PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

Korg Ritim - Set içinde PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010) konusu, tesekkür ederim kemal kardesim eline saglik....

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 9 sayfadan 3. sayfa BirinciBirinci 12345678 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 89 sonuçtan 21 ile 30 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni

Konu: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)


  1. #21
    pianist_1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    pianist_1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    Sponsorlu Bağlantılar


    tesekkür ederim kemal kardesim eline saglik.

  2. #22
    tango 23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tango 23 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    abi ben indirdim ama iki set var birinde sade ritimler var sesler çok eksik sesleri nasıl yüklücez tekrar tşk emeğine sağlık abi

  3. #23
    piyanistkemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistkemal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    Evet, sesler özellikle ayrılmıştır sanırım tek başına alınsın diye diğer bakımdan aynıdır. Ses setini yükleyip STYLE'leri de üzerine atabilirsiniz. İkisi aynı içeriğe sahip. Sesler, SES set olarak ayrılmış, o kadar.

  4. #24
    KarteL69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    KarteL69 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    Kemal abi ellerine saglik...
    Inceleyip yorum yapacagim muhakkak.

    K@rteL69
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları


    http://klavyem.bestoforum.net/

    """ BUREY.SET """
    Özel forum, hersey dahil !!!

  5. #25
    mkel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mkel isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    teşekürler

  6. #26
    piyanistkemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistkemal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    Kartel 69: Kemal abi ellerine saglik...
    Inceleyip yorum yapacagim muhakkak.


    Teşekkürler, inceleyiniz, altyapılarda ve ritmlerde keyif veren sesler, bateriler mevcut, yararlanılabilir.

  7. #27
    balali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    balali isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    teşekkürler

  8. #28
    peck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    peck isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    teşekkürler kardeşim

  9. #29
    piyanistkemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistkemal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    Güle güle kullanın arkadaşlar, işinize yaramasını ümid ederim.

  10. #30
    tango 23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tango 23 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: PA 800 ALMAN *TR SET (16 Ocak 2010)

    KEMAL ABİ DEDİĞİN GİBİ Yaptım önce ses seti yükledim sonra diyer setten sade stylee ri yükledim ama abi ondan sonrada ritimler düzgün çalmıyo yardım abi

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

almanya set pa 800, fl studio pa 800 set, pa 800 alman tr set, pa800 2010 set, alman set pa800, pa800 fl studio set, pa 800 tr set, pa800 almanya set, pa800 2010 x6 set indir, guruplar müzik almancı kemal, pa800 tr set, fl studio tüm korg pa 800 sesleri, fl studio pa800 ritim, almanyadan pa 800, studio 2010 ritim set
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Karışık Arşivlikler - 27 OcakKarışık Arşivlikler - 27 Ocak

    Alıntıdır arkadaşlar. ANKARA KIZLARI (ATA)... ANLA ARTIK ANLA BENİ... ARTIK SEVMEYECEĞİM... AŞKA YÜREK GEREK... CEZA MI (E.GUNDES)... CILVELOY (ARTVİN YÖRE)... DÖNENCE (B.MANÇO) DÖNSEN BİLE...
  2. Çok Az Kullanılmış 123 cm Alman PiyanosuÇok Az Kullanılmış 123 cm Alman Piyanosu

    SCHNEIDER PROFESSIONAL TEKNİK ÖZELLİKLER Soundboard:Tam rözanans ve ses özelliklerine sahip özel seçilmiş sert ladin Ribs: Panelli sert ladin Pinblock: Çok katlı kontra lamine edilmiş akçaağaç Tuning pins: Krom-nikel kaplamalı Alman çeliği Bridges :Çok sert ön gerilmeli
  3. Engin Ocak - Annem icinEngin Ocak - Annem icin

    Engin Ocak - Annem icin ( COK DAMAR ) Trafik Felc
  4. Atlantis 24 Ocak'ta yolcuAtlantis 24 Ocak'ta yolcu

    NASA, Atlantis'i en erken 24 Ocak'ta yeniden fırlatmayı deneyeceğini bildirdi. Devami...
  5. Mahşer-i Cümbüş 14 Ocak'ta BKM'deMahşer-i Cümbüş 14 Ocak'ta BKM'de

    Mahşer-i Cümbüş'ün 'Tiyatro Sporu' seyirci karanlıkta kalmayacak... Devami...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi