Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin

Korg Klavyeler içinde Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin konusu, Pa80 aldım kurcaladım.set yüklemek için rastgele oralara buralara bastım. Elimde 20 tane kartsız set var ama yüklemeyemiyorum ne olur yardım edin yada yüklüyorum sesleri çalmıyor lütfen acill yardım 3 gün ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni
  • 1 Yazan : 01adana

Konu: Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin


  1. #1
    kayseri_inces - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kayseri_inces isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin

    Sponsorlu Bağlantılar


    Pa80 aldım kurcaladım.set yüklemek için rastgele oralara buralara bastım. Elimde 20 tane kartsız set var ama yüklemeyemiyorum ne olur yardım edin yada yüklüyorum sesleri çalmıyor lütfen acill yardım 3 gün sonra düğün var lütfenn..

  2. #2
    01adana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    01adana isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin

    slm,backup orgdaki ritmleri sesleri ve baska ayarlarini yedeklemektir, yani herhangi bir yenilik yaptiysan yada setini kaybetmek istemiyorsan onu harddiske kopyalaman backup olur.Orgun Ritm ses veya fabrika ayarlarinda yenilik(version) cikarsa buda UPDATE demektir.Ritm veya Set yüklemek icin bence Pa80 in kullanma tarifini net den indirip o bölümüne göz atsan kendin daha cabuk ögrenirsin.Yükledigin setler kilitli kartlarin kopyasi olabilir sifreli sesler orgda orjinal kart olmayinca calinamaz.o zaman eksikleri diger setlerden toplaman lazim.pa80ni fazla tanimadigim icin bu kadar söyleyebiliyorum kusura bakma. saygilar.
    kayseri_inces bunu beğendi.

  3. #3
    kayseri_inces - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kayseri_inces isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin

    hocam çok saol allah senden razı olsun. bir sorum daha olacak. ben eski setimi yedeklemeden set yüklemeye kalkıstım. ama setler yüklenmedi. eski setim bilo set diye geçiyo o setin disketi var elimde bunu nasıl yüklerim. lütfen yardım edin..

  4. #4
    01adana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    01adana isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin

    slm,dedigim gibi pa80 hic kullanmadim ama normalde menuye basip disk load yazan yere basinca diskten setleri secenek olarak göstermesi lazim.ve sen istedigin seti secip ok e basacaksin sanirsam.erase veyahut delete yazan yerlere basma yoksa silersin.
    Korg forum sitelerinde bu konu islenmis olmasi lazim,yukarda arama yerine soru olarak yazip aramayi denesen belki bir seyler cikar, veyahut internette bulabilirsin.saygilar.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Pa80 backup nedir nasıl ve nerden indiririm nasıl yüklerim ne olur yardım edin
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?Korg Pa 55'e nasıl set yüklerim?

    Pa 55 org var daha önce hic set atmadin ve elimde set de yok nasil yapicagim hakkında bilgisi olan lütfen yardim etsin şimdiden çok teşekkür ederim
  2. Korg pa1x pro backup ve set yükleme nasıl oluyor lütfen yardım arkadaşlar....Korg pa1x pro backup ve set yükleme nasıl oluyor lütfen yardım arkadaşlar....

    değerli arkadaşlar,korg pa x1 pro kullanıyorum ve set yüklemekten set bulmaktan anlamıyorum,yardım ve desteklerinizi rica ediyorum...telefon numarasını veren olursa arar bilgi alırım saygılarımla...
  3. psrA300'e nasıl ritim yüklerim?psrA300'e nasıl ritim yüklerim?

    slm arkadaslar, bende psrA300 var buna nasil ritim yükleye bilirim yardimci olursaniz sevinirim. PSR1000 ritmi olurmu buna Simdiden tesekürler
  4. pa 55 tr midi nasıl yükleniyor yardım edinpa 55 tr midi nasıl yükleniyor yardım edin

    arkdaşalr bu midiyi orga nasıl yükleyebilrim ben yeni aldım pa 55 tr bana yardımcı olcak arkdşalara şimdidien cok ama cok tşk edrim :f48:
  5. pa1x ten nasıl loop silerim ve nasıl yeni bir loop yüklerimpa1x ten nasıl loop silerim ve nasıl yeni bir loop yüklerim

    slm.arkadslar....pa1x ten nasıl loop silerim ve nasıl yeni bir loop yüklerim...bileniniz varsa yardım edin lütfen...simdiden teşekkürler...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi