KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

Korg Klavyeler içinde KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns konusu, saoalsın iniyor dinlim hemen inince...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 19 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 123456712 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 181 sonuçtan 11 ile 20 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns


  1. #11
    tods - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tods isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    Sponsorlu Bağlantılar


    saoalsın iniyor dinlim hemen inince

  2. #12
    piyanistleralemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistleralemi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    tşkler elinize sağlık güzel yapmışsın başarılar dilerim ayrıca senin sattığın pa800 elimizde ) artık biz kullanıyoruz

  3. #13
    @ydıns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    @ydıns isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    aaa yakup sattımı orgu? hayırlı olsun kardeş

  4. #14
    hakankutluay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakankutluay isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    aydın abi son sürat devam ediyosun.tebrikederim seni.o kadar iş ve gücün içinde bunlarada zaman ayırabiliyosun tebrikler abi.

  5. #15
    piyanistleralemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistleralemi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    aaa yakup sattımı orgu? hayırlı olsun kardeş
    yok abi satmadıda beraber çalışıyoruz yani beraber düğünlere gidiyoruz sanada çok çok slmı var aydın abi

  6. #16
    bjkli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bjkli isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    çok iyi süper olmuş

  7. #17
    @ydıns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    @ydıns isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    gerçek Demo,yeni sesler ve ritmlerle yakında. onları bile hazırlamak dert ya. teşekkür ederim arkadaşlar."yok abi satmadıda beraber çalışıyoruz yani beraber düğünlere gidiyoruz sanada çok çok slmı var aydın abi" eyvallah bendede selam.

  8. #18
    gökşin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gökşin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    aydın abi bu seti pa800 e yüklesek olurmu.kaç mb set abi?

  9. #19
    @ydıns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    @ydıns isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    meraba abim. gökşincim bu 800e olmaz nedeni ise 128mb doldu .şuan dinlediğiniz Demo acilen 2x te adam olur hesabı yapmıştım sette inanılmaz sesler sololar var ama bir türlü hazır hale getiremiyorum daha hep iyisi olsun diye ama inan korgcular buda oluyormuymuş diyecekler.

  10. #20
    akabin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    akabin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Cevap: KORG Pa 2X set demoları-K&B @ydıns

    slm video yu koymussunuz ama ben rapidshare den birsey anlamıyorum bu konuda yardımcı olursan sevinirim yaaaa

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa2x set demoları, korg pro x2 roman ritim seti, ibrahim tayman, korg pa 2x set demoları, korg pa 2x set, 2x set, korg pa 2x, korg pa 2x en iyi set, korg pa 2x pro dinle, korg pa 2x setler, korg x2 set, kork x 2 dinlet, korg pa 2x ses aktarma, pa3x 2013 yeni setler fl studio indir keyfi müzik, korg pro x2 dinle aydin
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg PA 600 Çıkıyor! Korg PA600 Resim ve DemolarıKorg PA 600 Çıkıyor! Korg PA600 Resim ve Demoları

    KORG PA 600 - Küçük boyut, büyük güç. KORG'un yeni orta sınıfı! Korg PA600 Korg'un yeni orta sınıf modeli. Sadece, kompakt ucuz ve son derece güçlü değil, aynı zamanda mükemmel ses kalitesi ve sesler. Bölgesel ve ülkeye özgü sesler, stiller ve isteğe bağlı songbook girdileri. Korg PA600 gerçek anlamda uluslararası bir alet - ustaca bir yenilik! İnanabiliyor musun? Korg PA600 'ün kompakt ve uygun fiyatlı yeni Pa-Serisi'ne işlevsellik ...
  2. Korg Pa3x ME USB  2012 ÇIKTI Demoları Dinleyin  Mega Müzik KORG ANA BAYİİKorg Pa3x ME USB 2012 ÇIKTI Demoları Dinleyin Mega Müzik KORG ANA BAYİİ

    Korg Pa3X M.E USB Ağır Roman (Eser İpekel ) - YouTube Korg Pa3X ME USB Ağır Roman (Eser İpekel) Korg Pa3X M.E USB Roman Hareketler 1( Eser İpekel ) - YouTube Korg Pa3X M.E USB Roman Hareketler 1( Eser İpekel ) Korg Pa3X M.E USB Roman Hareketli 2 ( Eser İpekel ) - YouTube Korg Pa3X ME USB Roman Hareketli 2 ( Eser İpekel ) Korg Pa3X M.E USB Rumeli Taverna 2-4 ( Eser İpekel ) - YouTube Korg Pa3X M.E USB Rumeli Taverna 2-4 ( Eser...
  3. FL  Studio korg roland yamaha ritimlerinden  fl uyarladım ritim demolarıFL Studio korg roland yamaha ritimlerinden fl uyarladım ritim demoları

    tamamen fl studio .da düzenlenmişler deneme amaçlı. ritimler sadece intro:m26::m26::m26::m26::m26::f61:
  4. KARABONCUK@ydıns set PA-800KARABONCUK@ydıns set PA-800

    Sıfırdan başlayarak yeni yapılan bir settir,bazı sesler 2 setten alınmadır,tüm seslerin efektleri özenle ayarlanmıştır,ritmler arası volume değişiklikleri asimile edilmiştir aletin kullanımını daha pratik hale getirecek düzenleme yapılmıştır(kullandıktan sonra anlaşılır) demoları bi dinleyin. Dediğim gibi set için belli bir ücret yoktur yardım baabında sembolik paralara isteyene vericem MAVCİ hariç:))
  5. Korg Pa2X DemolarıKorg Pa2X Demoları

    KORG PA2X DEMOLARI : Full Şarkılar: Pa2X World Pa2X_World.mp3 (3.8 MB) Pa2X Heart Pa2X_Hearth.mp3 (3.3 MB) Harmonica & Orchestra Harmonica_& Orchestra.mp3 (2.3 MB) Latin Jazz Latin_Jazz.mp3 (2.3 MB) Piano Trio Piano_Trio.mp3 (1.8 MB) Jazz Organ Jazz_Organ.mp3 (1.9 MB)
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi