pa 800 hakkında yardım

Korg Klavyeler içinde pa 800 hakkında yardım konusu, arkadaşlar bildiğiniz gibi pa 800 için yapılan setler şu an için istenilen vebeğenilen setler değil kimisinde ritimler iyi kimisinde sesler benim sorum bir setin üzerine usb den diğer settekiperformans veya ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 10 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: pa 800 hakkında yardım


  1. #1
    murat69x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    murat69x isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart pa 800 hakkında yardım

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar bildiğiniz gibi pa 800 için yapılan setler şu an için istenilen vebeğenilen setler değil kimisinde ritimler iyi kimisinde sesler benim sorum bir setin üzerine usb den diğer settekiperformans veya ritim lerinden yüklediğim zaman değişik problemler çıkarıyor veya ya okumuyor yada sesleri vermiyor acaba eksikmi yüklüyorum hangi dosyalarla nereye yklemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim .tşk..

  2. #2
    piyanist25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist25 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart

    selam Korg pa 800 e başka bir setten sampler ses nasıl yükleyebilirim

  3. #3
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Her şeyde biraz sen varsın..

    Standart

    Başka setlerden yeni bir set oluşturmak için 2. bir alet gerekiyor. Başka setlerden sesleri import yaparak usb ye aktarabiliyorsun fakat ritim setler oluşmadığı için sesler bozuk çıkıyor.Biraz zorlu bir iş. Kolay gelsin...

  4. #4

    Standart Cevap: pa 800 hakkında yardım

    bak sevgılı kardesım rıtım ve ya ses attıgında pa800 bu sese veya sete atman ıcın ılk once o alacagın settekı kıtı wirint saund yapıp ondan sonra o setı tekrar katıt yapıp ondan sonra senın setıne attıgın zaman okur yok yoksa oyle okumaz

  5. #5
    tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tuncay isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 hakkında yardım

    kalplerinprensine katılıyorum.önce kitleri yükle sonra sesleri.

  6. #6
    meyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    meyan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa 800 hakkında yardım

    arkadaslar usb yı ntaktıgım zaman rıtım setler gozukmuyo usb bozuldumun mnaptı ılgınıze tskler

  7. #7
    mrmaske® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mrmaske® isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa 800 hakkında yardım

    Bence En Kolay Yol Kat2000 Programı Bunla Bilgisayarda Editleme Yapabiliyoruz Ve Çokta Pratik Ama Orjinalini Satın Almak Gerekiyor Pa Versiyon Olanını Diğer Türlü Çok Uzun Sürüyor
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Korg İçanadolu Bayii Ankara Melih Özbay
    Melomani Müzik

  8. #8
    caner can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    caner can isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa 800 hakkında yardım

    ya ben pa1xle pa800 arasinda ne fark var onu ogrenmek istiyorum

  9. #9
    ocak76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ocak76 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa 800 hakkında yardım

    ram farkı ve ağırlık farkı var pa1x 32mb pa800 64mb pa1x ağır ve malzemesi kaliteli

  10. #10

    Standart Cevap: pa 800 hakkında yardım

    ram farkı agırlık farkı ama ben pa 800 tavsiye ederim imkanın varsa pa 2x al saygılar

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa1x başka bir setten ses import etme
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. org hakkında yardımorg hakkında yardım

    Değerli arkdaşlar orgumun markası mrk61md onun içideki ritimleri nasıl değiştirebilirim ve yeni ritimler nasıl yükleyebilirim?.
  2. Malzemelerim hakkında yardımMalzemelerim hakkında yardım

    Merhabalar size bazı sorularım olucaktı rap işiyle yeni uğraşıyorum ve fazla bişi bilmiyorum. Elimde Behringer 1202Fx Mixer + Behringer Uca200 Harici Ses kartım var Mikrofon olarak elimde Behringer c2 Consender mikrofon ve YGM-130 Consender mikrofon var sizden merak ettiğim yeni bu işe başlıyan bi insan olarak bunlar yeterlimi kafamı kurcalayan şey Behringer c2 mikrofonumun gitar ve davul sesleri için olduğunu bu mikrofonu normal sesimi...
  3. fl studio waw ses hakkında !!!! yardımfl studio waw ses hakkında !!!! yardım

    Arkadaşlar fl studio da kullanmak üzere ses indirdiğimde paketten waw olarak sesler çıkıyo bunları nasıl çalıcam yani nasıl birleştirip kullanıcam ??
  4. Slicex Hakkında YardımSlicex Hakkında Yardım

    Slicex Kullanamıyorum bilqisi olan arkadaşlar yardım edebilirlermi ?
  5. ((((yardım!)))mikrofon hakkında!((((yardım!)))mikrofon hakkında!

    Arkadaşlar ben evimde kayıt yapcam..küçük bi stüdyo gibi bişey...bana ucuz ama kaliteli bi mikrofon(ucuz dediysek faslada ucuz deilha)..bide tavsiye ettiğiniz mikrofona karşın ses kartı..yardımları bekliyorum!!! bi kaçtane mikrofon tavsiye edebilirsiniz orta düzeyde fiyatlarda.bekliyorum.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi