korg pa80 flash card uyumlumu

Korg Klavyeler içinde korg pa80 flash card uyumlumu konusu, Selam muzisyen arkadaslarim , size bir sorum olucak eger cevaplayabilirseniz simdiden çok tesekurler; Ben de bos bir cisco linear 16Mb lik flash card var. Bu card a yeni becup koymak ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 5 sonuçtan 1 ile 5 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: korg pa80 flash card uyumlumu


  1. #1

    nota korg pa80 flash card uyumlumu

    Sponsorlu Bağlantılar



    Selam muzisyen arkadaslarim,

    size bir sorum olucak eger cevaplayabilirseniz simdiden çok tesekurler;
    Ben de bos bir cisco linear 16Mb lik flash card var.
    Bu card a yeni becup koymak için butun islemleri yaptim :
    - flash card manager ile card i format yapmak isterken pa80 card i okumuyor yani bana "protect or erase " sorusunu yazmiyor yerine "insert card" yaziyor.

    acaba her turlu linear 16Mb lik flash card i pa80 okurmu ?
    gorunuste benim cardimi okumuyor, yoksa pa80 in bu card i okumasi için yapilmasi gereken bir islem varmi ?

    saygilar.

  2. #2
    musicmanvolki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    musicmanvolki isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: korg pa80 flash card uyumlumu

    bende merak ediyorum

  3. #3
    mecho_2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mecho_2007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: korg pa80 flash card uyumlumu

    arkadasim bu soru defalarca soruldu,ve malesev hic bir cevap yoktu,bende bu cevabi ariyorum pa80 icin ama henuz dogru duruz birsey cikmadi, bakalim umarim bilen biri cikar ama eminim ki cok yakinda buda cuzulur..biryerde okumustum dogru format atilirsa istediyin cardi okuma imkani varmis ama nekadar dogru bilemiyecegim..

  4. #4
    delifisek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    delifisek isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: korg pa80 flash card uyumlumu

    arkadaşım formatı yanlış atabilirsin ondan kaynaklanır format programı var 67 olduğuna göre zonguldaklısın galiba
    bende zonguldak bana msj at tanışalım tamam bi bende bakayım deniyeyim tamam
    mutlak çözülmesi lazım bende formatı olması lazım ben genelde yeni kart deniyom hep
    tanışalım senle ok

  5. #5
    beydagi222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    beydagi222 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: korg pa80 flash card uyumlumu

    pa80 piyasadaki flsh kartları okumaz. pa80 8mb dan büyük flash kartı görmüyor. bu 16mb lık kartlara fiziksel müdahele yapılıp 2x 8mb port açılıyormuş. mce programı ile veri yolu değştirlp pc de format atılıyor ondan sonra org bu kartları görür hale geliyor. benim bildiğim bu şekilde

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

satılık korg pa 80 flash card, korg pa80 flash kart, pa80 karttan tek tek silinmesi, pa80 flash card okumuyor, korg pa80 flash kartı formatlamak, korg pa80 card formatlama, pa80 flash kart okumuyor, satılık korg pa 80 flash kart, korg pa80 icin flash kart satılık, protect card kart sılme pa80, satılık korg pa80 kart, pa 80 md okumuyor, pa80 korg ritim kartı okumuyorsa sorun ne olabilir, pa80 kart tektek silme, korg pa 80 farmati
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg PA80, tavsiye flash cardKorg PA80, tavsiye flash card

    Selam ben abdulkadir, Bende korg pa80 var ve seslerinden memnun degilim. Bana hangi ritim ve ses bakimindan iyi olan flash card'i tavsiye edebilirsiniz acaba? Oyun hava ritimleri agirlikli olursa sevinirim. Simdiden tesekkürler.
  2. satılık korg pa80 +16 mb flash card + hddsatılık korg pa80 +16 mb flash card + hdd

    SATILDI ! Satılık Korg pa80 +16 mb flash card + hdd. Alet temiz durumdadır.Herhangi bir arızası boya siliği yoktur.pitchbend kaçırması yoktur.basmayan tuşu yoktur.Harddisc full rtim doludur.Alette soner tabanlı kart yüklüdür.Korg pa2x alacağım için satıyorum.Resimler yarın eklenecektir. İzmir/Karşıyaka TEL:0539 244 73 18 KIVANÇ FİYAT:2250TL
  3. Satılık Korg Pa80 ( HDD+ÇANTA+16 MB FLASH CARD )Satılık Korg Pa80 ( HDD+ÇANTA+16 MB FLASH CARD )

    Korg Pa 80 Markalı Orgumu Satıyorum. Aletin bir sıkıntısı yok zaten programlara çıkmıyorum evde çalıyorum. yanında çantası ve 16 mb flash kartını veriyorum istediginiz kartı yükleyebilirim şuanda üzerinde türkay kart var ama ben hep degiştiriyorum. orgun için Hdd var yaklaşık 50 60 adet backup ve setleri var ayrıca sample ses dosyalarıda var. lütfen ciddi alıcılar arasın pazarlık için aramayın son fiyat 2300 dür.pazarlıgı sevmem onun için...
  4. Korg PA80 - Flash Card Bakup soru ?Korg PA80 - Flash Card Bakup soru ?

    selam arkadaslar ve abiler, size bi ricam olucak. ben bugün flash card aldim ve cok mutluyum. hersey güzel, ilk bakup`i karta attim ve ona göre seti. bazi sesler süper ama cogu orga ayit sesler yani hic sample sesler yok. ondan sonra birtane daha bakup yaptim karta ve ona göre set load yaptim. ondada aynisi, hic istedigim gibi bi keman, baglama taksim sesleri yok, ama süper zurnalar var. ama tek zurnayla olmuyo iste. simdi sizden ricam, bana...
  5. satılık org(korg pa80 + 16 mb flash card)satılık org(korg pa80 + 16 mb flash card)

    Arkadaşlar elimde çok temiz bir pa80 var..Pa800 almak istediğim için satıyorum...05364593046 nolu telefondan ulaşabilirsiniz...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi