PA 800 Piyasa Setleri

Korg Ritim - Set içinde PA 800 Piyasa Setleri konusu, behlul Nickli Üyeden Alıntı tesekkurler.kemal abi azeri seti oncekimi yoksa bu yeni Evvelce verdiğim set. Link kırılmış, tazelendi....

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 17 sayfadan 12. sayfa BirinciBirinci ... 278910111213141516 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 167 sonuçtan 111 ile 120 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi4Beğeni

Konu: PA 800 Piyasa Setleri


  1. #111
    piyanistkemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistkemal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    Sponsorlu Bağlantılar


    tesekkurler.kemal abi azeri seti oncekimi yoksa bu yeni
    Evvelce verdiğim set. Link kırılmış, tazelendi.

  2. #112
    SAMSUNLu__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    SAMSUNLu__ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    Setler Guzell Tsk Duzenleyene

  3. #113

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    degerli Müzisyen arkadaşlarım neden bu setlerde vahdeler kötü ketronun vahdeleri çogu sesleri pa80 den kaliteli çok baskılı bence Ketron pa80 çok dandik bir alet kullandıgıma utanıyorum doyurmuyor beni iyi set bari yazın

  4. #114
    23korg23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    23korg23 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    damaratöör utanacağin bir aleti neden kullanıyosun ki kendini üzme bence sat gitsin 80i Ketron al..
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    23ELAZIĞ23

  5. #115
    heiro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    heiro isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    kemal abim harikasin ama inan su senin upload sayfandan 4shared.com - free file sharing and storage hic birsey indiremiyoruz.Abi sayfayimi degistirsen diyorum
    saygilar

  6. #116
    teoreco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    teoreco isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    kemal abi emeğine sağlık bu sitenin sana herzaman ihtiyacı var iyi ki varsın. kemal abi bu piyasa setlerinin linklerine ulaşamıyorum bana yardımcı olurmusun linklerin süresi dolmuş olabilirmi bi kontrol edersen sana zahmet. şimdiden tşkler.

  7. #117
    piyanistkemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistkemal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri


  8. #118
    i.akarsu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    i.akarsu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    tüm pa 800 setlerini bir araya getirmeye çalıştım.


    Best 800 Set
    İNDİR

    Cemo En Son Set
    İNDİR

    Gerçek 800 Set
    İNDİR

    Mavilim Set
    İNDİR

    Musti 1969 Set
    İNDİR

    EMO-MR3-Hakanx Set
    İNDİR

    Oki Temmuz Set
    İNDİR

    PA 800 Orjinal Set
    (Fabrika Ritmlerine Dönüş)
    İNDİR

    Tosun-6 Set
    İNDİR

    Zekiyem Set
    İNDİR

    üSTTEKİLER iÇİN ŞİFRE : bypiyanist

    (AŞAĞIDAKİLER DENENMEMİŞTİR.)

    Kami Set
    İNDİR

    Vahap Set
    İNDİR

    4 Adet Set
    (İçerik İncelenmedi)
    İNDİR

    Mızrap Halay Set
    İNDİR

    Maraşlı Mesut Set
    İNDİR

    Tam Mavilim Set
    İNDİR

    Raporsuz 2007 Set
    İNDİR

    Umo PX Set
    İNDİR

    Akman Set
    İNDİR

    *** 64 MB kapasiteli PA 800'ünüze; kapasitesinden büyük setler yüklemeyiniz.
    Bu durumda RAM yanması riski ortaya çıkacaktır.
    PA800 Setlerini başka cihazlarda (örneğin PA1X gibi) kullanmak da kilitlenmelere neden olmaktadır.
    şifreler nerede???aşağıdakilerin

  9. #119
    devran35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    devran35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    selam cok saol

  10. #120

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    kemal halk senden hizmet bekliyo devam et iiii paylaşım

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa800 setler, pa 800 set, pa800 setleri, pa800 set, pa 800 setleri, pa 800 setler, korg pa800 setleri, korg pa 800 setleri, pa 800 piyasa setleri, bedava pa800 set indir, korg pa800 setleri indir, pa800 roman set indir, pa800 piyasa setleri, korg pa800 setler, korg pa 800 ritim setleri
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. ims kart setleriims kart setleri

    RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehostingpaylasimci arkadas:f61::f61:a tesekürler
  2. Korg i30 SetleriKorg i30 Setleri

    Korg i30 Setleri 19 Adet Alıntıdır. Emeği geçen arkadaşımıza teşekkürler..
  3. KORG PA 800 SETLERIKORG PA 800 SETLERI

    slm aleykum , ya arkadaslar bende bi sorun var gecen burdan bi set indirdim saolsunlar cok guzel ama komple inmedi ya ben yapamadim yada sette bi sorun var bana yardimci olursaniz sevinirim. tskler kolay gelsin.
  4. Pro Demo Kampanyamızla;Eserlerinizi Piyasa Albümlerinin Kalitesinde Hazırlıyoruz.Pro Demo Kampanyamızla;Eserlerinizi Piyasa Albümlerinin Kalitesinde Hazırlıyoruz.

    Pro Demo Kampanyamızla;Eserlerinizi Piyasa Albümlerinin Kalitesinde Hazırlıyoruz. Eserleriniz Profesyonel ekibimiz tarafından aranje ediliyor,Kayıt ve Mix Aşamalarından sonra,Mastering yapılmaktadır. Her Demo şarkınızda bir canlı enstruman icrasını da HEDİYE ediyoruz. Kampanyamız hakkında detaylı bilgi almak için,bize www.sekizmuzik.com adresinden ulaşabilirsiniz. PRO demo kampanyası 01 Nisan 2011 tarihine kadar geçerli olacaktır. Sekiz...
  5. selam arkadaslar istanbul da piyasa nasıl bilgisi olanlar varsa sevinirim?selam arkadaslar istanbul da piyasa nasıl bilgisi olanlar varsa sevinirim?

    klavye calıp soyluyorum ; dugun, kına, nişan, otel programı, yemek müzıkleri yapiyorum repertuarım geniş... agırlık turk sanat muziği ama her turlu repertuara da sahıbım simdiden tesekkurler. not: izmirde yasıorum suan ama istanbula geciş yapicam varsa yardımci olacak arkadaslar bekliyorum...
Konu Puanlaması 5 üzerinden 3,00 | Toplam : 1 kişi