korg ix300 kullanan varmı bilgi almak istiyorum

Korg Klavyeler içinde korg ix300 kullanan varmı bilgi almak istiyorum konusu, selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım Korg ix300 ile yeni tanıştım daha önce Yamaha a300 vardı bende elektrik sorunundan dolayı yandı sorum şu mesela user deki türkçe ritimleri açmak için 1 ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 1 sonuçtan 1 ile 1 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: korg ix300 kullanan varmı bilgi almak istiyorum


  1. #1
    wice_2011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    wice_2011 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart korg ix300 kullanan varmı bilgi almak istiyorum

    Sponsorlu Bağlantılar


    selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım Korg ix300 ile yeni tanıştım daha önce Yamaha a300 vardı bende elektrik sorunundan dolayı yandı

    sorum şu mesela user deki türkçe ritimleri açmak için 1 e basıyorum ama tek haneli rakam açılmıyo yani örnek verecek olursam 11 12 13 gibi gidiyo ve sadece 1 den 8 e kadar rakam olduğu için 0 ve 9 rakamları yok onun için bazı ritim veya sesleri açamıyorum mesela 9 10 19 20 29 gibi rakam basamıyorum nasıl olacak bunun başka tuşla rakam aktarma felan varsa biriniz yardımcı olabilirmi lütfen

    Birde pitch bend 4 yönlü aşağı yukarı yaptığımda hiç bir değişiklik olmuyo seste ne işe yarıyor aşağı yukarı fonksiyonu diğer
    türlü sağ solda ses değişiyor
    biraz cahilim org konusunda kusuruma bakmayın
    Teşekkürler Şimdiden
    Konu wice_2011 tarafından (19 Aralık 2015 Saat 10:55 ) değiştirilmiştir.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

korg ix300 kullanan varmı bilgi almak istiyorum
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Mix mastering hakkında bilgi almak istiyorumMix mastering hakkında bilgi almak istiyorum

    slm arkadaşlar fl studio kullanıyorum mix ve mastering hakkında bilgi almak istiyorum compressor reeverb parametric chorus. kıck clap snare hithat vocale uygulanan frakans aralıklarını yardımcı olursanız saygılar
  2. Korg IS40 Korg IS50 Korg I30 yada Korg N5 almak istiyorumKorg IS40 Korg IS50 Korg I30 yada Korg N5 almak istiyorum

    BU KLAVYELERDEN BİRİNİ ALMAK İSTİYORUM... ELİNDE OLAN YADA YOL GÖSTERECEK BİR ARKADAŞ VARSA VE BANA ULASIRSA COK SEVİNİRİM... HERKESE İYİ ÇALISMALAR... SEVGİYLE... erozansumbul@gmail.com mail adresim...
  3. merhabalar akorlar konusunda bilgi almak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz?merhabalar akorlar konusunda bilgi almak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz?

    merhabalar akorlar konusunda bilgi almak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz? ben akorlardan cok fazla anlamıyorum ama şöyle birşey sorayım ? akorları normal notaya nasıl dönüştürebiliriz bunun bir yolu varmı yardımcı olurmusunuz bana ?
  4. Keyfi Müzik Ailesi. Donanımlarım hakkında bilgi almak istiyorum?Keyfi Müzik Ailesi. Donanımlarım hakkında bilgi almak istiyorum?

    Roland UA-4FX ses kartım var.Samson C 01 mikrofon ve preamp kullanıorm Samson C-valve Tube MİC. sizce nasıl yeterli mi iyi midir?
  5. home stüdyo bilgi almak istiyorumhome stüdyo bilgi almak istiyorum

    merabalar öncelikle evime sadece vokal kayt alacagım bi stüdyo kurmak istiyorum öncelikle büyüklerimden bilgi almak istedm blundugum sehirde bu elamanları buldum kalitesi ne olur Numark M1 Mixer 90 tl lik bi dinamik mik CREATIVE Sound Blaster Easy Record USB düşünüyorum nasıl olur veya behringer xexyx 802 90 tl lik bi dinamik mik CREATIVE Sound Blaster Easy Record USB
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi