PA80 Taylan ritim yardım lütfen

Korg Klavyeler içinde PA80 Taylan ritim yardım lütfen konusu, takipci_1995@hotmail.com ekle beni abi ata bilirsem ordan sana yaptıhım seti atıyım...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 12
Bu sayfada toplam 15 sonuçtan 11 ile 15 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: PA80 Taylan ritim yardım lütfen


  1. #11

    Standart Cevap: PA80 Taylan ritim yardım lütfen

    Sponsorlu Bağlantılar


    takipci_1995@hotmail.com ekle beni abi ata bilirsem ordan sana yaptıhım seti atıyım

  2. #12

    Standart Cevap: PA80 Taylan ritim yardım lütfen

    taylanın son çıkardıhı set lazım abilerim pa80 için yardım ederseniz seti yolarsanız sevinirim saygılar

  3. #13

    Standart Cevap: PA80 Taylan ritim yardım lütfen

    n.t.c kart bende var ama benim bi önerim var soner bini indirin onu deneyhin gazınoluk iyidir taylanın ritmleri destekliyo güzel cevoya benzerritmler var kartın içinde dühünlükte şahanedir bi deneyin sonerbin

  4. #14
    zako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    zako isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA80 Taylan ritim yardım lütfen

    slm arkadaslar bana acil taylan seti lazim yardimci olursaniz sevinirim tskl

  5. #15
    zako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    zako isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA80 Taylan ritim yardım lütfen

    slm arkadaslar banada bir yardimci ola bilirseni cok sevinirim bana taylan seti lazim bol roman havasi olan set...banada atarsaniz cok sevinirim.simdikten.tskler

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa 80 taylan set, pa 80 taylan ritim, pa80 taylan set, izmir pa80 ritimleri, pa 80 ne taylan ritimlerini, pa 80 soner arap kit, pa80 soner set ler, pa 80 izmir li taylan cetleri, pa80 dogdu 5 in baglaması, soner kart backup, korg pa 80 izmir ritim, pa80 taylan ritim, pa 80 disket taylan, taylan set cevo, free taylan ritim pa 3
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Taylan ritim pa80 cevo tabanlıTaylan ritim pa80 cevo tabanlı

    tyland set.zip ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ... :ka19:
  2. İzmirli Taylan Ritmleri Arıyorum Fakat Flp olarak Lütfen Yardım Edin ..!?İzmirli Taylan Ritmleri Arıyorum Fakat Flp olarak Lütfen Yardım Edin ..!?

    Arkadaşlar İzmirli Taylan Ritmleri Arıyorum Fakat Flp olarak cevaplarınızı bekliyorum..
  3. PA80 9/8 taylanPA80 9/8 taylan

    güvenle indirin ve yükleyin başarılar dilerim
  4. Lütfen pa80 yardım?Lütfen pa80 yardım?

    Arkadaşlar bazı pa80 lerde disket sürücüsü orgun sol tarafında yani pichbendin alt tarafında bulunuyor.bazılarında da sağ tarafta alt tarafta bulunuyo.bunun sebebi nedir?herhangi bir ehemniyeti önemi var mıdır?yardımcı olabilirseniz sevinirim..
  5. pa80 yardım lütfenpa80 yardım lütfen

    benim korg pa 80 klavyem var.birden exıt ve syncro tuşu çalışmaz oldu ne yapmalıyım?:(:(:(
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi