ROLAND G 600 DESTEK HATTI

Roland Klavyeler içinde ROLAND G 600 DESTEK HATTI konusu, bende var nasil ritam istresenuz var 4ok ritam emde blehda amza makedonia...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 5 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 48 sonuçtan 11 ile 20 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni

Konu: ROLAND G 600 DESTEK HATTI


  1. #11
    salinas570 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    salinas570 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    Sponsorlu Bağlantılar


    bende var nasil ritam istresenuz var 4ok ritam emde blehda amza makedonia

  2. #12
    geronimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    geronimo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    g 800 klavyemın enstrumanları sectıgımız yatay 8 tustan 1. sı(pıyano bolumu secerken kullandıgımız) bozuldu.. yenısını nerden alabılırım? alırsam ben monte edebılırım

  3. #13
    tikniz216 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tikniz216 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    arkadaşlar yeni Roland G600 aldım fakat daha önce Korg İS40 kullandığım için bu alete pek hakim deilim bana anahtar niteliği taşıyan ip uçları sunabilr misiniz? hem madem burası g600 destek hattı olduğuna göre sanırım soruyu doğru yerde soruyorum dimi herkeze başarılar dilerim

  4. #14
    _icehell_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    _icehell_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    arkadaslar, G-600un en buyuk problemlerinden biri ekran sorunu,bende ayni sorunla karsi karsiyayim,buna bi cozum bulabılcek birileri varsa sevinirim çok yoruyor ..!

  5. #15

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    herkeze merhabalar disketi orga (Roland G600) e taktığım zaman formatdet disk yazıyo disk bozuk diyeceksiniz 50 kadar disketim var hepsinde aynı şeyi yazıyo sizce neden oluyordur bilginiz varmı teşekkürler

  6. #16

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    merhaba arkadaşlar.bende Roland g 600 var.disketten orga ritim yüklemeyi öğrendim.iki disketimde toplam 130 ritim var.Şimdi size bir sorum olacak. user bölümüne sadece 8 tane ritimmi yükleyebiliniyor.yoksa daha fazla yüklenebiliyorda benmi bilmiyorum.
    Yardımcı olursanız sevinirim.

  7. #17
    bty18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bty18 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    tşkler ark.

  8. #18
    altan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    altan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    slm arkadaşlar bende g 600 kullanıcısıyım bnein org soğuk havlarda biraz geç açılıyo bu neden olabilir ilginize şimdidedn tşk by

  9. #19
    imalilubov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    imalilubov isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    Selam arkadaşlar ben G600 ritimleri ve tüm roland yani stl uzantılı ritimleri bilgisayarımda oynatabilirmiyim oynatabiliyorsam hangi program veya donanım vasıtası ile oynatabilirim
    İlginiz için Şimdiden Teşekkürler...

  10. #20

    Standart Cevap: ROLAND G 600 DESTEK HATTI

    Selam arkadaşlar ben G600 ritimleri ve tüm roland yani stl uzantılı ritimleri bilgisayarımda oynatabilirmiyim oynatabiliyorsam hangi program veya donanım vasıtası ile oynatabilirim
    İlginiz için Şimdiden Teşekkürler...
    Style Wroks Universal 2000 diye bir program var,ben onu kullaniyorum,bir cok marka model klavyelerin ritimlerini caliyo,tabi klavyedeki gibi cikmaz ses ama ritimin nasil bisey oldugunu anlamana yeterli,sitede varmi bilmiyorum,

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

roland g600 nasıl kullanılır, roland g600 nasıl, roland g600 türkçe kullanma kılavuzu, roland g600 floppy baglaması, roland g600 ritimleri dinle, roland g600 ses yükleme, roland g600 nasil kullanilir, roland g600 tavsiye, roland g600 midi nasıl yüklenir, roland g 600 destek hatti, roland g600 kullanımı, roland g600 ritim nasıl yüklenir, sorun roland g 600, programe roland g600, roland g600 ses yükleme nasıl
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Fl studio destekFl studio destek

    Selamun aleyküm arkadaşlar. Ben piranha acoustica t type marka org aldım. Org henüz elime geçmiş değil. Merak ettiğim husus şu: Bilgisayarımda fl studio10 kurulu ve türk ses ve ritmlerini yükledim programa. Ben orgumu bilgisayara takıp fl studiodan destek alabilirmiyim. Veya fl studiodaki türk ses ve ritmlerini çalabilirmiyim? Lütfen yardımcı olun.
  2. Donanım DestekDonanım Destek

    Merhaba arkadaşlar. Meslek değil ama hobi olarak rap müzik kayıtları alıyorum. Bunu bir süre kulaklıklı mic'le yapıyordum. O sırada Adobe Audition ile başladım ve şimdilerde Cubase kullanıyorum. Gelelim yapmak istediğim işe; Kulaklıklı mic ile alabileceğim performans malum. Bu yüzden bu hobimi biraz daha geliştirecek ekipman toplamak istiyorum. Az bi beat yapma bilgim de var FL Studio'da ama Reason'a geçmeyi düşünüyorum. Sizden istediğim bu...
  3. DESTEK SİTEMİZDESTEK SİTEMİZ

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR KEYFİ MÜZİĞİN DESTEK SİTESİ www.yukselmuzikevi.com ADRESİMİZDE İSTEKLERİNİZİN ÇOĞUNU BULACAKSINIZ ÇALIŞMAYAN LİNKLERİ BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM ELİMİZDE BULUNAN HERŞEYİ SİZLERLE PAYLAŞMAKTA KARARLIYIZ BU GÜZEL SİTELERİMİZDE SİZLERİN DESTEĞİYLE BU İKİ SİTEYİ HERZAMAN AYAKTA TUTACAĞIZ SAYGILAR VE SEVGİLER HEPİNİZE
  4. roland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremediroland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremedi

    almışken iyi bi şey olsun dedim siz ustalardan yardım almak istedim hansini seçsem iyi olur ayrıca dj lerin kullandıkları programlara uyumlu hangi tuşlu alet vardır bunların dışında benim bilmediğim teşekkür ederim
  5. Turkcell'den üniversitelilere destekTurkcell'den üniversitelilere destek

    Turkcell, altyapısını üniversitelilere açarak pratik olanakları sunuyor. Devami...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi