roland g600 koma koyma_???

Roland Klavyeler içinde roland g600 koma koyma_??? konusu, arkadaşlar 'Mİ' ve 'si' seslerine koma koymak istiyorum yardımcı olabilrmisinz......

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: roland g600 koma koyma_???


  1. #1
    ice_tea21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ice_tea21 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart roland g600 koma koyma_???

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar 'Mİ' ve 'si' seslerine koma koymak istiyorum yardımcı olabilrmisinz...

  2. #2
    hakankutluay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakankutluay isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: roland g600 koma koyma_???

    sitede yeterli arastırmayı yaparsan.g600lerde açıklama anlatım yapmıştım.
    koma olayıda oldukça basit.bulabilirsiniz.

  3. #3
    ice_tea21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ice_tea21 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: roland g600 koma koyma_???

    saolsın

  4. #4
    vuslat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    vuslat isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: roland g600 koma koyma_???

    saygıdeğer arkadaşım sen eğer kısa yoldan komasız olmasını istiyorsan seslerin : yapacağın şey sesleri komasız yapıp kayıt etmek mesela A serisi komalı sesler olur B serisi komasız. peki g600 de nasıl koma ayarı yapacaksın. onuda anlatayım. Arkadaşım şimdi org açık kullanıyorsun. Örneğin kullandığın ses ''klarnet'' bu ses komalı. sen bunu komasız hale getirmek istiyorsun. f2 tuşna basıyorsun sonra tekrar f2 tuşuna basıp ''tune'' menüsüne giriyorsun.sonrada sol taraftaki ''page(sayfa)'' tuşundan 2. sayfaya geliyorsun.(alttaki tuşa 1 defa bas yeter). sonra ekranda gelen menü şu olacak (soldan sağa): coarse (altında 0 yazar veya sese göre değişir), fine (altında 1 yazar veya sese göre değişir), Assign (altında off yazdığında koma iptal demektir, up1-2 yazıyorsa sadece sesde koma vardır, all yazıyorsa alt yapıda ve sesde koma vardır sen komayı assign'i off yaparsan iptal edersin.) note (altında Ab A Bb C C# D Eb E F F# G yazar. şimdi bunlardan hangilerine koma vermek istiyorsan -53 yapman yeterli. ama koma vermek istemediğin ses 0 olmalı. mesela en çok kullanılan düzen mi düzenidir. bu düzende sadece C# ve F# -53 yap yeterli. ama senin kullandığın düzen farklı ise bu düzenide ancak şöyle anlarsın.tek tek hepsine bak hangisine koma verilmiş ise sende istediğin sese böyle koma verebilirsin. örneğin sen başka komada olan bir sesi kendi tarzındaki komaya almak istiyorsun. bu durumda hemen hepsini 0 a getirip kendi komanda hangisi -53 ise[bu bazı seslerde -55 -50 ... olabilir] ona koma vermen yeterli.

    peki komalı sesin komasını off yaptık yani kapattık ve kayıt etmek istiyoruz. bu durumda ses üzerindeki işlemimiz bitince f5 tuşu ile exit yaparak çıkıp,ekranın sağ altındaki WRİTE tuşuna basıoruz. ekranda yazı çıkıyor. sol tarafta no sağ tarafta yes yazısı. biz buradan yesi seçiyoruz. (upper1 tuşu ile) sonra Write tuşuna basılı tutuyoruz ve sesimizi kaç numaraya kayıt etmek istiyorsak o numarayı yazıyoruz.örneğin komalı ses a11 de ama biz komasız yaptık ve b23 e alacaz. write tuşuna basılı tutarken Group tuşundan grup seçiyoruz yani b yi (ışık b de yanacak) sonra 23 yazıyoruz olay tamam.tabi c ye kayıt etmek isterseniz ışık c de yanacak. haaa a11 deki sesi a23 e veya 24 25 26 27 .... alacaksınız. sadece write tuşuna basılı tutarak numarayı girmeniz yeterli.yani hangi grupta olmasını istiyorsanız orada ışığı yanık olacak. en başta write tuşuna basıp yes demiştik ya ? hah onu sadece 1 kez yapıyoruz sonrasında hep kayıt edebilirsiniz. fakat orgu kapatıp açınca o işlemi tekrarlamanız lağzım.

    inşallah yardımcı olabilmişimdir saygılarımla... sorunuz olursa cevaplamaya hazırım.

  5. #5
    aykut61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    aykut61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: roland g600 koma koyma_???

    vuslat ben de G600 almayı düşünüyorum küçük çaplı düğünler için siz bayağı birşey biliyor gibisiniz bu alet için.herhangi bir sorunda yardımcı olursanız sewinirim.ayrıca msn niz warsa daha iyi olur.

  6. #6
    vuslat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    vuslat isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: roland g600 koma koyma_???

    vuslat ben de G600 almayı düşünüyorum küçük çaplı düğünler için siz bayağı birşey biliyor gibisiniz bu alet için.herhangi bir sorunda yardımcı olursanız sewinirim.ayrıca msn niz warsa daha iyi olur.

    msn var tabi ama sitedemsn vermek yasak herlde . ben yazayım ama saygıdeğer dmin ve moderatörlerimiz benim üyeliğimi iptaletmezlerse memnun olurum. serco_bustas@hotmail.com g600 ile ilgili bildiklerimi sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarım

    bütün site ekibine ve üyelerimize saygılarımla...

  7. #7
    similatör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    similatör isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: roland g600 koma koyma_???

    arkadaşlar bir sorum olucak yardımcı olursanız sevinirim bu g 600 clavye kullanıcısıyım tek tek kayıt yapabilirmiyim bn bu alete rtim yazıp yani user kanalından kısacası diskete Demo tarzı olabilirmi yapmaya çalıştım fakat 2 ci sesden sonra karışıyor gibi bu mümkünmü yoksa değilmi sormak istiyorum

  8. #8

    Standart Cevap: roland g600 koma koyma_???

    slmlar keyfi müzik ailesi ben g600 org aldım ve ekransız kullanıyorum(çalışmıyor) size bi sorum olcaktı bir şarkı çalıp onu diske kaydedemiyorum içi boş disketi takıyorım sol üstte rec e basıyorum ışık yanıyo sonra kapatıorum playe basıyorum dinleyemiyorum yardımcı olabilirmisiniz acilll teşekkürler

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

roland g600 koma nasıl verilir, roland g600 koma verme, roland g600 koma, roland g600 koma ayarı, roland g600 ses yazma, roland g600 nasıl, g600 koma verme, roland g600 nasıl koma verilir, orgda koma nasıl verilir, roland g600 koma ayarları, roland g 600 koma, g 600 ses yazma, g600 koma, g 600 koma verme, roland g 600 yorum
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Roland e-36'da koma var mı ?Roland e-36'da koma var mı ?

    Arkadaşlar roland e-36 almayı düşünüyorum. koma ayarları mevcut mu ? teşekküer ederim..
  2. arkadaşlar ROLAND G600 MÜ ALSAM ROLAND EM 50 OR Mİ HANGİSİ İYİDİRarkadaşlar ROLAND G600 MÜ ALSAM ROLAND EM 50 OR Mİ HANGİSİ İYİDİR

    ROLAND G600 Ü BİLİYORUM RITIMLERI FALAN GUSEL ALETINDE ROLAND EM 50 OR G 600 RITIMLERINI AYNEN OKURMU ACABA
  3. roland e 68 de koma var mıroland e 68 de koma var mı

    merhaba ben e 68 almayı düşünüyorum roland e 68 de koma ayarı olup olmadığını bilen varmı 300 ytl sizce nasıl yada 500 ytl ye korg i30 mu ama ekranının değişmesi gerekli değişme ihtimali varmı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
  4. roland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremediroland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremedi

    almışken iyi bi şey olsun dedim siz ustalardan yardım almak istedim hansini seçsem iyi olur ayrıca dj lerin kullandıkları programlara uyumlu hangi tuşlu alet vardır bunların dışında benim bilmediğim teşekkür ederim
  5. Roland koma ayarıRoland koma ayarı

    slm arkadaşlar yeni g600 aldım ritim yükleye biliyorum ama anlamadıgım şu sesleri nere ye yüklüyorum aynı şekilmi sesleri yüklüyor bide la tuşu nasıl koma vere bilirim. bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum..:confused:
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi