korg pa 60-80 ekran

Korg Klavyeler içinde korg pa 60-80 ekran konusu, arkadaşlar kötü birşey başıma geldi ekranım kırıldı 60 veya 80 sadece ekranı laım yanındaki tuşları değil.Elektronikçi olarak tamir edelim dedik ama bilginiz üzerine olcak bir şey değil kırıldı artık arada ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni
  • 1 Yazan : murat44222

Konu: korg pa 60-80 ekran


  1. #1
    murat44222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    murat44222 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart korg pa 60-80 ekran

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar kötü birşey başıma geldi ekranım kırıldı 60 veya 80 sadece ekranı laım yanındaki tuşları değil.Elektronikçi olarak tamir edelim dedik ama bilginiz üzerine olcak bir şey değil kırıldı artık arada karekter gösterimlerinde silinmeler oluyordu onun için ekranı bazen bakımını ve tamirini yapıyordum fakat kırıldı artık yapacak birşey yok tam sezonun ortasındayız ramazanlıkta tasavvuf müziği yapacağız..Şimdi acilen bana bu ekran lazım 200 tl peşin param var ilgilenenlere şimdiden teşekürler

  2. #2
    murat44222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    murat44222 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: korg pa 60-80 ekran

    lütfen arkadaşlar insanlık n***** öğrenci kardeşinizim yazın kazandığım para ile okuyacağım bu şekildede ezbere yaparım ama kafede çok ritim ihtiyacım olacak görmeden anında ritimi bulupta çalmak çok zor olacak lütfen elinde bozuk pa 80-60 varsa komplede alabilirim birşekilde ama ekran acilen lazım şimdi ihityacımvar lütfen duyun sesimi bakıpta geçmeyin konuşmalarıma bakıpta beni faklı kişlikte birisi sanmayın gerçekten çok zorrr durumdayım...
    roland enver bunu beğendi.

  3. #3
    onuq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    onuq isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: korg pa 60-80 ekran

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...17618152/detay Kardeşim şans eseri gördüm internette dolanırken belki işine yarar

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa80 ekran fiyatları, pa80 ekran fiyatı, korg pa 60 ekran, korg pa 80 ekran fiyatları, korg pa 80 ekran, satılık pa 80 ekranı, pa 80 ekran, korg pa 80 ekranı, korg pa80 ekran, korg pa 60 ekran lcd, korg pa80 ekranı kırık yardım, pa 80 ekran satılık, korg pa80 lcd tamir, pa 80 ekran fıyatları, pa 80 ekran fiyatları
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. PA800 Ekran geç açılması EKRAN SORUNU!PA800 Ekran geç açılması EKRAN SORUNU!

    Öncelikle herkese slm bi sorunum var.PA800 açarken ekran bazen geç aciliyor bazende çok geçççç açılıyor ışıklar yanıyor dügmelerin ama ekran yok bazende hemen açılıyor.düne kadar bu sorun yoktu başka set yükledim sildim onla alakası olabilirmi acaba.pa800_os_v201 ve pa800_res_v201 baştan yükledim yine aynı sorunla karşılaşıyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
  2. korg pa80 ekran arıyorum yada bozuk ekran varsa alt filmi lazım lütfen yardımkorg pa80 ekran arıyorum yada bozuk ekran varsa alt filmi lazım lütfen yardım

    arkadaşlar ekran gitti ekranda alt ve üst film olmak üzre 2 adet film var elinde hurda ekran olan varsa alt ve üst filim farketmez yollar saglamsa arayın görüşelim
  3. KORG PA800  EKRAN SORUNUUU...KORG PA800 EKRAN SORUNUUU...

    Merhabalar diyerek keyfi müzik kullanıcılıarına selam ederim.. Cok az kullandıgım (hobi olarak aldığım) PA800 ümün ekranı su an calısmıyor Yani orgu acıyorum normal de loadıng yapma suresı kadar zaman gecıyor ve tuslar butonlar ses hersey duzgun calısıyor ama malesef ekran ım yokk. cok soluk bır aydınlatma yanıyor.. ama hiçbişey gostermıyor.. İlk olarak bu arıza org acıkken ekranın gıdıp gıdıp gelmesıyle (çizgi çizgi olması) basladı...
  4. Korg PA 800 beyaz ekran sorunuKorg PA 800 beyaz ekran sorunu

    Arkadaşlar bu ğün ikitane düğünüm vardı sabah düğününü problemsiz bitirdim akşamki düğüne gittim orgu açtım korg pa 800 yazızısı geldi sonra beyaz bir ekran geldi ekranın sol üst köşesine kare bir kutucuk geldi sorun nedir bilgisi olan varmı ne yapabilirim.
  5. korg i 30 ekrankorg i 30 ekran

    Arkadaşlar elimde 1 adet korg i30 ekranı bulunmaktadır. Mesaj atın görüşelim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi