pa800 karadeniz set olan

Korg Klavyeler içinde pa800 karadeniz set olan konusu, arkadaşlar , karadeniz müziği yapmaya başladım.Elinde karadeniz ses ve ritm ağırlıklı set olan varsa mümkünse paylaşmasını rica edecektim şimdiden teşekkürler...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni
  • 1 Yazan : iko54

Konu: pa800 karadeniz set olan


  1. #1
    iko54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    iko54 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart pa800 karadeniz set olan

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar , karadeniz müziği yapmaya başladım.Elinde karadeniz ses ve ritm ağırlıklı set olan varsa mümkünse paylaşmasını rica edecektim
    şimdiden teşekkürler
    fatih yavuz bunu beğendi.

  2. #2

    Standart Cevap: pa800 karadeniz set olan

    bende var ustad ara benı senn mutlaka
    05462632337

  3. #3
    yuxel61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yuxel61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa800 karadeniz set olan

    Org ritimlerini bilgisayarda açabilecek bi program varmı

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa800 karadeniz set, pa800 karadeniz seti, korg pa800 karadeniz seti, karadeniz set, pa 800 karadeniz set, karadenızmuzığı, korg pa800 karadeniz ritimler, ritim ağırlıklı karadeniz müziği, kork pa 800karadeniz setleri, pa 800 karadeniz setleri, pa800 karadeniz halay ritim, korg pa800 karadeniz set keyfi müzik, karadeniz ritim pa800, karadeniz ritim seti olan org ariyorum, kavyele karadenız muzıklerı
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. osv2.02 olan 64mb' lık pa800 e 63.9mb' lık set yüklesem bişe olur mu ?osv2.02 olan 64mb' lık pa800 e 63.9mb' lık set yüklesem bişe olur mu ?

    yeni işletimi olanlarda yanma olmuyor diyo bazı arkadşlar ? bide yanma olursa değiştirme nasıl oluyor tşkler şimdiden
  2. pa800 karadeniz set hkpa800 karadeniz set hk

    arkadaşlar , üstadlar karadeniz müziği yapıyorum , pa800 org um var fakat bir türlü karadeniz ritm leri kuvvetli bir set bulamadım tavsiye edeceğiniz bir set var mı klasik 7/8 harici horon ve rap atma tarzı ritm olan veya böyle bir seti olup ta paylaşan olursa minnettar olurum şimdiden teşekkürler
  3. LAZ ALI  (Karadeniz)LAZ ALI (Karadeniz)

    Download Laz Ali.mp3 | Kiwi6.com Alıntı
  4. ASLI GÜNGÖR VE SİNAN OZEN DÜETİ OLAN BEN SENİ SEVDİM ALTYAPISI ELINDE OLAN ARKADAŞLAR İstek - ASLI GÜNGÖR VE SİNAN OZEN DÜETİ OLAN BEN SENİ SEVDİM ALTYAPISI ELINDE OLAN ARKADAŞLAR

    ASLI GÜNGÖR VE SİNAN OZEN DÜETİ OLAN BEN SENİ SEVDİM ALTYAPISI ELINDE OLAN ARKADAŞLAR Bİ YARDIMCI OLURSANIZ .........
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi