Korg pa500 tr ?

Korg Klavyeler içinde Korg pa500 tr ? konusu, Selamlar öncelikle.Başlıktanda anlışalacağı gibi Korg pa500 tr almayı düşünüyorum.Daha yeni başlıyacağım birde üstadlara danışmak istedim.Acaba doğru bir karar mı veriyorum.Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler....

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 3 sayfadan 1. sayfa 123 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 21 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Korg pa500 tr ?


  1. #1
    couatl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    couatl isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Korg pa500 tr ?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Selamlar öncelikle.Başlıktanda anlışalacağı gibi Korg pa500 tr almayı düşünüyorum.Daha yeni başlıyacağım birde üstadlara danışmak istedim.Acaba doğru bir karar mı veriyorum.Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.

  2. #2
    musa198585 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    musa198585 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    Kardeş Eğer İlk Defa Klavyeye Başlayacaksan Bence Biraz Büyük Oynamış Olursun İlk Amatör Klavyelerden Başla.. Eğer Bir Kaç Yıllık Çalıcıysan Al Tavsiye Ederim... Bende Pa500 TR Kullanıyorum... İyİ Alet Yanii.. Başlangıc Olarak Güzel...

  3. #3
    akif058 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    akif058 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    simdiye kadar klavye calmadiysan ufak biseyler bak derim

    ondan sonra alinmaya deger bi klavye

  4. #4
    efe02 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    efe02 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    slm arkadaşlarbende pa 500 kulnayıyorum fakat sesler hiç hoş değil hele zurna ve elktrolar hiç yanından geçmiyor

  5. #5
    soparow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    soparow isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    satılık pa 55 tr war hocam ılgılenırsen cızıgı yk evden cıkmadı cok temız alet 1750 nakıt

  6. #6
    elpases - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    elpases isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    pa 500 ile pa500 TR FARKLı arkadaşlar tr çok şey demek bi çok arkadaş orda aldanıyo dikkat edelim. pa 500 tr çok iyi türk müziği için tasarlanmış bi alet zaten.

  7. #7
    kardela_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kardela_01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    pa500 tr ritimler ve sesler fena değil pa800 ün ritimleri ile aynı 1 2 fark var .zurna çok başarısız .pa800 için onlarca ritim yazıldı .pa500 tr nin üzerine düşen çok olmadı. lakin çok pratik bir alet.fiyatı 2.el 2200 e kadar veriyorlar sıfırı 2000 dolar civarı.yeni başladıysan sıkılma ihtimallerini düşün .aletten sıkılırsan o kadar parayı boşa verirsin ilk başlıyorsan bence 2.el bi Roland e-14 tr al 300 tl civarı .bunda piş aldığın fiyata çok rahat satarsın.bende 500 tr kullandım zamanında beğenmediğim zurna sesleri ve bağlamaydı.birde sesi iyi alman için tuşlara sert basman gerekiyo buda insanı yoruyo biraz.

  8. #8
    ZAFER 1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ZAFER 1983 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    direk pa 500 tr alın,eski teknolojiyi savunan arkadaşlara bişey demek istemiyorum,hala eski teknoloji pa 80 55 tr yi pa 500 tr den üstün tutanlarıda anlayamıyorum,denemeden bilmeden yorum yapmayalım dostlar,80 ve 55 tr deki gibi disk olayı yok, hafıza kartı var usb var,yeni rx ses kalitesiyle süper sesler var,pa 800 alamayan bence bu saatten sonra pa 500 tr almalı,bende pa 55 tr ve pa 80 çooook kullandım şimdide pa 500 tr kullanıyorum süper bi cihaz,set sıkıntısıda yok,30 dan fazla seti var hala da paylaışılmaya devam ediliyo,iyi düşünün
    omernalbant ve solfejj bunu beğendi.

  9. #9
    fatih7474 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    fatih7474 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    slm arkadaşlarbende pa 500 kulnayıyorum fakat sesler hiç hoş değil hele zurna ve elktrolar hiç yanından geçmiyor
    arkadasım bende pa 500 tr kullandım sesler kötü deil en cokda elektro sesi süper sende cok kötü set var sanırım 256 mb pa800 var onda bile öle güzel elektor yok ne kadar dugun caldım sayısız zurna sesi kötü pa 500 dugun için cok ideal

  10. #10
    solfejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    solfejj isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg pa500 tr ?

    pa 500 TR'yi denemeyen yorum yapip almayi düsünen arkadaslari klavyeden sogutmayin.800 rtmleri yuklu suan klayemde.bu zamanimi aldi biraz ama deydi simdi mükemmel seslerde rtmlerde

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa 500 fiyatları, korg pa 500 tr, korg pa500tr, korg pa500 fiyatları, korg pa 500 tr fiyatı, korg pa500tr fiyat, korg pa 500 tr fiyatları, korg pa500, pa 500 fiyatları, korg pa 500 sıfır fiyatı, korg pa 500 fiyatı, korg pa 500 tr yorumlar, korg pa 500, korg pa500 fiyat, korg pa fiyatları
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. KORG PA500 TR OSMAN SETKORG PA500 TR OSMAN SET

    Buyurun Arkadaslar Halay Seti.. Diğer Seti İnsallah Yakında Sizlerle Paylasıcam..
  2. KORG PA500 TR İntrolu SetKORG PA500 TR İntrolu Set

    PA500TR İçin İntrolu Set.. Buyurun Arkadaslar.. İyi Günlerde Kullanın =))
  3. Korg pa500 mü? Pa80 mi?Korg pa500 mü? Pa80 mi?

    Arkadaşlar ben profesyonel elektro bağlama çalıyorum. Düğünlere özel programlara filan gidiyorum ekibimle. Piyanist arkadaşım org alacak ama sizinde görüşlerinizi alayım dedim. Benim istediğim 2-4 lük ritimler, roman, çiftetelli ritimleri filan şahane olsun yani düğüne gittiğimizde ritim sönük kalmasın oturanı oynatabilsin. Zaten piyaniste pek iş düşmüyor yani her türlüsünü ben yapıyorum düğünde elektroyla, o atak akor filan veriyor benim...
  4. Korg PA500 OS 1.11Korg PA500 OS 1.11

    Korg PA500 OS 1.11 (Operating System) İndir
  5. satılık korg pa500satılık korg pa500

    SATILDI ! Satılık çok temiz faturalı korg pa500 alet sıfır ayarındadır
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi