Korg pa800 seti yükleyince sesler eksik çalıyor acil yardım

Korg Klavyeler içinde Korg pa800 seti yükleyince sesler eksik çalıyor acil yardım konusu, Arkadaşlar 256 ramli pa800 klavyem var. Set yüklüyorum setin özellikle ritmleri çok eksik geliyor. Devamlı akumpanya basıyor gibi bir ritm geliyor. Seslerin bazıları çalmıyor. Mesela klarnet çalarken zurnadan ses çıkmıyor. ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Korg pa800 seti yükleyince sesler eksik çalıyor acil yardım


  1. #1
    sevyeter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sevyeter isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    nota Korg pa800 seti yükleyince sesler eksik çalıyor acil yardım

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar 256 ramli pa800 klavyem var. Set yüklüyorum setin özellikle ritmleri çok eksik geliyor. Devamlı akumpanya basıyor gibi bir ritm geliyor. Seslerin bazıları çalmıyor. Mesela klarnet çalarken zurnadan ses çıkmıyor. Aletin ilk fabrika ses ve ritmleri sıkıntısız. Ritmler falan harika. Ancak set yükleyince olmuyor. Ne yapmalıyım. Acil yardım ederseniz seviinirim

  2. #2
    Ahmet061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ahmet061 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Korg pa800 seti yükleyince sesler eksik çalıyor acil yardım

    Selam kardeşim orgun user dk Bölümü'ne bak 8 mi yoksa 16 mı eğer 16 değilse bu sorunu yaşarsın yani 16 dk yüklemen ğerekiyo 2.01 os version user 16 dk diye Korg.net sayfasından bul

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Korg pa800 seti yükleyince sesler eksik çalıyor acil yardım
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. arkadas lar lütfen yardım korg x3 ün seti korg pa800 de nasıl yüklenir?arkadas lar lütfen yardım korg x3 ün seti korg pa800 de nasıl yüklenir?

    arkadas lar lütfen yardım korg x3 ün seti korg pa800 de nasıl yüklenir herhandi bir işlemden geçmesi lazım mı maviesinti_yunus@hotmail.com mailime msj atarsanız cok sevinirim
  2. Acil yardım ev stüdyo kayıt seti alınacakAcil yardım ev stüdyo kayıt seti alınacak

    arkadaşlar merhaba evde bilgisayarıma ses kayıt cihazı kurup hazır altyapı müziklerle kayıt yapmak istiyorum ama bu konuda hiç bilgim yok lütfen yardımcı olnun ses kartı cihazı-Mikrofon-kulaklık son bütçrm 500-600 tl dir ne almam gerek nerden alırım ve en önemlisi temiz kayıt yapabilmeli birde ben hiç kullanmadığım için kolay kullanımlı olmalı aranızda satan varsa alabilirim yada nerden hangi kayıt seti alacağım belirtirmisiniz online...
  3. Nexusta sesler eksikNexusta sesler eksik

    Nexus 2 yi indirdim 3.20 gb olarak sonra kurdum Nexus Content adlı klasörü de program filestaki vstplugins klasörüne attım FL i açtım nexusu açtım baktım sesler var ama az gibi geldi sonra internetten nexus 2 videolarına falan baktım çok daha fazla ses var bende olan categoryler şunlar: Arpeggios Bass Classical Dance Leads Epic Pads Fantasy And Dream Gated Pads Piano Plucked
  4. korg PA800 2009un en iyi seti benden deneyin ve görun.korg PA800 2009un en iyi seti benden deneyin ve görun.

    RapidShare: Easy Filehosting buyurun arkadaslar cok guzel bir set ben bir sey demiyorum denedikten sonra yazarsiniz cok emek verildi..
  5. Acil alt yapı seti arıyorum!Lütfen yardım:(Acil alt yapı seti arıyorum!Lütfen yardım:(

    Arkadaşlar altyapıda kullanabileceğim, ses ağırlıklı bi set arıyorum. Özellikle takip yaylıları , sağlam sinti ve akor sesleri olan bi set. Piyasadaki yaylıların hepsi arabesk yaylısı gibi,popda alt yapıda kullanılır cinsten değil . Derdimi anlayan birileri yardım ederse çok sevinirim.Bir nevi sinti alet seti gibi bi set
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi