Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor

Korg Klavyeler içinde Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor konusu, ARKADAŞLAR Korg PA 80 ORG UMDAN DEĞİŞİK AYNI TINIDA BİR SES GELİYOR VE YAVAŞ YAVAŞ KENDİĞİLİNDEN KESİLİYOR KESİNLİKLE BİR TUŞA BASINCA ÇIKMIYOR BELLİ BİR ZAMANDAN SONRA BUNU YAPIYOR UZUN SÜRE ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 5 sonuçtan 1 ile 5 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni
  • 1 Yazan : kamil06

Konu: Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor


  1. #1
    başkentli006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    başkentli006 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor

    Sponsorlu Bağlantılar


    ARKADAŞLAR Korg PA 80 ORG UMDAN DEĞİŞİK AYNI TINIDA BİR SES GELİYOR VE YAVAŞ YAVAŞ KENDİĞİLİNDEN KESİLİYOR KESİNLİKLE BİR TUŞA BASINCA ÇIKMIYOR BELLİ BİR ZAMANDAN SONRA BUNU YAPIYOR UZUN SÜRE DE DEĞİL KISA SÜREDEDE YAPIYOR ANLAM VEREMEDİM ACABA SETTEN DOLAYI YAPARMI YENİ SETMİ ATTIRMAM GEREKİYO CEVAPLARSANIZ ÇOOK SEVİNİRİM SAYGILAR...!

  2. #2
    kamil06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kamil06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor

    Bütün ritimlerde ve seslerde aynısımı oluyor yoksa belli ritim ve seslerdemi.kartına uyumlu olmayan settir setini değiştir tekrar dene.kolay gelsin.
    başkentli006 bunu beğendi.

  3. #3
    başkentli006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    başkentli006 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor

    belli olmuyor bütün ses ve ritimlerde oluyor eyvallah sağol o zaman yeni bir set attırmalıyım

  4. #4
    ufuktok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ufuktok isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor

    aynı sorun bendede var

  5. #5
    Serka.4644 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Serka.4644 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Pa80 orgumdan değişik bir ses geliyor

    Aynısı başıma geldi kart arızalıymış degişti eğer arızalı değilse format atmayı deneyin

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa 80 orgdan cizirti geliyor, orgumdan cızırtı sesi geliyor, pa80 de cizirti ses
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. değişik bir efektdeğişik bir efekt

    YouTube - ‪Cashflow - Uyan (Produced & Mixed by Can Volkan)‬‏ bu şarkının nakaratında nasıl bir tonlama kullanmışlar hangi efekti kullanmışlar çözemedim yardımcı olursanız şimdiden çok teşekkür ederim :)
  2. Pa80 yardim (cızırtı sesi geliyor)Pa80 yardim (cızırtı sesi geliyor)

    master volume dugmesini yukari dogru ittirdikce cok az bi sekilde iki kolondan da cizirti sesi artarak cikiyor. hani bilgisayar hoparlorlerindede hic sarki falan calmazken sesi sonuna kadar acinca bi cizirti olur onun gibi. rahatsiz edecek gibi bi ses degil ama merak ettim sebebini ve is acarmi basima, bilgisi olanlar lutfen paylasabilir mi
  3. değişik değişik ses arıyorum biri yardım edebilirmi lütfennndeğişik değişik ses arıyorum biri yardım edebilirmi lütfennn

    arkadaşlar değişik değişik sesler arıyorum flde çok az ses var ve farklı sesler bulamıyorum
  4. ister inan ister inanma hersey pa80 den geliyor..ister inan ister inanma hersey pa80 den geliyor..

    slm arkadaslar yavas yavas hazirladigim bg set ve 16MB card backupundan hazirladigim bu demoyu sizlerlen paylasip pa80 ne olabilecegini ispatlamak istedim..cok kisa,hersey pa800 den gelmedir..yani hersey kaliteli bir sekilde oluyor ama bakalim biraz daha zaman gerek...herkeze slm:cool:
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi