Korg pa600qt pıtch bend sorunu

Korg Klavyeler içinde Korg pa600qt pıtch bend sorunu konusu, Merhaba arkadaşlar herkese iyi günler, forumda yeni üyeyim ilk kez konu açıyorum. Yaklaşık 7 ay gibi bi süre önce sıfır Korg PA600QT aldım, üzerine hafıza kartı takılıp Cüneyt Ertaç'ın seti ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Korg pa600qt pıtch bend sorunu


  1. #1
    Museutapa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Museutapa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Korg pa600qt pıtch bend sorunu

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba arkadaşlar herkese iyi günler, forumda yeni üyeyim ilk kez konu açıyorum. Yaklaşık 7 ay gibi bi süre önce sıfır Korg PA600QT aldım, üzerine hafıza kartı takılıp Cüneyt Ertaç'ın seti yüklendi, ancak Balkan müziğiyle uğraştığım için seti değiştirmek zorunda kaldım. Bi süre yeni setle idare ettim hiç bir problem yoktu daha sonra tekrar Cüneyt Ertaç seti yükledim bu sefer pitch bend sağa ve sola işlevsiz kalmaya başladı, bi süre sonra otomatik transpose yapıyordu fakat yukarı aşağı problem yoktu.. Bunun çözümü nedir nasıl düzeltebilirim? Pitch bend hiç bi şekilde kullanamıyorum şuanda..

  2. #2
    sibernetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sibernetik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Korg pa600qt pıtch bend sorunu

    Aranjelerin içinde her kanal için PITCH BEND ayarları var açma kapama ve transpose miktarı olarak ayarlıyabiliyor olman lazım

    Arranger play de Menü ye girip şimdi tam hatırlayamadığım bir bölümden bu ayarlar yapılıyor.

    Kolay gelsin

  3. #3
    hakan3450 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakan3450 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Korg pa600qt pıtch bend sorunu

    arkadasım bende pa 600 aldım aletten cokmenmunum aletle ılgılı sorun olursa 05323161527 hakan arayabilirsin aletin üzerinde birde fabrika ritimleriva birtusla herseyi yeniden yüklüyor

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg pa600 pitch bend, korg larda pitch bend sorunu, korg pitch bender kalici çözüm, pa600 pitch bend ayarı nasil yapilır, korg pa 600 picment, korg pa 600 picpent nadil takilir, pa600 pitch bend ayarı, korg pa 600 picment kalibrasyon değerleri
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. PA3X PİTCH BEND LEDPA3X PİTCH BEND LED

    pa3x kullana arkadaşlar linkteki vidyoda 3x in picth bendinde mavi led ışıklar var bendekinde aradım taradım ışıkları yakamadım acaba ışıkları yakan varmı? YouTube - ‪KORG PA3X TSACHIDIS HAMLET‬‏
  2. Fl studio pitch bend sorunu yardım edinnn : ((((((((((Fl studio pitch bend sorunu yardım edinnn : ((((((((((

    Arkadaşlar . org aldım :S usp ile pcye bagladım fldende rahatlıkla calabiliyorum fakat. pitch bend calısmıyor fl studioda nasıl çözerim lütfen yardım edin: S:SS tel : 05433812997 Lütfen bana ulaşın yardımcı olun ihtiyarcım var :S
  3. Va7 pich bend sorunuVa7 pich bend sorunu

    pich bend çalışmadı sadece yukarı ittiğimde çalışıyor sağa sola çalışmıyor ekrandan ayarladığımda oluyor ama ben otomatik olsun istiyorum lütfen acil yorum orgu her açtığımda bunu yapıyorum nasıl ayarları hafızaya alabilirim
  4. ROLAND G 1000 PİTC BEND SORUNU ACİL YARDIM NE OLUR LÜTFN ALET BENİM DEĞİL TESLM EDECMROLAND G 1000 PİTC BEND SORUNU ACİL YARDIM NE OLUR LÜTFN ALET BENİM DEĞİL TESLM EDECM

    Arkadaşlar Lütfen Yardm Edin Alet Benim Dğil .... Üstadlarr.. !! Elimde Bİ Ge 1000 var orgu açtım f2 basılı kalmış org açıldığında pich bend çalışmadı sadece yukarı ittiğimde çalışıyor.... Pich bend testimi ne olmuş ne ***tur .... Aleti Tekrar Eski Haline Nasıl Getiriyorm Bilen Üstadlar Lütfen Yardım Etsin Ne zamandır farklı farklı hesaplarla açıyorm sayfayı konu açıyorm kimse cevap vermiyo lütfennnnnnnnn.........
  5. AXIOM 49 PITCH BEND SORUNUAXIOM 49 PITCH BEND SORUNU

    SLM,YENI ALDIGIM AXIOM 49 MIDI KLAVYEMIN PITCH BEND'INI FL 8 DE VST LERE ADRESLEYEMIYORUM..AXIOM KULLANAN ARKADASLAR YAZARSA SEVINIRIM..ENIGMA ILEDE OLMADI,INDIRDIM XML DOSYALARINI..
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi