roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?

Roland Klavyeler içinde roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı? konusu, G 600 kullanıcısıyım arkadaşlar usb takılan bir dosya gördüm yani sanırım cd rommu bilmiyorum ama flopy diski değiştirebiliyor...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 4 sayfadan 4. sayfa BirinciBirinci ... 234
Bu sayfada toplam 36 sonuçtan 31 ile 36 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi3Beğeni

Konu: roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?


  1. #31
    similatör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    similatör isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?

    Sponsorlu Bağlantılar


    G 600 kullanıcısıyım arkadaşlar usb takılan bir dosya gördüm yani sanırım cd rommu bilmiyorum ama flopy diski değiştirebiliyor

  2. #32
    kadir20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kadir20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?

    BEN EN BASİTİ NİSÖYİLYEYİM ŞUANDA PİYASADA FİZİKİ YAPISI DİSKET SÜRÜCÜ AMA USB BELLEK OKYUAN SÜRÜCÜLER VAR DİSKET SÜRÜCÜNÜN YERİNE TAKILIYOR ORG OLUYOR USB FİYATI 120 TL

  3. #33

    Standart Cevap: roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?

    kardeş ben bir tane aldım usb sürücüsü fakat ne yaptıysam çalıştıramadım. çalıştıranlar varmış ama ben görmedim..sayugılarımla

  4. #34
    recep54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    recep54 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?

    arkadaşlar g600 usb bağlana biliyor ama bu cihazlar her bağlantıyı okumuyor bende g600 var ve usb bağladım sorunsuz çalışıyor usb bağlamak isteyenlere yardımcı olurum 05345076083 arayın

  5. #35
    hiko37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hiko37 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?

    arkadaşlar g600 usb bağlana biliyor ama bu cihazlar her bağlantıyı okumuyor bende g600 var ve usb bağladım sorunsuz çalışıyor usb bağlamak isteyenlere yardımcı olurum 05345076083 arayın
    Recep bey sitede zaten satışını yapmaktayım ayrıca ürünün çalışması için gerekli teknik işlemleri de kendim yapmaktayım konularımı inceleyebilirsiniz. Sizin ki biraz hazır yiyicilik oluyor.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ..
    .....
    ..................
    Usb Disket Sürücüsü kullanmak için Buraya Tıklayın
    ..................
    ......
    ..

  6. #36
    Şevket - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Şevket isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: roland g600'e cd-room yada usb bağlanırmı?

    Bu konuda edinmiş olduğum bilgilerin kaynağı 2-3 sene öncesine dayanıyor..Fakat elektronikteki gelişmelerin hızına erişmek de mümkün değil,açıkcası ben cesaret edip klavyemi açmak istemedim.Boyutları oldukça küçülüp avuç içersine girmiş bir windows tabanlı bilgisayar,notebook,Laptop,yada masa üstü pc..tüm bunlardan biri mutlaka sizdede vardır.,elinizdeki derya denizleri değerlendirin derim..G600 1999 lu yılların teknolojisi,ama bilgisayarların hızlanması ile birlikte gelişen müzik programları ile ...hayal edilemez değerlere sahip Synto seslerini de almak mümkün..2012 yaz aylarında '' FL Studio'' programını bilgisayara kurup Win xp de deneme fırsatım olmuştu..yani çokda bir gereği kalmadı bence ,illaki flopi yuvasını kullanmanın...Ayrıca Android ve Os Tabletlerde birçok müzik programları ardı ardına çıkıyor..çok yakında inanıyorumki Android den USB vasıtasıyla isteğimize ulaşacağız..hiç bir şeye ihtiyaç kalmayacak..
    Klavyenize kuvvet ....Selamlar.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

roland g600 usb, roland g600 floppy, roland g600 de disk varmı, g600 roland floppy emulator, usb floppy emülatör roland g 600 e nasıl uygulanır, usb floppy emülatör roland g 600 e nasıl bağlanır, roland g600 cd, roland g600 disket yerine usb bellek, ronald g600 bilgisayara baglanırmı, roland g600 disket, roland g600 bilgisayar bağlantısı, roland g600 pc baglantısı, roland g600 usb disket, rolan g600 e cd surucusu takılır mı, disket sürücünün yerine cd takılırmı
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. arkadaşlar ROLAND G600 MÜ ALSAM ROLAND EM 50 OR Mİ HANGİSİ İYİDİRarkadaşlar ROLAND G600 MÜ ALSAM ROLAND EM 50 OR Mİ HANGİSİ İYİDİR

    ROLAND G600 Ü BİLİYORUM RITIMLERI FALAN GUSEL ALETINDE ROLAND EM 50 OR G 600 RITIMLERINI AYNEN OKURMU ACABA
  2. roland g600roland g600

    merhaba arkadaşlar satılık temiz g600 arıyorum yeni başlicam yardımcı olurmusunuz.
  3. roland e38 yada roland em20roland e38 yada roland em20

    arkadaslar oncelikle siteye emegi gecenlere tsk ediyorum Allah razi olsun cok fayidali oluyor,belkide konu buraya degil ama ben gerkirse silerim.sormak istedigim seyi su.ben org almayi dusunuyorum korg pa50 ancak bu 6,7 ay sinra Allah bilir olacak mi.ve cok istedigim icin calmayi iki roland buldum e38 ve em20 ancak ikisinide fiatlari ayini asa yukari,ama bilmiyorum benim icin uyugunlarmi,eger yardimci olursaniz sevinirim..3 ayidir biriktirdigim...
  4. roland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremediroland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremedi

    almışken iyi bi şey olsun dedim siz ustalardan yardım almak istedim hansini seçsem iyi olur ayrıca dj lerin kullandıkları programlara uyumlu hangi tuşlu alet vardır bunların dışında benim bilmediğim teşekkür ederim
  5. roland e86 yada e96 arıyorum..roland e86 yada e96 arıyorum..

    arkadaşlar roland e96 yada e86 almak istiyorum.. tekliflere açığım.. ilginize teşekkürler..
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi