Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

Korg Klavyeler içinde Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim? konusu, Pa 55 org var daha önce hic set atmadin ve elimde set de yok nasil yapicagim hakkında bilgisi olan lütfen yardim etsin şimdiden çok teşekkür ederim...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 6 sonuçtan 1 ile 6 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi2Beğeni
  • 1 Yazan : yagiz41
  • 1 Yazan : yagiz41

Konu: Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?


  1. #1
    yagiz41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yagiz41 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Pa 55 org var daha önce hic set atmadin ve elimde set de yok nasil yapicagim hakkında bilgisi olan lütfen yardim etsin şimdiden çok teşekkür ederim
    ysn_cmrt bunu beğendi.

  2. #2
    pa55ci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    pa55ci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

    Korg Pa55 Ritim Yükleme:
    Elinizde diskette bulunan ritim setini yüklemek için;
    1. Disk'e Basın
    2. Load'ı Seçin
    3. Ekrana disketteki setin isimi gelecek
    4. Sonra tekrar load
    5. 2 kere enter/yes düğmesine basın ekranda please wait yazısı kayboluncaya kadar bekleyin bu kadar..

    Yalniz unutma org'da yuklu set varsa onu diskete yedekle,yoksa benim ilk defa yaptigim gibi silersin anlamadan pisman olursun

  3. #3
    yagiz41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yagiz41 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

    Peki yedekleme nazil yapicam yardimin için çok tesekkur ederim
    ysn_cmrt bunu beğendi.

  4. #4
    pa55ci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    pa55ci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

    Korg PA 55 TR NİN ÜZERİNDEKİ SETİ DİSKE YEDEKLEME
    YÜKLEME

    --------------------------------------------------------------------------------


    1,boş disketi orga takınız

    2.disk tuşuna basınız

    3,save seçeneğini seçiniz

    4,f2 tuşuna basınız,f1 basınız , f2 save

    5.enter basıyoruz

    bu şekilde Korg pa 55 tr nin üzerindeki seti diske yedeklemiş oluyoruz,artık orga istediğiniz şekilde set yükleyip setleri deneyebilirsiniz,

  5. #5
    alyhan_511 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    alyhan_511 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

    bu işemi pa60 da nasıl yapacaz yani yükleme ve yedek alma işlemi ?

  6. #6
    alyhan_511 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    alyhan_511 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

    bide pa55 e seti yüklemeden önce disketin içindeki ritimlere nasıl bakabilirim cihazın üstündeki seti silmeden

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg pa 80 başka setten ritim nasıl yüklerim?Korg pa 80 başka setten ritim nasıl yüklerim?

    Slm degerli müzizsyen arkadaşlar ilk defa korg kullanyorum pa 80 aldım ama ritim yüklemek istiyorum yüklediğim rtmler orgumda efekt ler karışıyr net çalmıyor nasıl yüklicem başka setlerin rtmlerini yardım larınızı bekliyorum saygılarımla tşk
  2. Pa 1x de başka setten kullandığım sete ses yada ritm  nasıl yüklerim,Pa 1x de başka setten kullandığım sete ses yada ritm nasıl yüklerim,

    Pa 1x de başka setten kullandığım sete ses yada ritm nasıl yüklerim, arkadaşlar yardımcı olurmusunuz teşekkürler
  3. psrA300'e nasıl ritim yüklerim?psrA300'e nasıl ritim yüklerim?

    slm arkadaslar, bende psrA300 var buna nasil ritim yükleye bilirim yardimci olursaniz sevinirim. PSR1000 ritmi olurmu buna Simdiden tesekürler
  4. pa1x ten nasıl loop silerim ve nasıl yeni bir loop yüklerimpa1x ten nasıl loop silerim ve nasıl yeni bir loop yüklerim

    slm.arkadslar....pa1x ten nasıl loop silerim ve nasıl yeni bir loop yüklerim...bileniniz varsa yardım edin lütfen...simdiden teşekkürler...
  5. HD v SSS-U SET'ler usb'e nasil yüklerimHD v SSS-U SET'ler usb'e nasil yüklerim

    Arkadaslar,Ben bu PA 800 aldim alali gözüme uyku girmiyor.Arastirmaktan ögrenmeye calismaktan.Arastirirken yasinmavisset, piyanisten bir iki set indirdim.BUnlari yüklemeye karar verdim.Fakat su benim eski setleri HD(Hard disk)teki setleri ve SSS-U(KORG USER) deki usb'ye nasil hepsini yedekleyebilirim yada kopyalayabilirim.Gerek olursa tekrar yüklemek icin saklamak istiyorum. media-Save yap yaziyor bir kac yerde ben yapiyom orda otomatik SSD-S...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi