Korg PA 80 - Flash Card

Korg Klavyeler içinde Korg PA 80 - Flash Card konusu, arkadaslar, pa80 alali iki hafta olcak ve setlerdeki seslerden hic memnun degilim, yani hic dogru saz baglama veya zurna sesleri yok. orgu daha canlandirmak icin flash card almayi düsünüyorum. bana ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 17 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Korg PA 80 - Flash Card


  1. #1
    GenC-PiYaNisT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GenC-PiYaNisT isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Korg PA 80 - Flash Card

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaslar, pa80 alali iki hafta olcak ve setlerdeki seslerden hic memnun degilim, yani hic dogru saz baglama veya zurna sesleri yok. orgu daha canlandirmak icin flash card almayi düsünüyorum. bana hangisini tavsiye edersiniz `? ve fiyatlari ne kadar ? Korg dan varmis bitane, ismi galiba ,,world arabic card `` tam olarak bilmiyorum. nasil iyimidir. daha gelismis cardlar varmi ? veya bana icinde güzel aradigim sesler olan bir set varmi piyasada , hangisini tavsiye edersiniz ? tabiki kartsiz set olarak.

  2. #2
    hakankutluay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakankutluay isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    piyasada oldukça fazla mevcut.ama tavsiyem kendin dinlemen ve karar vermen.ayrıca arap cart ilk çıkan model oldugundan pek tavsiye etmiyorum.çünki hem 8mb hem sesler doyurucu değiller.
    nusret koca bunu beğendi.

  3. #3
    GenC-PiYaNisT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GenC-PiYaNisT isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    peki bu kartlari nerden bulucam veya hangi sitelerden ? ben almanyadan katiliyorum, orgu yeni aldim ama sesleri ile hic memnun degilim. onun icin güzel bi card almayi düsünüyorum. bana yardimci olursaniz sevinirim .

  4. #4
    babaanne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    babaanne isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    SLM ARKADAŞLAR PA 80'NE 80 GB' LIK TOSHIBA MK8032GAX HARDDİS TAKTIĞIMDA ORG AÇILMIYOR ÇIKARTIYORUM AÇILIYOR .ACABA YANLIŞ HARDDİSMİ TAKIYORUM.YAPMAM GEREKEN NEDİR YARDINCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.

  5. #5
    __ozi__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    __ozi__ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    hard diskine kabloyu ters takıyosundur ilk bastaki bosluk kısmına takma kabloyu ide kablosunun hard diske taklısını degiştir çözümlenir bide hard diski 0 aldıysan bilgisayarda bikere biçimlendir
    ozam n da yapar onu

  6. #6
    babaanne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    babaanne isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    slm
    ozi iki şekilde zaten takktım denedim . harddiski normal taktığımda org hiç açılmıyor
    ters taktığımda açılıyor fakat hd aktif olmuyor.

  7. #7
    alsancakli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    alsancakli isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    selam arkadaşlar ben izmirden katılıyom yeni pa 80 aldım laptop a kart yükleme programı kurmak istiyorum ama bir türlü kuramadım.bi arkadaşım bana yolladı:memory card yükleme programı fakat kuramadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

  8. #8
    __ozi__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    __ozi__ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart

    bilader programı bilgisayara kuramıyosan zaten ugrasma kart işleriyle onlar seni daha çok yorar sen en iyisi kart işini baskasına yaptır hazır kullan ıkardesim

    bilader hard diski görmemesinin sebebi hard diskin biçimlendirememendendir eger hard disk sıfırsa onu bilgisayara baglama aparatı var fly marka oluyo genelde 2,5 luk ciyolar galıba ona onu al 25 30 tl civarı hem senin hard diskini pc ye yedeklemen içinde lazım o onu al ve pc de formatla pc de ilk seferde hard diski görmiyebilir sonucta usb baglantı yapacan ama sen pc ye tak kabloylan ve yeni donanım bulundu kullanıma hazır dediginde pc yi yeniden baslat ve hard disk görünür hale gelec onu formatla bende anlamadım ama yeni hard diskler şimdi en asa 120 gb oldugundanmı ne org biçimlenmeden görmuyo onu bide üle dene ok ama o kablo sana aparat yanı sana zaten lazım pc ye yedeklemek için

  9. #9
    halilyaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    halilyaman isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    hard dıskın soketını kontrol ed mumkunse degıstır oladıysa arkadasların dedıgı gıbı tanıtman gerekıo sen 80 lık ten yukksek kullanmamaya bak neden se boyle sorunlar cıkıor basarılar halil yaman

  10. #10
    piyanist59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist59 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Korg PA 80 - Flash Card

    valla arkadaşım bende musty kart var ya emonun çakması ama gayet güzel istersen mce yle sil istediğin loopları at oyna farketmiyor 80 on numara bi cihaz kim nederse desin kardeşim aleti gerçektende yapmışlar şu anda yeni set yapıyorum 800 setlerini atıcam kmp leri falan saygılarımla

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa80 usb takma, korg pa 80 flash card, korg pa80 flash card, sıfır korg pa 80 kart silme hd, pa80 harddisk takma, korg flash memory card, pa80 flaş kart fiyatı, pa 80 kart fiyatları, korg pa 80 64 mb flash memory kart fiyati, 64 mb flash memory card für korg pa 80, korg pa80 flash card sms muzik, pa80 musty kart, pa 80 flash kart takma, korg pa80 16 mb yi 8 mb ye çevir, pa 80 64mb
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. korg pa80 flash card uyumlumukorg pa80 flash card uyumlumu

    :m26: Selam muzisyen arkadaslarim, size bir sorum olucak eger cevaplayabilirseniz simdiden çok tesekurler; Ben de bos bir cisco linear 16Mb lik flash card var. Bu card a yeni becup koymak için butun islemleri yaptim : - flash card manager ile card i format yapmak isterken pa80 card i okumuyor yani bana "protect or erase " sorusunu yazmiyor yerine "insert card" yaziyor. acaba her turlu linear 16Mb lik flash card i pa80 okurmu ?...
  2. Korg PA80, tavsiye flash cardKorg PA80, tavsiye flash card

    Selam ben abdulkadir, Bende korg pa80 var ve seslerinden memnun degilim. Bana hangi ritim ve ses bakimindan iyi olan flash card'i tavsiye edebilirsiniz acaba? Oyun hava ritimleri agirlikli olursa sevinirim. Simdiden tesekkürler.
  3. satılık korg pa80 +16 mb flash card + hddsatılık korg pa80 +16 mb flash card + hdd

    SATILDI ! Satılık Korg pa80 +16 mb flash card + hdd. Alet temiz durumdadır.Herhangi bir arızası boya siliği yoktur.pitchbend kaçırması yoktur.basmayan tuşu yoktur.Harddisc full rtim doludur.Alette soner tabanlı kart yüklüdür.Korg pa2x alacağım için satıyorum.Resimler yarın eklenecektir. İzmir/Karşıyaka TEL:0539 244 73 18 KIVANÇ FİYAT:2250TL
  4. Korg PA 80 - Flash Card , acil yardim !Korg PA 80 - Flash Card , acil yardim !

    selam arkadaslar, bende pa80 var ama hennüz daha tam ses kalitesini cikaramadim. bana flash card lazim, orgu zamaninda kartsiz aldim. simdi ben kart almaya kalkisirsam neye dikkat etmem lazim ? herhangi flash card giriyomu orga yoksa belirli kartlarmi ? ( 16MB ) ... simdi misal internetde var bi kactane, ayni korgun kartlarina benziyo, 16mblik , simdi bundan alsam ogrda kullanabilirmiyim ? kart tabiki bos, önce bakup yüklemem lazim. ne...
  5. satılık org(korg pa80 + 16 mb flash card)satılık org(korg pa80 + 16 mb flash card)

    Arkadaşlar elimde çok temiz bir pa80 var..Pa800 almak istediğim için satıyorum...05364593046 nolu telefondan ulaşabilirsiniz...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi