Yeni Bir Set Başlığı

Korg Ritim - Set içinde Yeni Bir Set Başlığı konusu, slm arkadaşlar öncelikle hepinizden özür dileyerek bi şeyler söylemek istiyorum. ben foruma her gün bakıyorum her gün tonlarca set veriliyo ve başlıkarda çok övülüyo. seti indirip yüklediğimizde ise hüsran bi ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 6 sonuçtan 1 ile 6 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Yeni Bir Set Başlığı


  1. #1
    piyanist_baha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist_baha isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Yeni Bir Set Başlığı

    Sponsorlu Bağlantılar


    slm arkadaşlar öncelikle hepinizden özür dileyerek bi şeyler söylemek istiyorum. ben foruma her gün bakıyorum her gün tonlarca set veriliyo ve başlıkarda çok övülüyo. seti indirip yüklediğimizde ise hüsran bi setle karşılaşıyoruz. verilen setlerdençoğu birbirinin kopyası yada beş kuruş etmeyen setler. arkadaşlar sizden tek ricam her elimize geçen seti vermeyelim geerçekten Müzisyen arkadaşlarımızın işine yarayabilecek setleri paylaşırsak hem indiren arkadaşlara yardımcı olmuş oluruz hemde yenilik yapan arkadaşlara bi yol açmış oluruz yorumlarınız bekliyorum herkezede teşekkür ediyorum

  2. #2
    ceza_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ceza_38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Yeni Bir Set Başlığı

    aynen katılıyorum kardeşim

  3. #3
    piyanist_baha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist_baha isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Yeni Bir Set Başlığı

    teşekkür ederim ilgilendiğin için

  4. #4
    piyanistkemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistkemal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Yeni Bir Set Başlığı

    Değerli Arkadaşım;
    Neredeyse bir yıldır, elle tutulur set paylaşımı yok. PA 80 seti düzenlemede KAT2000 programı PC de çalışmayı mümkün kılıyordu. PA 800 için böyle bir edit programı olmayınca klavyede biçimlendirmek gerekiyor. Bu ise bilgi ve bilgiden daha çok zaman ve dikkat istiyor.
    USB Stickler pahalı. Ve alsan, onlarda %100 tüm gerekleri karşılamıyor.
    İşte bu piyasadakiler paylaşılınca da herkes kendi müziksel beğenisi ölçüsünde değerlendiriyor.
    Bir arkadaş "Tosun Edo set müthiş" demiş, bence öyle değil.
    Daha ziyade kişisel müzik beğeniniz açısından ve sunum yaptığınız mekan açısından (otel, restoran, düğün salonu, bar vb.) farklı görüşler bildirebilirsiniz her set için.
    Birkaç aksak ritm de olsa, orjinal TR ritmleri (Son ritm bank, 4. sayfa) ve geriye kalan onlarca orjinal batı ritm benim için mükemmel. Sete gerek bile yok. Bakıyorsun ritm düzgün, altı boş, bass ve acc hoşuna gitmiyor.
    Burada Korg bize, makinayı kişiselleştirebilme opsiyonunu tanıdığından, dilediğinizce biçimlendirebilirsiniz. Piyasadaki setlerden ayıklama yaparsınız, kendi ritmlerinizi oluşturursunuz vs.
    Bu pencereden bakınca, değişik arkadaşların internet üzerinden paylaştığı setlerin aslında birer deneme, kişiseleştirme ürünü olduğunu da görürsünüz.
    Kolay gelsin.

  5. #5
    piyanist_baha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist_baha isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Yeni Bir Set Başlığı

    sevgili kemal abicim ilk önce ilgilendiğin için sana çok teşekkür ediyorum . yalnız bazı arkadaşlar varki setler birbirinin kopyası değişik hiç bişey yok paylaşıyorlar birde bakıyosunsete çok kötü iğrenç bi set ben inanmıyorum o seti yükleyip programa giden olduğuna bizde burda şaşırıyoruz neyi indirip yükleyecez gerçek anlamda güzel paylaşımlar olsa dah y lurdye düşünyorum saygılar ...

  6. #6
    akor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    akor isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart

    bu ritimleri pc de dinleyip iyileri ayıklayabileceğimiz bir proğram var mı.örneğin styl works universal proğramı ile Roland seslerini ayıklayıp binlerce ritim arasından en iyilerinden arşiv yapmıştım.şimdi korga geçtim.elimde gene yüz küsur set var.bunlarıda nasıl dinleyip iyilerini ayırabilirim.proğram ismi nedir.saygılar....

    kat 2000 de bu iş olurmu..

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

kat 2000 korg pa serisi set ve midi edit
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. ÖNEMLI !!! YEP YENI 11.07.2009 115 Diskettlik Yep Yeni settlerr fulll pa80 60 50 icinÖNEMLI !!! YEP YENI 11.07.2009 115 Diskettlik Yep Yeni settlerr fulll pa80 60 50 icin

    Arkadaslar ben bazen inanmiyorum birileri giriyor sadece indiriyor birileri de emek veriyor ama gecdikce indirenler fazla oluyor ve son zamandir yükleyen de az oluyor bu ne yaa ??? anlamadim gittdi bir birimiz paylasdikca daha da yükseliriz yanii kendimize faydali oluruz ama yavas yavas faydasiz oluyoruz burada da tabiki eski konularinda Linkleri yani internet adresse siliniyor (indirdigimiz siterler rapidshare uploading )... sunu demek...
  2. Az kullanılmış Shure c606+1.5m XLR-XLR+Mikrofon Başlığı+Mikrofon süngeri 56TLAz kullanılmış Shure c606+1.5m XLR-XLR+Mikrofon Başlığı+Mikrofon süngeri 56TL

    Acil satılık Shure c606 mikrofon(4.5m XLR-1/4jack kablo dahil) + 1/4 jack - 1/8 jack konnektör (Dahili ses kartına takmak için) +1.5m XLR-XLR kablo + Ayaklığa takmak için mikrofon başlığı ve pop filter görevinde dinamik mikrofon süngeri = 56 TL İlgilenen arkadaşlar için bu ürünleri aldıktan sonra sadece bir mikrofon ayaklığına ihtiyaç duyarak kayıtlarınızı almaya başlayabilirsiniz. Genç rapperlar home studiolarında rahatlıkla...
  3. kazım ince - aramasın ( 2010 ) yeni... yeni... yeni...kazım ince - aramasın ( 2010 ) yeni... yeni... yeni...

    kazım ince - aramasın ( 2010 ) yeni... yeni... yeni... değerli yorumlarınızı bekliyorum.tüm paylaşımcı arkadaşlara saygılar...selamlar...4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir KAZIM ?NCE''ARAMASIN''(2010).mp3
  4. Yeni Deneyim (Yeni Tarz) Üflediler Söndüm Siddettle Tavsiye Ediyorum 2010Yeni Deneyim (Yeni Tarz) Üflediler Söndüm Siddettle Tavsiye Ediyorum 2010

    Ferhat Ilter Fm Records Studio Duisburg Üflediler Öndüm Yep Yeni Tek Parca 2010 2011 YouTube - "Fm Records"-Üflediler Söndüm(HQ)(HD Official Music Trailer)2010 Live http://www.youtube.com/watch?v=1IAx6OwN8tE
  5. kazım ince - yalnızım (2010 ) yeni   yeni...yepyeni bir sound...kazım ince - yalnızım (2010 ) yeni yeni...yepyeni bir sound...

    kazım ince - yalnızım (2010 ) yeni...yeni...yepyeni bir sound 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir KAZIM INCE - YALNIZIM ( 2010 ).mp3
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi