korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

Korg Ritim - Set içinde korg pa55 tr set nasıl yüklenir?? konusu, arkadaşlar bende Korg pa55 tr var elimde yeni set var diskettte şimdi bunu nasıl yükleme yapcam bana kısaca anlatır iseniz memnun olurum teşekkürler...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 19 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??


  1. #1
    hakanbektas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakanbektas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar bende Korg pa55 tr var elimde yeni set var diskettte şimdi bunu nasıl yükleme yapcam bana kısaca anlatır iseniz memnun olurum teşekkürler

  2. #2
    hakanbektas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakanbektas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    ya arkadaşlar çok mu zor bunu yazmak ya bi yazsanız ne olur cumartesi düğün var yardımcı olsanız

  3. #3
    merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    merdo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    hakan kardeşim ben adanadan merdo.set derken benim anladığım rtim,global,performans ve proğram.yani disketin içinde bunlar var.disketi orguna tak.orgtan disk tuşuna bas.load'ı seç ve ekranda yüklemek istediğinizden eminmisinzder ingilizce.enter/yes tuşuna bas ve bekle.yükleme sesi gelir zaten tamamlanınca disketi çıkar.kolaygelsin

  4. #4
    bjkli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bjkli isimli Üye şuanda  online konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    merhaba bildiğim kadarıyla yardımcı olayım ben sitelerde yayınlanan setleri folklar tuşuyla yapıyom sol baştaki vahte tuşunun yanındaki tuşabasıyom altta alıyom sonra folklar tuşuna basıyom ve eğer set orgkum okuyorsa afızaya alıyor çünkü neden sitelerdeki bazı setleri orgkum görmüyor ben amötörüm evde çalmaya çalışıyom merdo arkadışın bahsettiği backkumları yüklerken lazım oluyor

  5. #5
    hakanbektas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakanbektas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    merdo bende adana dan evet disketin içinde global-perform-program ve style var şimdi ben nasıl bi set olduğunu bilmiyorum arkadaş verdi ben bunu önce dinleme gibi bi şansım var mı? varsa nasıl olcak?

    şu anda başka set yüklü bunu yükleyince öncekiler komple siliniyor sanırım,

    bir sorum daha olcak şimdi bu seti yükledim ve ritimlerin yerlerini nasıl değişirim örneğin çiftetelli misket ve bayonu bi tuşa almak istiyorum yardımın için ise teşekkürler dostum

  6. #6
    merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    merdo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    hakan kardeşim kırtasiyeden boş bir disket al.orgun disk sürücüsüne tak.yine orgun üzerinde disk tuşuna bas.ekranda load,save diye terimler çıkar sen saveyi seç ekranın altındaki f2 tuşuna iki defa bas çıkan soruya enter de ve bekle.orgtaki ritimleri diskete yüklemiş olursun.disketten yüklerken load ı seç ve enter de.bukadar.kolaygelsin.

  7. #7
    merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    merdo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    unutmadan son istediğin biraz uğraştırır.yani beğendiğin ritimleri tek tek bir diskette toplamakbiraz yorar ama olur.

  8. #8
    hakanbektas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakanbektas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    ok merdo teşekkürler dostum

  9. #9
    hakanbektas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakanbektas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    beğendiğim ritimleri bir diskete değil kardeş hani tuşlara çökünce ritimler çıkıyor ya onu diyorum mesela çiftetelli bir yerde misket başka yerde bunu toplayıp bir tuşun içine almak istiyorum

  10. #10
    cesahmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cesahmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: korg pa55 tr set nasıl yüklenir??

    elinesaglık

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa55tr set yükleme, korg pa 55 set nasıl yüklenir, pa55 set yükleme, korg pa55tr disket yükleme, korg pa55tr set yükleme, korg pa55 set nasıl yüklenir, pa55 set tek tek atma, korg pa 55 diskete ritim kaydetme, korg pa 55 tr set yükleme, korg pa55 tr set yükleme, korg pa 55 set yükleme, korg pa 55 ritim yükleme nasıl olur, pa 55 set yükleme nasıl olur vidosu, korg pa 55 setleri, korg pa 55 e mikrofon bağlamak
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg m3 Set Nasıl Yüklenir?Korg m3 Set Nasıl Yüklenir?

    Merhaba arkadaşlar korg m3 e set nasıl yüklenir hangi dosyaları ne şekilde yüklemem gerek bana yardımcı olabilirmisiniz korg pro3x i rahat kullandım ama bu synthi yi kullanamadım :D
  2. korg is50 ritim nasıl yüklenirkorg is50 ritim nasıl yüklenir

    arkadaşlar korg is50 ye nasıl ritim yükleyebilirim bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum. teşekkürler
  3. Korg i30 'a disketten nasıl ritim yüklenirKorg i30 'a disketten nasıl ritim yüklenir

    Arkadaşlar Korg i30 'a disketten nasıl ritim yüklenir
  4. korg pa55 tr iki farklı enstrumanı aynı anda nasıl çalabilirim???korg pa55 tr iki farklı enstrumanı aynı anda nasıl çalabilirim???

    arkadaşlar pa55 tr de iki farklı enstrumanı aynı anda nasıl çalabilirim. örneğin elektrosaz ile keman sesini aynı anda duymak istiyorum. alette yeni olduğum için yardımlarınızı bekliyorum...
  5. Korg PA3X Set Nasıl YüklenirKorg PA3X Set Nasıl Yüklenir

    Korg PA3X Set Nasıl Yüklenir Ekranımızın hemen solunda bulunan media tuşuna basalım. load sayfasındayken sol alt köşeden setimizin bulunduğu konum yani usb'yi seçelim(eğer setiniz hdd içindeyse hdd'yi seçin). usb içindeki yükleyeceğimiz seti seçelim. sol alt köşeden load butonuna basalım. gelen uyarılara yes diyerek setimizin yüklemesini başlatalım. please wait.. yazısı ekrandan kayboluncaya kadar setimizin yüklenmesini bekleyelim, klavyemizi...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi