pa 80 sorun

Korg Klavyeler içinde pa 80 sorun konusu, Arkadaşlar pa 80 aldım ama rtim yuklerken karta yanlış bişi yaparsan kartını yakıyomus rtimler olmayıp kartta da sorun oluyormuş aslı varmı ? bide ankarada bu rtim yükleme işinden anlayan varsa ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: pa 80 sorun


  1. #1
    BySaNCeZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    BySaNCeZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart pa 80 sorun

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar pa 80 aldım ama rtim yuklerken karta yanlış bişi yaparsan kartını yakıyomus rtimler olmayıp kartta da sorun oluyormuş aslı varmı ? bide ankarada bu rtim yükleme işinden anlayan varsa özelden yada burdan tel bıraksın istedıgım rtimi bulursa bıde ortalama kaca atarlar rtimleri dükkanı olanlar sadece...

  2. #2
    SaNCeZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    SaNCeZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa 80 sorun

    Arkadaşlar sol hoparlörden ugultu neden gelır rtimler acıp kıt atarken sorun oluyo klavye calarkende öyle yardımcı olabılcek bırı warmı

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa 80 sorun
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. MXL 990 SorunMXL 990 Sorun

    merhaba MXL 990 aldım fakat power mixerim var çalışmıyor. Phantom özelliği olmadığından dolayımı hiç ses alamıyorum yoksa mikrofon mu bozuk ?
  2. wk4 sorunwk4 sorun

    selam arkadaslar benim bir sorum olacakti.wk 4 ekstra ram lar olmadan ritim yükleye bilirmiyim.yani uzerindeki fabrika cikisi ram var.
  3. Mce Sorun ???Mce Sorun ???

    S.a arkadaslar pc ye pcmcıa kart takıyoruz mce programını yükledik.bin dosyalı backup indirdik.backupu atıyoruz karta işlemleri yapıyor program 2 defa kırmızı çubuk doluyor.kartı çıkarıyoruz orga takıyoruz kartın içi boş gösteriyor.kartı silmeden önce yedegini bin dosyası olarak aldık onu geri atırıyoruz.okuyor çalısıyor sorun nedir? 4 5 tane backup deniyoruz yine olmuyor.
  4. pa 800 sorun sorun sorunpa 800 sorun sorun sorun

    arkadaslar orga su an bi set yükledim. çok hosuma giden bi ritm var fakat onu 3 4 dakika çaldırınca arkadan bi uğultu gelmeye baslıyo ritmi kapadıktanda 1 2 dk durmuo. ama sadece o ritmde yapıo bunu. acaba neden olabilir?? yardım edersenz sevinirm!!
  5. sorun sorun sorun 55 80sorun sorun sorun 55 80

    arkadaşlar benim elimde 60ım var ben buna 55 restore datası attım fakat orgun org denilecek yeri kalmadı akşama düğünüm var ne yapmalıyım..60ın restoresini atıyom kabul etmiyo:(:(:(
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi