besbur pa800 set

Korg Ritim - Set içinde besbur pa800 set konusu, besbur kardeşim.dün akşam seti heyecanla yükledim.ve hızlıca bi kontrol ettim.KARDEŞİM BU KADAR GÜZEL Mİ OLUR Bİ SET.BU KADAR FULL MU OLUR....ve bir o kadar da düzenli..kardeşim şimdilik kontrol ettiğim kadarıyla ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 20 sayfadan 16. sayfa BirinciBirinci ... 6111213141516171819 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 193 sonuçtan 151 ile 160 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni

Konu: besbur pa800 set


  1. #151
    muzisyen_042 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    muzisyen_042 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    Sponsorlu Bağlantılar


    besbur kardeşim.dün akşam seti heyecanla yükledim.ve hızlıca bi kontrol ettim.KARDEŞİM BU KADAR GÜZEL Mİ OLUR Bİ SET.BU KADAR FULL MU OLUR....ve bir o kadar da düzenli..kardeşim şimdilik kontrol ettiğim kadarıyla %95 hata yok.ritimlerde user-3 bölümünüğ tekrar kontrol et.onlarda bozuk çalan ritimler var ama isimleri şu anda aklımda değil.ama tekrar söylüyorum hızlıca kontrol ettim detylara çok inemedim saat geç olmuştu.fakat bu haftaiçi inceledikçe olumlu olumsuz çıkanları yazacağım.ama tekrar söylüyorum,sesler harika ritimler harika SET HARİKA ...SEN EN HARİKASISIN...ellerine kollarına sağlık..bi set bu kadar full olur...emeği geçen başta sana sonra kartel69 eyüp kardeşime ve tüm destek olan arkadaşlarıma birbir teşekkür ediyorum.

  2. #152
    besbur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    besbur isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    besbur kardeşim.dün akşam seti heyecanla yükledim.ve hızlıca bi kontrol ettim.KARDEŞİM BU KADAR GÜZEL Mİ OLUR Bİ SET.BU KADAR FULL MU OLUR....ve bir o kadar da düzenli..kardeşim şimdilik kontrol ettiğim kadarıyla %95 hata yok.ritimlerde user-3 bölümünüğ tekrar kontrol et.onlarda bozuk çalan ritimler var ama isimleri şu anda aklımda değil.ama tekrar söylüyorum hızlıca kontrol ettim detylara çok inemedim saat geç olmuştu.fakat bu haftaiçi inceledikçe olumlu olumsuz çıkanları yazacağım.ama tekrar söylüyorum,sesler harika ritimler harika SET HARİKA ...SEN EN HARİKASISIN...ellerine kollarına sağlık..bi set bu kadar full olur...emeği geçen başta sana sonra kartel69 eyüp kardeşime ve tüm destek olan arkadaşlarıma birbir teşekkür ediyorum.

    yusuf çok teşekkür ederim,güzel düşüncelerin için.bu seti ben yaptım ama senin volkanın hakkı da çok.güzel düşünceleriniz,ayrıca araştırmanız için sonsuz teşekkür ederim.ayrıca bu sette bazı ritimlerdeki intro fill ve break lerdeki efektler bana ait(sizin düşünceleriniz sayesinde) ve çok güzel oldular.inşallah sizde beğenirsiniz.ben devamlı antem çiftetelliyi dinliyorum.introsu çok hoşuma gitti.işin açıkçası bu efektlerin ritimi bu kadar değiştireceğini düşünmemiştim.bunlar senin volkanın sayesinde oldu.tekrar teşekkürler
    yeni eklenen pop ritimlerini pad lerle çal ritimi süper değiştiriyor,yeni yazdığım pad lere bakmayı unutma,ayrıca hiç kimsede olmayan kal taksim besbur u bir dinle.tabi uyarıların doğrultusunda zikir besbur da tamamen değişti,bendirler var artık.yahu ayrıntı çok aslında neyse görüşlerini bekliyorum,

    user3 bölümüne gelince o bölümün tamamen boş olması gerekiyordu ama aceleyle silmeyi unutmuşum.ayrıca user 1 ve user 2 ye hazır parçalar yerleştirdim.senin ritimlerde (cetnefir yusuf,konyagti.com) user1 de kayıtlıydı onlarda silinmiş,kusuruma bakma sen user3 hakkında uyarı yapınca şimdi baktım.ritimlerin aşağıdaki link de söylediğin gibi tekrar editledim.user3 de 1 ve 2 .ritim.istediğin yere sen yüklersin.

    cetnefir ve konyagti:
    Web Hosting - Dedicated Server

    MUHLİS ABİ,VOLKAN VE BEHLÜL SETTEN USER3 Ü TAMAMEN SİLİN,O BÖLÜMÜN SİLİNMESİ GEREKİYOIRDU ACELEYLE UNUTMUŞUM.
    Konu besbur tarafından (17 Nisan 2009 Saat 00:01 ) değiştirilmiştir.

  3. #153
    besbur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    besbur isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    değerli dostlarım hiç merak etmeyin yakında set sizlerin de kullanımına sunulacaktır.bakın dostlarımız şu an seti inceliyorlar ,hataları giderince elinizde sorunsuz set olacak.ben 2-3 defa bütün ritimleri ve sesleri kontrol ettim sorunsuz,ama user3 silmeyi unutmuştum.yani benim gözümden kaçmış olan ayrıntı olabilir,ayrıca hala yeni sesler arıyorum.güzel bir şey bulursam yükleyeceğim.yani biraz daha sabır.

  4. #154
    murat131 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    murat131 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    beklemeye değer Burhan bey

  5. #155
    Muhlis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Muhlis isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    burhan kardeş bende akşam seti inceledim gerçekten şimdiye kadar kullandığım setlerin en iyisi mükemmel olmuş eline saglık gerçekten çok emek vermişsin allah razı olsun user 3 ü dikkate almadım silmeyi unuttugunu tahmin ettim fovorıtler çok düzenli ne ararsan hemen elinin altında her ritime göre sesler düzenli asma davullar harika canlı gibi geliyor tek düşüncem acaba tesisata girince nasıl olacak anfi ve kolonları yorarmı tizler baslar nasıl onları merak ediyom şu an mayısın ikisinde düğünüm var o zaman tam yorum yaparım güzel olacagından eminim bencede antep ç tellinin introsu süper herşeyinle bir tanesin insanın içinin güzelliği demekki yapmış olduğu işinede yansıyor tekrar diyorum allah ne dileğin varsa versin sen bizleri sevindirdin allahda seni sevindirsin kendine iyi bak allaha amanet ol saygılar

  6. #156
    besbur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    besbur isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    burhan kardeş bende akşam seti inceledim gerçekten şimdiye kadar kullandığım setlerin en iyisi mükemmel olmuş eline saglık gerçekten çok emek vermişsin allah razı olsun user 3 ü dikkate almadım silmeyi unuttugunu tahmin ettim fovorıtler çok düzenli ne ararsan hemen elinin altında her ritime göre sesler düzenli asma davullar harika canlı gibi geliyor tek düşüncem acaba tesisata girince nasıl olacak anfi ve kolonları yorarmı tizler baslar nasıl onları merak ediyom şu an mayısın ikisinde düğünüm var o zaman tam yorum yaparım güzel olacagından eminim bencede antep ç tellinin introsu süper herşeyinle bir tanesin insanın içinin güzelliği demekki yapmış olduğu işinede yansıyor tekrar diyorum allah ne dileğin varsa versin sen bizleri sevindirdin allahda seni sevindirsin kendine iyi bak allaha amanet ol saygılar
    muhlis abi güzel duygu ve düşüncelerin için ben de teşekkür ederim,allah sizlerden de razı olsun.abi biliyorsun ben ev kullanıcısıyım,org u da eve göre yani kendi kulağıma göre ayarladı.düğün çalan dostlarımız ve sen cihazı tesisata bağlayıp 10 sn de kendi tesisatınıza göre ayarlayabilirsiniz,bass tiz mid nasıl istiyorsanız olur,belki biliyorsundur bilmeyen dostlarımız için aşağıda açıkladım.zaten seti yayınladığımda bunları anlatacaktım

    TESİSATA GÖRE ORG UN SES ÇIKIŞINI AYARLAMA:

    Org style play modunda olacak


    daha sonra global e basın


    ekranda çıkan menüden audio setup a basın



    ekranda çıkan menüden en sağdaki master eq seçin


    enable kutucuğunu işaretleyin ve alttaki ayarlardan bass tizz mid vs kulağınıza ve tesisata göre ayarlayın.bu ayarları ev içinde yapabilirsiniz.



    istediğiniz ayara ulaştıktan sonra sağ üst tırnaktan ayarları global e kaydedin,exit ile çıkıp tekrar style play moduna gelin.hiç bir şey yapmadan bu ayarlaru performans 1 e de kaydetin hepsi bu kadar.saygı ve sevgilerimle,selamlar


  7. #157
    alexxxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    alexxxxxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    tesekkürler burhan hersey için sette yeni değişikler yaparsan bilgimiz olsun zaten haber edersinde sen

  8. #158
    bygezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bygezgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    Burhan herseyden önce en büyük tesekkür sana dostum çünkü geceni gündüzüne katip bu seti yapdin emek verdin zaman verdin bir set degil tek bir ritimi editlemenin ne oldugunu az çok bilenler eminimki bu seti indirince senin ne kadar emek harcadigini ve bunu bir tesekkur harici baska bir sey beklemeden yaptigini gorunce seni ayakta alkislayacaklardir.

    Her sey için çok tesekkurler dostum......

    BESBUR SET hepimize hayirli ugurlu olsun...

  9. #159
    besbur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    besbur isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    güzel düşünceleriniz için ben teşekkür ederim,değerli dostlarım,sete çok güzel bir kaval ekledim (BESBUR KAVAL),müthiş duygu var.deneyince ne demek istediğimi anlayacaksınız.sesi yapandan allah razı olsun,mb si büyüktü ben tekrar editleyip kmp yaptım ksf leri düzenledim ve 1 mb ye düşürdüm,kalitesinde herhangi bir değişiklik yok,bir kaç pad daha hazırlıyorum,ritimlerin bazılarını tekrar editledim,sanırım pazartesi işlem bitmiş olur (allahın izniyle tabi ki),

    volkan ,ali,yusuf ,behlül ve muhlis abi sette gördüğünüz aksaklıkları lütfen belirtin,zaten yeni eklemeler ve düzenlemeler için seti tekrar indirmenizi rica edeceğim.

    diğer dostlarımız lütfen bana gücenmeyin seti niye bize de göndermedin diye,benim gözümden kaçan ayrıntıları (varsa)seti önceden deneyen dostlarımız bana bildirirse size daha düzgün ve sorunsuz set sunacağım.en geç salı indirebileceksiniz.saygı ve sevgilerimle.burhan

  10. #160
    muzisyen_042 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    muzisyen_042 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: besbur pa800 set

    selam besbur hocam..seti inceliyorum ama hepsiyle biranda karşılaşmak mümkün değil.inşallah pazartesiye kadar tümünü incelemiş oluruz.
    dün akşam incelediğim kadarıyla TURKROCK ritmi bozuk hocam.ÇUBUK RECEP ritmindede sanki vary2 ve vary4 ve attack'lar bozuk gibi.
    ama seti inceledikçe dahada bi hoşuma gitmeye başladı...besbur hocam allah senden razı olsun pad'a doyurdun bizi....ismail yk lar falan....süper...hele bi kaval taksim koymuşsun valla çok hoşuma gitti....pazartesiye kadar yine bakıp yazmaya devam edeceğim

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa800 karadeniz seti, emo usb uyumlu setler, pa800 karadeniz set, besbur set demo, org oyun havası mıdı setleri, korg pa800 karadeniz seti, korg pa 800 kolonlarından ses bozuk geliyor, pa800 beşbur set, pa800 besbur set, korg pa 800 ritim ve sesleri sıraya dizme, beşbur set indir, pa800 halay ankara set, pa800 hynd yaylı, pa800 besbur set demo, besbur set
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Besbur pa800 v3 set !..Besbur pa800 v3 set !..

    tekrar merhaba değerli dostlar,yine farklı değişiklikler ve eklemelerle tekrar karşınızdayım.aslında v3 set bir update settir.ama dostlar bazen soru soruyor hangi set en yeni diye.ben de bu nedenle bu güncellemeye V3 set dedim. Bu güncelleme de tamamen besbur v2 seti kullanan dostların istek ve arzularına göre yapılandırılmıştır. ilk başta bu ritimleri sesleri yazanlara sonsuz teşekkür ediyor,allah binlerce kez razı olsun diyorum.bu...
  2. BESBUR PA800 V4 SON SETBESBUR PA800 V4 SON SET

    Merhaba değerli dostlar,Uzunca aradan sonra tekrar ve son kez karşınızdayım.Uzun zamandır sıkıntılardan fırsat bulup da sizlere faydalı şeyler sunamadım,malum sezonda başladı.Bu işten ekmek yiyen dostlara son çalışmamı sunuyorum.Yine bu çalışmada çeşitli düzenlemeler yaparak besbur seti son kez ve arkadaşların isteği şekilde düzenlemeye çalıştım,yapamadıklarım için kusura bakmayın.Değerli dostlar ben sadece piyasada olan malzemeleri...
  3. BESBUR PA800 V2 SET!...BESBUR PA800 V2 SET!...

    Tekrar merhaba arkadaşlar 3-4 aylık süreden sonra pa800 için hazırladığım ikinci ve son setimi hizmetinize sunuyorum.Bu set ilk verdiğim set+yeni sesler,ritimler ve padler den oluşmaktadır.İlk sette yeniden yapılandırılan drum kitlerden dolayı ilk sette yaklaşık 14 mb yer kazanılmış ve bu sayede yeni sesler ritimler padler eklenebilmiştir.Piyasada pek kullanılmayan 2/4 ler halaylar vs.bu sette bulacaksınız.her yöreye ait birden fazla ritim...
  4. korg pa800 besbur set hakkindakorg pa800 besbur set hakkinda

    arkadaslar besbur versiyon 4 kullaniyiorum,3 tane saglam 2/4 lük ritim var elimde onlari yükleyecektim ama problem suki user dk bölümü full dolu,böyle durumda 120lik ram mi taktirmam lazim benim simdi???
  5. Besbur pa800 v2 update setBesbur pa800 v2 update set

    Tekrar merhaba değerli dostlar.bu güncellemeyi sizlere çok daha önce sunacaktım ama malesef hayat herzaman elbebek gülbebek gitmiyor.üzüntülerde bizim için sevinçlerde.allaha şükür yine sözümü tuttum hamd olsun. güncelleme hakkında: İlk önce eklediğim ritimleri yazanlardan allah binlerce kez razı olsun.bu güncelleme bir çok dostun önerisi doğrultusunda hazırlanmıştır.bir çok arkadaşımız düğün çaldıkları için 2/4 lerde yeniden yapılandırma...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi