PA 800 Piyasa Setleri

Korg Ritim - Set içinde PA 800 Piyasa Setleri konusu, teşekkür ederim...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 17 sayfadan 17. sayfa BirinciBirinci ... 7121314151617
Bu sayfada toplam 167 sonuçtan 161 ile 167 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi4Beğeni

Konu: PA 800 Piyasa Setleri


  1. #161
    saat1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    saat1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    Sponsorlu Bağlantılar


    teşekkür ederim

  2. #162
    babacan63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    babacan63 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    tşkler paşam emeğine sağlık

  3. #163
    babacan63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    babacan63 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    tşkler kardeşim eline sağlık

  4. #164
    zorlucafe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    zorlucafe isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    arkadaş çok güzel yapmışsınız ama benim bilgisayarımda 4shared engelli valla nasıl indirecem

  5. #165
    dogancanbilo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dogancanbilo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    merhabalar bişey soracam üstadım ben laptopla sizin buradaki alt yapılarınıza türkü barlarda çalıp okuyorum laptop garip gelıyor insanlara diyorumki birtane pa800 alsam ona kaçtane alt yapı sığar çalıyormuş gıbı yapar okurum ne dersiniz olurmu laptop kadar rahat oluyormu yardımcı olursanız al dersenız pa 800 alacağım imkanım var amma çalamıyorum

  6. #166
    kngs yasar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kngs yasar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    teşekür ederim hocam

  7. #167

    Standart Cevap: PA 800 Piyasa Setleri

    tabiki emeklerinden dolayı kemal beye teşekkürlerimi borç bilirim ama doğru söylemek lazımsa 3 siteden yaklaşık 8 adet set indirdik bunların %'80 çalışanı bile yok ve isimlerini değiştirmek koşuluyla bu milleti oyalıyorlar çoğusunun ömrü orkun başında set yüklerken silerken veya formatta geçiyor bence acemi arkadaşlar zevklerini yazarsa kemal bey buradadn yardımcı olur bende hem gazino hemde düğün için bir set aradım ama nafile hep aynı umarum KEMAL beyde bu konuıda yardımcı olur

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa800 setler, pa 800 set, pa800 setleri, pa800 set, pa 800 setleri, pa 800 setler, korg pa800 setleri, korg pa 800 setleri, pa 800 piyasa setleri, bedava pa800 set indir, korg pa800 setleri indir, pa800 roman set indir, pa800 piyasa setleri, korg pa800 setler, korg pa 800 ritim setleri
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. ims kart setleriims kart setleri

    RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehostingpaylasimci arkadas:f61::f61:a tesekürler
  2. Korg i30 SetleriKorg i30 Setleri

    Korg i30 Setleri 19 Adet Alıntıdır. Emeği geçen arkadaşımıza teşekkürler..
  3. KORG PA 800 SETLERIKORG PA 800 SETLERI

    slm aleykum , ya arkadaslar bende bi sorun var gecen burdan bi set indirdim saolsunlar cok guzel ama komple inmedi ya ben yapamadim yada sette bi sorun var bana yardimci olursaniz sevinirim. tskler kolay gelsin.
  4. Pro Demo Kampanyamızla;Eserlerinizi Piyasa Albümlerinin Kalitesinde Hazırlıyoruz.Pro Demo Kampanyamızla;Eserlerinizi Piyasa Albümlerinin Kalitesinde Hazırlıyoruz.

    Pro Demo Kampanyamızla;Eserlerinizi Piyasa Albümlerinin Kalitesinde Hazırlıyoruz. Eserleriniz Profesyonel ekibimiz tarafından aranje ediliyor,Kayıt ve Mix Aşamalarından sonra,Mastering yapılmaktadır. Her Demo şarkınızda bir canlı enstruman icrasını da HEDİYE ediyoruz. Kampanyamız hakkında detaylı bilgi almak için,bize www.sekizmuzik.com adresinden ulaşabilirsiniz. PRO demo kampanyası 01 Nisan 2011 tarihine kadar geçerli olacaktır. Sekiz...
  5. selam arkadaslar istanbul da piyasa nasıl bilgisi olanlar varsa sevinirim?selam arkadaslar istanbul da piyasa nasıl bilgisi olanlar varsa sevinirim?

    klavye calıp soyluyorum ; dugun, kına, nişan, otel programı, yemek müzıkleri yapiyorum repertuarım geniş... agırlık turk sanat muziği ama her turlu repertuara da sahıbım simdiden tesekkurler. not: izmirde yasıorum suan ama istanbula geciş yapicam varsa yardımci olacak arkadaslar bekliyorum...
Konu Puanlaması 5 üzerinden 3,00 | Toplam : 1 kişi