Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

Korg Ritim - Set içinde Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn konusu, thanxxx...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 4 sayfadan 3. sayfa BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 37 sonuçtan 21 ile 30 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn


  1. #21
    ilkerxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ilkerxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    Sponsorlu Bağlantılar


    thanxxx

  2. #22
    bjkli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bjkli isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    teşşekürler

  3. #23
    DaunTLess - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DaunTLess isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    teşekkürler arkadaşım bi indirelim

  4. #24
    piyanistbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistbaba isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    arkadaş pa60 ve pa80 nin kartsız setleri okur pa50

  5. #25
    orhanak53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    orhanak53 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    Bende var ama Trakya ya uygun....

    merhaba konuya yazmış olduğunuz cevap bayağı önceden ama ben şansımı denemek istiyorum eyer pa50 için trakyaya uygun set halen varsa elinde sana zahmet bana yollayabilirmisin


    Konu admin tarafından (19 Şubat 2009 Saat 14:57 ) değiştirilmiştir. Sebep: msn vermek yasaktır

  6. #26
    kayseri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kayseri isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    tesekürler

  7. #27

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    tşkrlr arkadaşlar

  8. #28
    calgucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    calgucu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    tşk ler

  9. #29
    Kartal-RT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kartal-RT isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    Arkadasim Pa55 ín Setlerini dene cogunlulukla uyuyor slm´lar

  10. #30
    kayseri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kayseri isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Allah Rızası İçin pa50 Setleri paylaşın!! Lütfenn

    tesekürler

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa50 set, pa50 setleri, hasret pa 50 set, pa 50 ritim set, pacaskurban set, pa 50 batı set, en guzel pa50 sesler
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Allah rızası için yardımAllah rızası için yardım

    Arkadaşlar belki yeri değil ama sevgilimi bitanecik aşkım ÖMRÜM'e kendim bir hediye yapmak istiyorum fikirlerinizi bekliyorum ben sevgilikitabi.com diye bir yer buldum hoşuma gitti kitap işi sizce farklı ne yapabilirim ALLAH rızası için acil yardım çok az zamanım kaldı :016::035:
  2. Cubase 5 midi inactive (Allah rızası için yardımmm)Cubase 5 midi inactive (Allah rızası için yardımmm)

    Arkadaslar forumda arattım ama böyle sorunla karşılaşan kimse göremedim. Cubase 5 kurdum. Normal audio dosyları çalşıyor yani ses geliyor. Ama ne hikmetse midiler çalındığında ses çıkmıyor. Bende ayarlardan baktığımda bütün midi portları inactive görünüyor. Fakat FL de olsun reasonda olsun midiler çalıyor. Bu cubasede neden inactive görnüyor portlar ya da neden midilerden ses gelmiyor. Sorunun resmi aşağıdaki linkte: Imageshack - 001ne.jpg -...
  3. pcr 500 midi klavye Allah rızası için yardımpcr 500 midi klavye Allah rızası için yardım

    edirol pcr 500 ne yaptıysam sliderleri ve kobh ları calıstıramadım.sadece 1 tanesini goruyor alet temiz sıfır zaten fakat naptıysam olmadı bi garplik var cutoff falan yapamıyorum gormuyor. olmasını istediğim şekil şu Edirol PCR With Fruity Loops (Part 2) - YouTube
  4. Numan Hadi - Şerefsiz Sevgilim Alt Yapısı Lütfen Acil Yaparmısınız Allah Rızası İçinNuman Hadi - Şerefsiz Sevgilim Alt Yapısı Lütfen Acil Yaparmısınız Allah Rızası İçin

    Numan Hadi - Şerefsiz Sevgilim Alt Yapısı Lütfen Acil Yaparmısınız Allah Rızası İçin
  5. Allah rızası için Nolu Yardım :( (pa55tr)Allah rızası için Nolu Yardım :( (pa55tr)

    Arkadaşlar korg pa55trdeki 2/4'lük ritim var namık 2/4 yazıyor bu ritimi biri bana yollayabilir mi ? ve birde yamaha a1000tr bu pa55tr ritimini çalabilir mi? lütfen yardım edin çok acil lazım bana ankaralı namığın ilk çıkan kasetindeki 2/4lük ritim yani şimdiden tşk ediyorum :f48:
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi