pa80 pa60 pa55 pa50

Korg Ritim - Set içinde pa80 pa60 pa55 pa50 konusu, arkadaşlar bende pa 50 var ritimleri berbat bana yardımcı olabilirmisiniz ritim ve sesleri paylaşan arkadaşlar bu paylaşımı nasıl alabilirim...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 3 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 22 sonuçtan 11 ile 20 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni

Konu: pa80 pa60 pa55 pa50


  1. #11
    yetmut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yetmut isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar bende pa 50 var ritimleri berbat bana yardımcı olabilirmisiniz ritim ve sesleri paylaşan arkadaşlar bu paylaşımı nasıl alabilirim

  2. #12
    Elvin_korg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Elvin_korg isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    meraba abi canli sesler nasil yaziliyor?tanitim video koyarmisin cok acil twk))

  3. #13
    mehmet aktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mehmet aktaş isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    yeğenim mehmet amcan pa 55 tr lesli elektro sesi istiyorum veya nasıl yazılıyor yardımcı olursan sevinirim.. saygılar.

  4. #14
    KORG_PA600 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    KORG_PA600 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    abi beklee bu gün ögleden sonra bu siteye öyle paylaşımlar yapacagımki daha bu siteye yüklenmemiş setler yüklicem parayla bulamayacagınız setler pa800 pa80 pa 55 için

  5. #15
    Elvin_korg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Elvin_korg isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    twk AZERI setden de koyarmisiniz lutfen kuzel canli set ve vido tanitim nasil janli sesler yaziliyor Korg pa80 nasil pa80da janli guzel set yaziliyor

  6. #16

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    Korg pa 60 usb bellek takılıyomu benimkinde disket bölümü var takılıyosada ne yapmam gerekiyoo kardeşş

  7. #17
    KORG_PA600 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    KORG_PA600 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    Korg kulananalara

    https://www.facebook.com/pages/KORG-PA-SONY/559433387452921


    - - - Güncellendi - - -

    azeri set var bende kardeş yüklicm

  8. #18
    elektron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    elektron isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    teşşekürler emeğiniz için
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ufuk efeyurtlu

  9. #19
    mehmet aktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mehmet aktaş isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    yeğenim pa 55tr için yeni setleri yükledinmi nerde bulabilirim mehmet amcan sevinsin..saygılar.

  10. #20
    mehmet aktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mehmet aktaş isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa80 pa60 pa55 pa50

    yeğenim setin ismini yazabilirmisin nerde nasıl indireceğim.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

kork pa80 mi pa60, pa55tr pa80 ritimlerini okur mu, korg pa 55 tr korg pa50 ritimlerini okur mu, pa80 rumeli set, pa55 ritimleri pa50 okur mu, pa 55 tr mi pa 60 mı, korg pa 50 mi pa 55 mi, korg pa60 ile pa 80 arasındaki fark, korg pa50 pa80 setini okurmu, korg is 50 rumeli set, pa80 pa55 kitlerini nasıl okur, korg pa 80 le 55 arasinda ne fark var, pa55 kitlerini pa80 nasıl okur, korg pa 60 pa 80 e çevirme, pa55 rumeli set
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. DEYERLİ KORG PA80 PA55 PA60 PA50 CILAR BURAYADEYERLİ KORG PA80 PA55 PA60 PA50 CILAR BURAYA

    DEYERLİMÜZİZ YEN ARKADAŞLAR GÖRÜYORUMKİ KİMSE MEFAT SIZ İŞYAPMIYO BENDE BUNUN ÜZERİNE ZİZDEYERLİ PİYANİST ARKADAŞLARIMA KARŞILIKSIZ YARDIM EDECEM PA80 PA55 PA60 PA50 OLAN ARKADAŞLAR İÇİN RİTİM SES BİLGİ GİBİ ŞEYLER YANİ MESENE ADRESİM BU besnilim_sensiz@hotmail.com
  2. Hangisi???korg pa50 - korg pa60 - yamaha psr3000Hangisi???korg pa50 - korg pa60 - yamaha psr3000

    Merhaba arkadaşlar bu 3 klavye arasında tercih yapıcam.tecrübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. bu klavyelerin hangisine ritim - enstrüman atılabilir. hangi yolla atılabilir.hangisi üstatların deyimiyle nevale sıkıntısı çekmez. ilgilenen herkese çok teşekkür ederim.... bir de son olarak kartlı pa60 ile kartsız pa60 ne oluyor? kart bildiğimiz flash bellek mi???
  3. pa50 pa80 çevirme yardımpa50 pa80 çevirme yardım

    arkadaşalar bana yardımcı olursanız çok sevinirim elimde bir tane korg pa 50 var ve ben onu karlı korg pa 80 çevirmek istiyorum bunun için gerekli olan malzemeler ve nasıl yapa bilrimi bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim saygılar iyi çalışmalar
  4. Pa55 Tr ' mi  Pa60 mı Yardım Edin Alıcam Birisini Bi An Önce Karar Vermem GerekPa55 Tr ' mi Pa60 mı Yardım Edin Alıcam Birisini Bi An Önce Karar Vermem Gerek

    Pa55 tr için çin malı ama sesleri güzel diyolar,pa60 içinde pa80 den tek farkı rengi diyolar.Ben birisini alıcam,bana fazla ses gerekmiyo sağlamlık daha önemli ilk orgum olucak aynı zamanda bilmediğim için biraz yüklenirim gibi internette pa60la ilgili pek bişey bulamadım pa 55 ve 60 kullanıcılarından yardım bekliyorum
  5. SÜPER*YENİ*3TANE*2009*PA55. PA60 .SETSÜPER*YENİ*3TANE*2009*PA55. PA60 .SET

    :ka19::) DEYERLİ ARKADAŞLAR BUSİTENİN GÜZEL İNSANLARI SİZLERE YENİ ÜÇ TANE YENİ 2009 SET YOLLUYOM GÜLEGÜLE KULLANIN ZİZLERDEN DE ARKADAŞLAR SET LERİNİZİ YOLLAMANIZI RİCAEDİYORUM BİLGİ PAYLAŞ TIKCA GÜZELDÜR SAYGILAR
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi