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ÇELEBİ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    arkadaşlar başka settten kılevyenin üzerinde pedleri nasıl değiştirrim yardımcı olursanı sevinirim

    - - - Güncellendi - - -

    palview diye program gönderdim o programı kullanın kolay gelsin
    Eklenmiş Dosya

  8. #8

    Standart Cevap: pa 800 ritimlerini nasıl açabilirim?

    Teşkkürler Arkadaş

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

setleri bilgisayarda nasıl açarım, pa800 ritimlerini okuyan pc programları, korg pa 800 çalma programı, pc den org ritimleri nasıl acabılırım, korg un ritimlerini nasıl, korg ritim okuyan program pc, pc de pa800 çalma, org ritimleri pc acma programı, bilgisayardan ritimli roland çalma, pa800 ritim açma programı, korg pa 800 ritimleri çalma programı, korg pa 800 ritimlerini bilgisayarda bakma, korg pa 800 ritimleri bilgisayarda çalma, bilgisayarda acabilecegim ritmler icin, roland ritimlerini açma programı
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. FL Studio ile Org Ritimlerini Açmak?FL Studio ile Org Ritimlerini Açmak?

    Merhaba. Mesela Rolan E-86 vs.. org lar için oluşturulan STL. vs... uzantılı ritim setlerini FL studio da kullanabilieceğimiz bir program, yama vs. bişey yok mu? ben bu ritimleri orgum olmadığı için FL studioda kullanmak istiyorum... FL studio şart değil. o ritimleri bilgisayardan dinlememi sağlayacak herhangi bir program da olur. Teşekkürler.
  2. Nexus 2 .nxp uzantılı dosyaları nasıl açabilirim?Nexus 2 .nxp uzantılı dosyaları nasıl açabilirim?

    Arkadaşlar ben nexus 2 indirdim yükledim sorunsuz yüklendi bunu indirince içinden ayrıyetten expansions dosyasıda çıktı içinde .nxp uzantılı dosyalar var bunlar galiba nexus için ***** oluyormuş bunları nexusta nasıl açıcam yani nasıl yüklücem yardım edene + rep . 13298
  3. a 1000 ritimlerini 2 varyosyon yapma nasıl oıluyora 1000 ritimlerini 2 varyosyon yapma nasıl oıluyor

    abiler a 300 de çalmak için a 1000 ritimlerini dönştürecem ama bi açıklama bulamadım
  4. E-86 Ritimlerini Roland E-500 okurmuE-86 Ritimlerini Roland E-500 okurmu

    Arkadaşlar bi sorum olcak Roland E-86 Aletteki ritimler ve user programlar Acaba Roland E-500 de kullanılabilirmi çünkü gördüğüm kadarıyla E-86 E-500 midilerini gayet eksiksiz bi şekilde okuyo yada E-86*NIN programlarını okuyan başka bi roland varmı bilen arkadaş varsa yardımcı olabilirmi .......:confused:
  5. org ritimlerini fl studio da çaldırma ???org ritimlerini fl studio da çaldırma ???

    abiler org ritimlerini nasıl çaldırırım fl de
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi