ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

Korg Klavyeler içinde ACİL YARDIM PA3X açılmıyor konusu, arkadaşlar normal çalıyordum ritmi durdurdum içeri gttim geldim org donmuş kapattım birdaha açılmadı napmalıyım???...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 13 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor


  1. #1
    metocash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    metocash isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar normal çalıyordum ritmi durdurdum içeri gttim geldim org donmuş kapattım birdaha açılmadı napmalıyım???

  2. #2
    alto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    alto isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yerli MD Altyapılar Kategori Yöneticisi

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    Bu sayfaya git res dosyasını indir

    Korg Pa3X Software
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları

  3. #3
    metocash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    metocash isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    yaptım intro 1 e basıp açmaya çalıştgımda Korg yazısı geliyor ve orda yine kalıyor

  4. #4
    idhrofila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    idhrofila isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    şu cihazı into 1 den açmayın lütfen. diğer bir unsur cihazın altında pil i çıkar,3/5 dk bekle. ondan sonra cihazın pilini tak. cihazı into 3 e basılı aç,sayfamızda os 1.11 versiyon var önce os sonra res yükle,ondan sonra en son 1.60 önce os sonra res i yükle. ondan tabi yükleme başlangıcında uzun bekleme olabilir hatta yarım saat bile,korkma, ondan sonra bu işlemler bittikten sonra güle güle kullan,ve fırsatını bulduğun zaman da cihazın pilini değiştir. saygılarımla...

  5. #5
    bedenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bedenci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    sonuç ne oldu....
    sonuçlardan,çözümlerden bize de haber verirseniz bilgilenmiş oluruz...
    iyi işler...

  6. #6
    metocash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    metocash isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    dediklşerinizi yaptım bi deişiklik yok malesef

    - - - Güncellendi - - -

    şu cihazı into 1 den açmayın lütfen. diğer bir unsur cihazın altında pil i çıkar,3/5 dk bekle. ondan sonra cihazın pilini tak. cihazı into 3 e basılı aç,sayfamızda os 1.11 versiyon var önce os sonra res yükle,ondan sonra en son 1.60 önce os sonra res i yükle. ondan tabi yükleme başlangıcında uzun bekleme olabilir hatta yarım saat bile,korkma, ondan sonra bu işlemler bittikten sonra güle güle kullan,ve fırsatını bulduğun zaman da cihazın pilini değiştir. saygılarımla...
    dediklerinizi yaptım ama ya kalibrasyonda donuyo yada ekran hic gelmiyo yada tam wait derken ekran titremeye baslıyo

    - - - Güncellendi - - -

    şu cihazı into 1 den açmayın lütfen. diğer bir unsur cihazın altında pil i çıkar,3/5 dk bekle. ondan sonra cihazın pilini tak. cihazı into 3 e basılı aç,sayfamızda os 1.11 versiyon var önce os sonra res yükle,ondan sonra en son 1.60 önce os sonra res i yükle. ondan tabi yükleme başlangıcında uzun bekleme olabilir hatta yarım saat bile,korkma, ondan sonra bu işlemler bittikten sonra güle güle kullan,ve fırsatını bulduğun zaman da cihazın pilini değiştir. saygılarımla...
    dediklerinizi yaptım ama ya kalibrasyonda donuyo yada ekran hic gelmiyo yada tam wait derken ekran titremeye baslıyo

  7. #7
    idhrofila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    idhrofila isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    işlemleri tekrar baştan yap. 2/3 kez dene.olmasa servise götürmelisin.

  8. #8
    cagrihanturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cagrihanturk isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    abi 5-6bin tllik cihaz bile sorun çıkarıyor nasıl iştir bu

  9. #9
    idhrofila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    idhrofila isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    Neden olmasın,70 milyarlık araba anında sorun çıkarıyor, sonuçta elektrik yükü ve içinde ciddi osilatörler, risk işlemcisi,bir yığın verilerin dolaştığı sinyal durumlar var. Elbette ileri teknolojiye sahip aygıtlar arıza çıkarabilir.Ama binlerce hatta yüzbinlerce üretilen bir cihazda genellemek mümkün olmadığı gibi,bu durumnlar cihazın kalitesine gölge düşürmez.

    - - - Güncellendi - - -

    Hatta mesela ben elektronik cihaz tasarımları yapıyoru bazan, bakıyorsun ki seçtiğin malzemeler her ne kadar kalite olsa bile,hiç akla gelmedik bir elektronik component sorun çıkarabiliyor ki hayatta beklemezsin.Neden ? üretilen direncin kalitesine bağlı olarak karışmış fason malzemeye sayısal loto ihtimali gibi bozuk malzemeye rast gelmemiz işte. gerci sayısal loto çıksa fena olmaz da...

  10. #10
    metocash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    metocash isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ACİL YARDIM PA3X açılmıyor

    dun itibaryle orgu istanbula servise gonderdim telde konustugumda enteresan dendi.hicbişekilde format yemiyodu bazen actıgımda ekranda goruntu bile olmuyordu hic bakalım ne olcak haber bekliyoruz..

    burda ilgilenip yorum yapan herkeze tesekkür ederim gelişmeleri yazıcam
    idhrofila bunu beğendi.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa3x arızaları, korg pa 3x açılmıyor, korg 3x intro ile açılmıyor, pa 3x pro 2013 sürüm, org acilmiyor pa x3, korg pa x3 ariza yapiyor, pax3 actigimda ariza var, acil korg pa 3x, korg pax3 arizalari, korg pax 2 acilmiyor, kork pa 3x ekran acilmiyor, korg pa 3x bozuk ritim sesleri, korg is 40 org calismiyor, korg açılmıyor, korg pa3x içi nasıl açılır
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. PA3X de ŞERİT BANTI HER SESDE KULLANAMIYORUZ AYARINI BİLEN VARSA ACİL YARDIM !!PA3X de ŞERİT BANTI HER SESDE KULLANAMIYORUZ AYARINI BİLEN VARSA ACİL YARDIM !!

    Arkadaslar pa3x de Şerit bandı kullandıgımda acayıp bozuyor sesi onun ayrı özelbir ayarımı var:confused: YARDIMCI OLURSANIZ COK SEVINIRIM SİMDİDEN TESEKKURLER
  2. Cubase Açılmıyor ?? YARDIM !!Cubase Açılmıyor ?? YARDIM !!

    Programı yükledim herşey tamam simgeye tıklıyorum program açılıyor görüntü filan geliyor 1-2 saniye sonra windows bu çalışmayı durdurdu diyor ve kapanıyor hemen.. yardım edeceklere teşekkürler şimdiden..
  3. PA3x EKRAN KALİBRASYON AYARINI YAPTIGIM HALDE OLMUYOR KAYDEDİLMİYOR ACİL YARDIM !!PA3x EKRAN KALİBRASYON AYARINI YAPTIGIM HALDE OLMUYOR KAYDEDİLMİYOR ACİL YARDIM !!

    Arkdaslar pa3x pro Aldım Dokunmatık ekranda ses sectıgımde cok agır algılıyor kalıbrasyon ayarını yapıp exit dan cıktıgımda yıne aynı oluyor Acıl yardım edersenız minnetar olacam Simdiden Tesekkürler.
  4. --YARDIM--- GÖKHAN TÜRKMEN-BİR ÖYKÜ- ARKADAŞLAR ACİL YARDIM.PLASE--YARDIM--- GÖKHAN TÜRKMEN-BİR ÖYKÜ- ARKADAŞLAR ACİL YARDIM.PLASE

    ---YARDIM--- -GÖKHAN TÜRKMEN-BİR ÖYKÜ MD ALTYAPI- --ARKADAŞLAR ACİL YARDIM. :confused:
  5. ACİL YARDIM STÜDYO KURCAM  YARDIM  BEHRINGER XM8500 MİCACİL YARDIM STÜDYO KURCAM YARDIM BEHRINGER XM8500 MİC

    Slm arkadaşlar ben rap müzik yapıcam bunun için stüdyo kurma çabası içindeyim ama param biraz sınırlı: Ses kartı olarak creative sound blaster 5.1 almayı düşünüyorum Mikrofon olarak çok kararsızım bu konuda sizden yardım istiyorum fiyarı 60 tl olan behringer xm8500 dinamik mic alabilirim. ama aklımada bazı sitelerde okuduğum condenser mic ın vokal sırasında dinamik mikrofonlardan daha ii olduğu söleniyor ama behingeer c1 de alabilirim ama...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi