KIZIL MAVİ PA55 İLE

Korg Midiler içinde KIZIL MAVİ PA55 İLE konusu, TEŞEKKÜRLERİ ESİRGEMEYİN DOSTLAR........

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 4 sayfadan 1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 38 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: KIZIL MAVİ PA55 İLE


  1. #1
    cansu3aa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cansu3aa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    KIZIL MAVİ PA55 İLE

    Sponsorlu Bağlantılar


    TEŞEKKÜRLERİ ESİRGEMEYİN DOSTLAR.....
    Eklenmiş Dosya
    hbslx ve mcagis bunu beğendi.

  2. #2
    Roman34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Roman34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    emeğinize saglık tşklr

  3. #3
    Pa1xpro_Elite - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Pa1xpro_Elite isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    Eline sağlık kardeşim Ancak bence ritimlerin seslerden çok daha önde bu da parçayı biraz bozuk ve boğuk gibi göstermiş şandaki ritim seviyen güzel enstrümanları biraz açsan veya percüsyonları biraz kıssan çok daha hoş olacağına eminim umarım yorum yaptığım için kızmazsın yorumlarım tamamen dostane niyetlerledir kardeşim Başarılar dilerim
    Saygılarımla . . .

  4. #4
    cansu3aa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cansu3aa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    Eline sağlık kardeşim Ancak bence ritimlerin seslerden çok daha önde bu da parçayı biraz bozuk ve boğuk gibi göstermiş şandaki ritim seviyen güzel enstrümanları biraz açsan veya percüsyonları biraz kıssan çok daha hoş olacağına eminim umarım yorum yaptığım için kızmazsın yorumlarım tamamen dostane niyetlerledir kardeşim Başarılar dilerim
    Saygılarımla . . .
    İlginize çok teşekkür ederim.sizlerin yorumlarınız sayesinde daha iyi şeyler ortaya çıkacaktır..eleştirmeniz çok dogal ve mantıklı.teşekkürler, saygılar..

  5. #5
    Pa1xpro_Elite - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Pa1xpro_Elite isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    Saygı ve hürmet asıl bizden kardeşim siz emeğinizi harcayıp bir şeyler paylaşmaya çalışıyorsunuz ama ben görüyorum ki insanlar bir teşekkür bile etmiyor buna ben şahsım adına çok üzülüyorum bu her konuda paylaşım yapan arkadaşlarımızıda üzer ve soğutur düşüncesindeyim Beğenmeyen eleştirirse beğenen basitte olsa bir teşekkür ederse bence hem forumlarımız daha da canlanacaktır hem de kişisel gelişimimiz ve dostluklarımız daha üst seviyelere çıkacaktır .
    Saygılarımla . . . Murat . . .

  6. #6
    boragok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    boragok isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    Ellerine sağlık...

  7. #7
    knec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    knec isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    bu midi mi???

  8. #8
    kapiçino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kapiçino isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    ellerinize emeklerinize sağlık.

  9. #9
    cansu3aa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cansu3aa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    ellerinize emeklerinize sağlık.
    ben teşekkür edrim...kolay gelsin...

  10. #10
    79levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    79levent isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: KIZIL MAVİ PA55 İLE

    Cok tesekkür ederim
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Müzik ruhun gidasidir....
    Müziksiz bir ruh olamaz....

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

kızıl mavi org karaoke, kızıl mavi midi indir, kızıl mavi altyapı indir, kızıl mavi karaoke, kizil mavi midi, ışın karaca mavi mavi midi files, kızıl mavi midi files, kızıl mavi midi, kızıl mavi karaöke müziği
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. MAVİ MAVİ-(Gm)BAY--(Dm)BAYANorj.gibi.YENİ LİNKMAVİ MAVİ-(Gm)BAY--(Dm)BAYANorj.gibi.YENİ LİNK

    RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting ---MAVİ MAVİ-(Gm)BAY:ka19: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting ---MAVİ MAVİ-(Dm)BAYAN:ka19:
  2. MAVİ MAVİ.sizce böyle bi demo olabilr mi?MAVİ MAVİ.sizce böyle bi demo olabilr mi?

    solton farkı cok iyi dinleyin..olay budur... Web Hosting - Dedicated Server
  3. SARI  HAKAN  MAVİ  MAVİSARI HAKAN MAVİ MAVİ

    ARKADAŞLAR PAYLAŞIMLARIMIZ BİRAZ DAHA PROFOSYONEL OLURSA YANİ ALTTAN SESLER FALAN BENCE BU TÜR PAYALAŞIMLARI HİÇ YAPSAK DAHA İYİ OLUR
  4. Işın Karaca  " DERT BENDE, MAVİ MAVİ , KİMBİLİR"  md .....Işın Karaca " DERT BENDE, MAVİ MAVİ , KİMBİLİR" md .....

    01-Isin Karaca-Dert Bende Derman Sende.KARAOKE.mp3 - 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir 03-Isin Karaca-Mavi Mavi KARAOKE.mp3 - 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir 08-Isin Karaca-Kimbilir KARAOKE.mp3 - 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir Teşekkürü çok görmeyelim lütfen... Devamı gelcek........
  5. KUTSİ MAVİ MAVİ?KUTSİ MAVİ MAVİ?

    ALTAY OLACAKTI ÖZÜR DİLİYORUM mavi mavi altyapı lazım arkadaşlar yardımcı olana olamayana teşekkür ediyorum saygılarımla
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi