pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

Korg Klavyeler içinde pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!! konusu, arkadaşlar 2. el pa 800 v2 64 mb alet aldm. orga 256 ram getittirdim usb aparatıyla birlikte montajını yaptım fakat formatlayıp o.s sini yükleyemiyorum org kapalıykan intro 1 yada sytle+media ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 9 sonuçtan 1 ile 9 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!


  1. #1
    goksel_315 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    goksel_315 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar 2. el pa 800 v2 64 mb alet aldm. orga 256 ram getittirdim usb aparatıyla birlikte montajını yaptım fakat formatlayıp o.s sini yükleyemiyorum
    org kapalıykan intro 1 yada sytle+media combinasyonu basıyorum orgu acıyorum sytem update yada service bölümleri acılmıyor org normal biçimde acılıyor
    çalısmasında sıkıntı yok eski setimi okuyor başka 64 mb set yükledim yükledi okudu ama format bölümlerini açamadım şimdiden tüşekkür ederim yardımlarınız için.....

  2. #2
    01adana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    01adana isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    introlarin ücunude teker teker deneyin.acarken hemen birakmayin.

    - - - Güncellendi - - -

    intro 1 dogruymus,orgu intro bire basili tutarak acmaniz lazimmis,acilan ekran bos cikarsa :ekranin altinda Global üzerinden ekrani kalibrasyon yapin diye bir yazi cikiyormus.
    böyle olursa Global düymesine basip Touchscreen Calibrasyonu bulup ok.leyin. Ekran ayarlama isi bitince Org sizden Usb yi soracak,(Usbinin icinde o.s acik bir dosya olarak bulunmasi lazim yoksa org bulamaz) Usbyi Orgun hangi Usb girisine taktiysaniz,ön veya arka tarafina taktiginizi bildirin sonrasi Os. dosyayi secin ve ok. ileislem baslamasi lazim.kolay gelsin.saygilar.

  3. #3
    goksel_315 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    goksel_315 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    intro 1 e basıp orgu açtığımda sytem update(boş ekran) gelmiyor org normal açılıyor o bölüme girebilsem formatlayıp 256 mb o.s dosyalarını yükleyeceğim.. 1-2-3 intro - media+style aynı anda basılmasıda işe yaramıyor

  4. #4
    01adana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    01adana isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    bu halde benim tek tavsiye edebilecegim orgu eski haline dönüstürüp bir öyle format atmayi denemeniz.veya Dtl e basvurmaniz olacak.saygilarimla.

  5. #5
    goksel_315 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    goksel_315 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    inşallah dtl başvurmadan çözerim

  6. #6
    goksel_315 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    goksel_315 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    dediğinizi de nedim sonuç aynı bi fark yok org açıkken Media > Utility > Full Resource Restore bu bölümden 256 ramı gördürme olasılığım var mı acaba ? denicektim org bi da acılmaz die korktum

  7. #7
    Serka.4644 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Serka.4644 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    Abi intro 1 tuşu bozulmuş olabilir.. Org açılıyorsa bir dene tuş basıyormu...
    Saygılar...

  8. #8
    goksel_315 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    goksel_315 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    Çalışıyor tuş sorun cozuldu.. Board arizaliymis...

  9. #9
    burak1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    burak1989 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa 800 o.s yükleme sorunu acill yardım !!!!

    Mrb Müzisyen arkadaslar bende de pa 800 var benimkide 64 lük ben 256 mg ram takmadan o.s yukledim 2.03 org kafayi yedi ve hcbir seti almadi snra tekrar 2.01 yükledim ve oldu org acildi set aldi arkadaslar 64 lük org a nedn 2.03 olmuyor yardmci olursanz seuinirim simdiden tsk

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa 800 introlu ritimler
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Cubase 5 Stylus yükleme sorunu ( yardım )Cubase 5 Stylus yükleme sorunu ( yardım )

    Selamlar .. Torrent aracılığı ile Stylus RMX 1.5 yükledim part 1 ve part 2 olarak geldi 2 part halinde. Kurulum sırasında sıkıntı yaşamadım fakat stylus un içerisine multi, rmx, kit ( sesler ) vs. dosyaları aktaramıyorum. Aşşağıdaki hatayı alıyorum. Yani boş duruyor bi işime yaramadı bir türlü. Yardım edebilecek bir arkadaş varsa ve yardım ederse çok sevinirim. 12481
  2. hypersonic 2 sorunu acill !!hypersonic 2 sorunu acill !!

    arkadaşlar her seferinde hypersonic contentin adresini soruyor.nasıl iptal edebilirim ??23069
  3. korg pa 80 açılma sorunu acill yardım !!!!!!!!!!korg pa 80 açılma sorunu acill yardım !!!!!!!!!!

    Arkadaşlar korg pa 80 i açma tuşuna basıyorum loading fln yazılar çkıyor korg pa 80 yazıyo ondan sonra ekrandan yazı falan gidiyor bomboş ekran kalıyor acill yardımlarınızı bekliyorummm...
  4. Korg i30 set Yükleme Nasıl oluyor Acill yardım pls...Korg i30 set Yükleme Nasıl oluyor Acill yardım pls...

    Ya bir turlu Bulamadım Sayın keyfimüzik Ailesi... Elimde korg i30 var Ama Set Yuklemeyi Bilmiyorm Bilen biri Varsa Yardımcı olabılırmı Acaba? Saygılar...
  5. Acill.Pa 80 pad sorunu.Acill.Pa 80 pad sorunu.

    Arkadaşlar lütfen yardım edin. PA 80 de pad ayarlarını yapıyorum ama ne yaptıysam kaydedemedim. Ayrıntılı bir şekild anlatırsanız sevinirim. Hoşçakalın.
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi